Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #21 Del Skrevet 16. februar 2009 mener både tights og strømpebukse. mange som hadde strømpebukse, olaskjørt og støvler f eks. dette er ut! men hvis du driter i hva som er mote, så burde du jo ikke være med på diskusjonen Jeg driter ikke, jeg har en annen mening om hva som er fint enn deg, som aldri har inkludert olaskjørt, btw. Du har ingen reservasjonsrett vøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #22 Del Skrevet 16. februar 2009 TS spurte om dongerishorts, ikke skjørt! Til TS: Dongerishorts med tykke strømpebukser er ikke in, og har ikke vært det heller. Det er veldig harry og stygt med dongerishorts, strømpebukse eller ikke. Men shorts i andre materialer sammen med tykke strømpebukser er fortsatt trendy, og kult! Selv har jeg kj.pt et par mini-shorts i skinn.. Disse skal jeg bruke til både lyse ullstrømpebukser (en frekk konrast) og sorte, enkle, glatte strømpebukser i 200 denier. Å bruke den alene eller med tynne strømpebukser er ikke aktuelt, med mindre jeg skal forsøke meg som prostituert. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkie Skrevet 16. februar 2009 #23 Del Skrevet 16. februar 2009 mener både tights og strømpebukse. mange som hadde strømpebukse, olaskjørt og støvler f eks. dette er ut! men hvis du driter i hva som er mote, så burde du jo ikke være med på diskusjonen da kan du jo bare kjøre ditt eget løp ,ti hi! for det er jo ikke vits å diskutere mote hvis du ikke er interessert i hva som er in/ut! og det er selvføgelig ok og ikke være interessert i det Jeg er som regel int. i hva som er ut og in, men så lenge jeg synes noe er veldig fint så går jeg med det likevel. Det er jo tydeligvis ikke så mange som vet at det er ut enda, så da gjør det vel ingenting om jeg går med det. Tar ofte litt tid før folk finner ut av sånt. TS spurte om det var ut eller in og jeg svarte på det, ut fra hva jeg hadde lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 16. februar 2009 #24 Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe, ærlig talt. Jeg må si at jeg liker å gå i klær som er "moteriktige" og se bra ut. Man blir jo lei av klær til slutt og vil ha noe nytt og fresht:) Men en av hovedgrunnene til at moten forandrer seg er at butikkene skal selge klær, og de må hele tiden finne på nye ting og forandre moten slik at sånne moteslaver skal gå berserk i butikkene hver gang det kommer noe nytt. I år skal lyse pastellfarger være inn f. eks. Veldig bra salgstriks, men synes det er tåpelig med de som alltid skal være ute med siste skrik og ser ned på de som ikke manisk følger moten. Mitt råd vær deg selv og ikke vær så besatt av å følge strømmen;) Moten vil alltid forandre seg og er ikke så lett å henge med alltid jeg kunne ikke sagt det bedre! og det med pastellfarger.. tror det er ca 10% av befolkningen som kler de, og jeg er definitivt ikke en av de, så det er helt utelukket at jeg skal gå i pastellfarger bare fordi det er "inn". Synes egentlig hele den der "inn og ut" greia er litt fjortis.. litt sånn som dongerishorts med leggins også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2009 #25 Del Skrevet 16. februar 2009 Jaha, hva med alle dongerikjolene som henger i butikkene nå da? Hva bruker man under dem om man ikke skal bruke strømpebukse? De kjolene er jo fine både nå og til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 16. februar 2009 #26 Del Skrevet 16. februar 2009 helt enig katja! tykke strømpebukser under olaskjørt er ut. ser noen fortsatt som gå med det, og jeg blir flau på deres vegne! jeg jobber på vero moda, så kan vel si at jeg er litt oppdatert Å fy filler'n assa....skjønner at du har sjikkelig peiling assa....som jobber på Vero Moda og greier. Ikke rart du er sjikkelig oppdatert da....du er sjikkelig kul assa. Også er du jo sjikkelig snill assa....som er flau på andres vegne. Snart skal jeg ha på meg tjukk strømpebukse og skjørt....altså når det ikke er så kaldt mer....da må du være sjikkelig flau på mine vegna assa...så slipper jeg å tenke på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 16. februar 2009 #27 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg driter ikke Jøss...full forstoppelse hos deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #28 Del Skrevet 16. februar 2009 Jøss...full forstoppelse hos deg eller? "Sett inn generisk vittig svar til moroklumpen sixx her" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #29 Del Skrevet 16. februar 2009 Jaha, hva med alle dongerikjolene som henger i butikkene nå da? Hva bruker man under dem om man ikke skal bruke strømpebukse? De kjolene er jo fine både nå og til sommeren Lurer jeg også på.. Disse ble jo gjerne vist på catwalken med sort strømpebukse, jeg tror det har lite og si om det er nylon eller om det er ull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. februar 2009 #30 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg synes det er ganske koselig med jenter som har denimshorts utenpå tykk strømpikk. Oftest marineblå, mens dongerien er utvaska. Eller enda bedre om strømpebuksen er stripete som rumpa på en veps og mangefarget. Friske farger. Da ser jenter så lekne ut. ...det kan muligens være fordi det mest anorektiske beinrangel ser lubben ut i det, og minner mest om ei barnehageunge på vei ut av sandkassen. Musefletter må her være bankers. Men plager det meg? Nope. Jeg kunne ikke bry meg mindre. Det er det indre som teller. - Altså hvordan det ser ut innafor klærne. Endret 16. februar 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 16. februar 2009 #31 Del Skrevet 16. februar 2009 helt enig katja! tykke strømpebukser under olaskjørt er ut. ser noen fortsatt som gå med det, og jeg blir flau på deres vegne! jeg jobber på vero moda, så kan vel si at jeg er litt oppdatert Jøje meg... *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 16. februar 2009 #32 Del Skrevet 16. februar 2009 TS spurte om dongerishorts, ikke skjørt! Til TS: Dongerishorts med tykke strømpebukser er ikke in, og har ikke vært det heller. Det er veldig harry og stygt med dongerishorts, strømpebukse eller ikke. Men shorts i andre materialer sammen med tykke strømpebukser er fortsatt trendy, og kult! Selv har jeg kj.pt et par mini-shorts i skinn.. Disse skal jeg bruke til både lyse ullstrømpebukser (en frekk konrast) og sorte, enkle, glatte strømpebukser i 200 denier. Å bruke den alene eller med tynne strømpebukser er ikke aktuelt, med mindre jeg skal forsøke meg som prostituert. :D Bøyer meg i støvet og takk for idéen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stocking lover Skrevet 16. februar 2009 #33 Del Skrevet 16. februar 2009 Bøyer meg i støvet og takk for idéen! Om jeg som gutt skal driste meg innpå her, er både shorts og skjørt kombinert med tynne strømper flott og sexy (om det er et poeng!). Håper aldri dette går av moten selv om farger og skjørtelengder kan variere. Så bare fortsett med strømper under dongerishortsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #34 Del Skrevet 16. februar 2009 helt enig katja! tykke strømpebukser under olaskjørt er ut. ser noen fortsatt som gå med det, og jeg blir flau på deres vegne! jeg jobber på vero moda, så kan vel si at jeg er litt oppdatert Hahahah! Ja, for Vero Moda er jo cutting edge i moteverdenen. En god tommelfingerregel er at når et plagg havner på Vero Moda så er det ut. Det er jo der alle som ikke har peiling, smak eller noen spesiell interesse for mote (no offense til de sistnevnte altså) handler klærne sine. Tykk strømpebukse under dongerishorts har vel aldri vært særlig in, men da dongerishortsen var in så så vel noen frysne jenter sitt snitt til å bruke den litt før sommeren kom og tydde til ullstrømpisen. Jeg har gjort det på festival, men der er jo alt lov. Men det er ikke bra stil. Samme gjelder olaskjørt med tykk strømpis, eller olaskjørt generelt egentlig. Ellers er jeg totalt for å bruke tykk strømpis, har nok av "høstkjoler" som jeg liker å bruke selv når gradestokken kryper mot 0. Og da ser det ikke bra ut med nylonstrømper til, særlig ikke hudfargede! Så NEI, dongerishorts pluss tykk strømpis er ikke in. Men jeg tror på at dongerishortsen i seg selv kommer tilbake i år igjen, ville dog ventet til det er så varmt i været at man kan gå med den uten noe under. Jeg jobber ikke på Vero Moda, så en kan vel si jeg er ganske oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 16. februar 2009 #35 Del Skrevet 16. februar 2009 Til TS: Dongerishorts med tykke strømpebukser er ikke in, og har ikke vært det heller. Det er veldig harry og stygt med dongerishorts, strømpebukse eller ikke. Uenig! Hvis du tenker på avklipte store jeans ned til låret er jeg enig i at det ikke er så flott, men små dongerishorts om sommeren er verken harry eller stygt. For eksempel brukt slik ser det utrolig fresht ut. Men som sagt, på sommeren - ville ikke brukt det med strømpebukse under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 16. februar 2009 #36 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er jo der alle som ikke har peiling, smak eller noen spesiell interesse for mote (no offense til de sistnevnte altså) handler klærne sine. Auch Den setningen var litt drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_leonora_* Skrevet 17. februar 2009 #37 Del Skrevet 17. februar 2009 Hahahah! Ja, for Vero Moda er jo cutting edge i moteverdenen. En god tommelfingerregel er at når et plagg havner på Vero Moda så er det ut. Det er jo der alle som ikke har peiling, smak eller noen spesiell interesse for mote (no offense til de sistnevnte altså) handler klærne sine. Tykk strømpebukse under dongerishorts har vel aldri vært særlig in, men da dongerishortsen var in så så vel noen frysne jenter sitt snitt til å bruke den litt før sommeren kom og tydde til ullstrømpisen. Jeg har gjort det på festival, men der er jo alt lov. Men det er ikke bra stil. Samme gjelder olaskjørt med tykk strømpis, eller olaskjørt generelt egentlig. Ellers er jeg totalt for å bruke tykk strømpis, har nok av "høstkjoler" som jeg liker å bruke selv når gradestokken kryper mot 0. Og da ser det ikke bra ut med nylonstrømper til, særlig ikke hudfargede! Så NEI, dongerishorts pluss tykk strømpis er ikke in. Men jeg tror på at dongerishortsen i seg selv kommer tilbake i år igjen, ville dog ventet til det er så varmt i været at man kan gå med den uten noe under. Jeg jobber ikke på Vero Moda, så en kan vel si jeg er ganske oppdatert ha ha ha,hvor kjøper du klærne dine da? hvis du mener at alt som er ut kommer til vero moda, så tror jeg du må sjekke ut litt mer. vero moda/only er IKKE ut! de har de samme stilene som f eks: vila,triantricot etc... ja så nå er jeg spent på å høre hvor du handler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_liz_* Skrevet 17. februar 2009 #38 Del Skrevet 17. februar 2009 spent jeg også.... vero moda,only,ginatricot,vila,bik bok,blend she.... osv osv osv......har jo samme mote! så nå vil jeg gjerne høre hvor du handler du som ikke handler noen av disse stedene.... seff er det mange andre butikker, men de skal jo ikke være for dyre heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 17. februar 2009 #39 Del Skrevet 17. februar 2009 her var det mange latterlige svar glad jeg ikke er med i denne diskusjonen! knis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #40 Del Skrevet 17. februar 2009 vero moda,only,ginatricot,vila,bik bok,blend she.... osv osv osv......har jo samme mote! Nå er jeg ikke personen du henviser til som du, men jeg tillater meg å svare. De butikkene du nevner har ikke mye med mote å gjøre, snarere saueflokklær til fjortis- og postfjortisstadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå