Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #1 Del Skrevet 2. juli 2003 født 260769 kl: 23.35 vilken accidat har jeg? eller hvordan det nå skrives rettskrivingen er ikke alltid på topp her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvor er du født hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #3 Del Skrevet 2. juli 2003 I Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 2. juli 2003 #4 Del Skrevet 2. juli 2003 Ascendanten har du i Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 :o Hva er Ascendante? Uvitne Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei Brownie. Ascendanten i horoskopet ditt, er et punkt som viser like mye om deg, som for eksempel soltegnet (stjernetegnet de fleste mennesker sier de "er") og månetegnet. I det øyeblikket du ble født, steg et av stjernetegnene opp over horisonten i øst. Dette er ascendanten. Altså, da "Gjest" ble født, steg Tvillingene opp i øst. Ofte er man så preget av dette tegnet, at man gjerne oppfattes mer som dette tegnet (for eksempel Tvilling), enn som soltegnet sitt. Ascendanten forteller om hvordan verden oppfatter deg (førsteinntrykk), hvordan du oppfatter verden, sier ofte mye om fysisk utseende, osv. Mye å fortelle om dette, men regner med at dette var nok i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #7 Del Skrevet 3. juli 2003 Ascendanten har du i Tvillingene. Takk for hjelpen nå må jeg lese hvordan en tvilling er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #8 Del Skrevet 3. juli 2003 Takk for hjelpen nå må jeg lese hvordan en tvilling er Bare hyggelig. Anbefaler også å sjekke ut Månetegnet ditt; Steinbukk. Sol, Måne og Ascendant er en grei begynnelse for å forstå litt av astrologien, ved å begynne med sentrale punkter ved en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 3. juli 2003 #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Så... dersom jeg er født 020375, kl 2230, hva er da ascendanten min? Brownie - litt mindre uviten denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #10 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg må vite hvor du er født, Brownie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 3. juli 2003 #11 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg er født i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #12 Del Skrevet 3. juli 2003 Ascendanten din er i Vekten, Brownie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #13 Del Skrevet 3. juli 2003 Kul sign, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 3. juli 2003 #14 Del Skrevet 3. juli 2003 Takker og bukker Men du... vet at det ikke er min tråd men... hva kan Vekten si om mitt fysiske utseende? Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #15 Del Skrevet 3. juli 2003 Tja. Det vet jeg egentlig ikke helt, har ikke selv lagt merke til noe spesielt. Men det sies at Vekt-ascendanter ofte har smilehull. Stemmer det på deg eller? Skal lete litt rundt her, og se om jeg finner mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #16 Del Skrevet 3. juli 2003 Bare hyggelig. Anbefaler også å sjekke ut Månetegnet ditt; Steinbukk. Sol, Måne og Ascendant er en grei begynnelse for å forstå litt av astrologien, ved å begynne med sentrale punkter ved en selv. ok hva er månetegnet? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 3. juli 2003 #17 Del Skrevet 3. juli 2003 eh...tror jeg må ha stukket hodet for fort frem for mine smilehull havnet på baksiden av mine skuldrer Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #18 Del Skrevet 3. juli 2003 Min sønn er født 14/1 1988 kl 9.55 i Gøteborg ( Sverige) hva har han for acidant, månetegn ol, forstår meg ikke alltid på han, og kan være lurt å finne litt mer ut av hvordan han er og hvordan han tenker :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #19 Del Skrevet 3. juli 2003 Gjest, månetegnet er tegnet Månen stod i da du ble født - hos deg Steinbukken.. Akkurat som Soltegnet er tegnet Solen stod i da du ble født - i ditt tilfelle Løven. Ved å lese om Steinbukken i tillegg til Løven, danner dette et bedre bilde av deg som person. Når du da også vet litt om Tvillingene, som ascendanten din er i, kanskje du finner noen linjer du kjenner igjen. Brownie, såpass. Som sagt så har jeg ikke studert Vekt-fysikk noe særlig, så kan dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 #20 Del Skrevet 3. juli 2003 Min sønn er født 14/1 1988 kl 9.55 i Gøteborg ( Sverige) hva har han for acidant' date=' månetegn ol, forstår meg ikke alltid på han, og kan være lurt å finne litt mer ut av hvordan han er og hvordan han tenker :oops:[/quote'] Sønnen din har Solen i Steinbukken, Månen i Skorpionen, og Ascendanten i Vannmannen. Et par ting bare: 1. Du har ikke alle forutsetninger for å forstå alle punkter ved dette, kun ved disse få opplysningene. Astrologi er så mye mer sammensatt enn som så, og selv om dette nok kan si en god del, så anbefaler jeg på dette grunnlaget å være forsiktig med å anta noe om din sønns oppførsel ut ifra dette, siden du vet svært lite om vitenskapen i seg selv. 2. En annen ting er at et horoskop er veldig personlig, og er, slik jeg ser det, ikke noe andre skal "blande seg" for mye oppi. Jeg anbefaler å se på sønnen din som et individ med selvstendige meninger og handlingsmønstre, som skal utvikles. Astrologi handler også om fri vilje - hva som skjer er ikke skjebnebestemt ned til siste detalj - langt ifra! Jeg vet ikke hvor mye du tenker på dette, men synes det er ganske viktig å tenke på et horoskop som retningslinjer, og ikke absolutte sannheter. I alle fall for begynneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå