Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg elsket den serien. Fant ikke noen norsk artikkel om at han er død, men her er den jeg leste på spansk: http://www.elcomerciodigital.com/gijon/200...0902141525.html Han ble 88 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 Den synes jeg var skikkelig moro. Husker den gikk på svensk tv da jeg var liten på åttitallet. Litt gøy at man lærte litt om historiske hendelser og slikt, når man i dag lærer hvordan man skal være penere enn alle andre for å bli lykkeligst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 15. februar 2009 #3 Del Skrevet 15. februar 2009 Elsker den sjæl. Jeg kjøpte "Det var en gang et menneske" på DVD, og kommer garantert til å plukke opp "Det var en gang livet" også. "Det var en gang verdensrommet" og "...Amerika" har jeg ikke noe forhold til, men kommer kanskje til å kjøpe de også. Trist at han er død, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå