Gjest lucky08 Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 noen som har bestilt filmer fra play.com eller amazon, jeg lurere på om de pleier å ha norske tekster på filmene som blir solgt der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 De jeg har bestilt fra play.com har ikke hatt det hvertfall, men det står hva slags undertekster filmen har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 15. februar 2009 #3 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg bruker nesten bare play.com når jeg kjøper film på nettet. Absolutt til å anbefale!!! Når det gjelder teksting, så står det hvilke språk tekstingen er på. Det er ikke norsk tekst på alle filmene men du finner vel noen av og til som har det. Jeg har brukt amazon et par ganger men det er bare når det ikke finnes i Norge eller England. Der var det bare teksting på engelsk. Endret 15. februar 2009 av MissBella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 15. februar 2009 #4 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor finner man info om hvilke språk det er tekstet på hos play.com? Ser ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 15. februar 2009 #5 Del Skrevet 15. februar 2009 Eh, det stod langt nede på siden, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. februar 2009 #6 Del Skrevet 15. februar 2009 For det meste Norsk tekst? Det er vel å ta litt hardt i. Har kjøpt filmer fra play.com i 5 år, og de aller fleste har ikke Norsk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucky08 Skrevet 15. februar 2009 #7 Del Skrevet 15. februar 2009 takk for svar, bare jeg som så litt dårlig etter da jeg kikket i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 15. februar 2009 #8 Del Skrevet 15. februar 2009 For det meste Norsk tekst? Det er vel å ta litt hardt i. Har kjøpt filmer fra play.com i 5 år, og de aller fleste har ikke Norsk tekst. Ja kanskje du har rett! Jeg vet at jeg ofte irriterer meg over at det ikke er norsk tekst men av og til da.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå