Gjest knuks Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Leste tråden Norges beste studentby og ntnu ble nevnt endel:p Så hva gjør Trondheim og ntnu spennende? Bor i Bergen men må flyttes pga master til høsten.. Hvor er det best å bo med tanke på studenthyblene som blir tilbudt fra samskipnaden?Hvordan er været der oppe sånn vanligvis? ut på byn og tur muligheter? Og studentgrupper?
ninuska_ Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg har ikke studert andre steder enn i Trondheim, men jeg ville ikke byttet det bort for noen annen by i Norge! Det er veldig mange bra tilbud for studenter; det er et veldig bra natteliv her og.. ja, jeg føler hvertfall at det skjer noe her hele tiden - alltid mange arrangementer, enten det er debattmøter, forskjellige Quiz eller konserter. Veldig bra treningstilbud. Kommer ikke på alt i farta, fins jo alt mulig mellom kor til fotogrupper, avhenger av hva du interesserer deg for - jeg kan nesten love at du kommer til å finne det du søker etter. Utrolig bra studentmiljø! Her finner du oversikt over alle studentorganisasjoner i Trondheim: http://www.ntnu.no/studitrh/info_studentliv/info_studentorg Hvis du vil på SiT bolig, så anbefaler jeg å ta en titt på www.sit.no/bolig. Der får du beskrevet det meste under hybler, hvor hyblene ligger i forhold til både Gløshaugen og Dragvoll. Været er litt skiftende, tør jeg å påstå, spesielt om våren og høsten. Det kan regne et sekund, så opphold det neste and so on.. Men kanskje ikke så regnfullt som i Bergen (?). Vinteren er det ganske stabilt; kaldt og snø. Veldig slafsevær i sentrum. Jeg flyttet hit fra Oslo, og jeg syns ikke det er så veldig stor forskjell, man blir vant til det. Endret 15. februar 2009 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå