Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste tråden Norges beste studentby og ntnu ble nevnt endel:p Så hva gjør Trondheim og ntnu spennende? Bor i Bergen men må flyttes pga master til høsten..

Hvor er det best å bo med tanke på studenthyblene som blir tilbudt fra samskipnaden?Hvordan er været der oppe sånn vanligvis? ut på byn og tur muligheter? Og studentgrupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke studert andre steder enn i Trondheim, men jeg ville ikke byttet det bort for noen annen by i Norge! Det er veldig mange bra tilbud for studenter; det er et veldig bra natteliv her og.. ja, jeg føler hvertfall at det skjer noe her hele tiden - alltid mange arrangementer, enten det er debattmøter, forskjellige Quiz eller konserter. Veldig bra treningstilbud. Kommer ikke på alt i farta, fins jo alt mulig mellom kor til fotogrupper, avhenger av hva du interesserer deg for - jeg kan nesten love at du kommer til å finne det du søker etter.

Utrolig bra studentmiljø! Her finner du oversikt over alle studentorganisasjoner i Trondheim: http://www.ntnu.no/studitrh/info_studentliv/info_studentorg

Hvis du vil på SiT bolig, så anbefaler jeg å ta en titt på www.sit.no/bolig. Der får du beskrevet det meste under hybler, hvor hyblene ligger i forhold til både Gløshaugen og Dragvoll.

Været er litt skiftende, tør jeg å påstå, spesielt om våren og høsten. Det kan regne et sekund, så opphold det neste and so on.. Men kanskje ikke så regnfullt som i Bergen (?). ;) Vinteren er det ganske stabilt; kaldt og snø. Veldig slafsevær i sentrum. Jeg flyttet hit fra Oslo, og jeg syns ikke det er så veldig stor forskjell, man blir vant til det.

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...