Gjest ts Skrevet 14. februar 2009 #21 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Er du sammen med en som er så gammel så må du være den alderen selv, og da anser jeg det som like lite sansynlig at du har feiret Valentines i "alle år" selv. Eh, jeg er i alder et sted mellom 30 og 40 og har feiret Valentines Day med tidligere samboer fra da jeg var rundt 26 til 30. Men de siste årene har jeg ikke feiret den dagen. Men jeg registrerer at dere her på KG ikke feirer Valentines Day, at dere ikke har sett "Sleepless in Seattle" og at dere synes slikt er fjolleri. Ja ja...dere om det. Endret 15. februar 2009 av mrs_bond
-stina Skrevet 14. februar 2009 #22 Skrevet 14. februar 2009 Dater en mann på 40 og sende sms med ham i dag. Inviterte ham til lunch men han kunne ikke (var ute og reiste). Men han har ikek gratulert eller sagt noe med at det er Valentines Day i dag! Det betyr vel at han ikke bryr seg da. Ærlig talt! Valentines er for fjortiser. Bli voksen!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #23 Skrevet 14. februar 2009 FLAUT!! You just made my day!! Jeg er 22 og bryr meg ikke om valentinesday. Forloveden min har ikke gratulert meg, og jeg kunne ikke brydd meg mindre... Han er 40, hvor gammel er du? Grow up, eller finn deg en 14 åring...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #24 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg synes det er mannen som skal gratulere kvinnen med Valentines Day (og ikke at kvinnen gratulerer mannen)... Jeg syns Valentines dagen er noe fordømt tull, noe handelsindustrien har innført for å selge mer. Jeg er så i mot at vi skal innføre alle høytidene de feirer i USA, Valentinesdagen og Halloween, ønsker jeg en viss plass. Jeg har ikke gratulert kjæresten min med valentinsdagen, og han heller ikke meg. Betyr overhodet ikke at vi ikke bryr oss om hverandre, det viser vi hverandre hver dag uansett. Viser det litt ekstra på bursdager og datoen for da vi traff hverandre for første gang. Egentlig syns jeg du virker overfladisk hvis kjæresten din må gratulere deg med valentinsdagen for å vise at han bryr seg om deg.... Endret 15. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #25 Skrevet 14. februar 2009 Vi feiret Valentines da jeg var samboer den gang da...:-) Har ikke alle sett "Sleepless in Seattle" da? Har sett den ja, og den var kjempefin Men føler meg ikke påtvunget til å kreve og få noe av kjæresten den 14. februar likevel jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #26 Skrevet 14. februar 2009 Synes mannen skal være ekstra romantisk overfor kvinnen, men det er tydeligvis gammeldags på dette forumet. Og så? MÅ han være det på akkurat denne dagen da? Har du ingen bursdag han kan være det på? Eller en årsdag for dagen dere møttes første gang? Eller en hvilken som helst dag ellers i året? Bare fordi han ikke gjorde den 14. februar, så bryr han seg ikke om deg?
*Numi* Skrevet 14. februar 2009 #27 Skrevet 14. februar 2009 Tja, jeg er samboer med kjæresten på 3. året. Ingen av oss har nevnt Valentines Day med et ord. (Vi er i 20-åra og 30-åra) Men det plager meg da ikke?
Kamikatze Skrevet 14. februar 2009 #28 Skrevet 14. februar 2009 Romantikk er en del av kurtisen. Valentinesday er også en del av den. Helt greie virkemidler for å få fast fisk, Men når jenta sitter og spreller på... øh... kroken, så er det toget gått. Da skal det ganske store brølere, elller mørk samvittighet til før vi menn igjen frivillig ydmyker oss, og speller idioter med roser og rosa vokabular. Du vil da ikke at fyren skal jobbe seg ihjel med deg heller? Vil du? Det er dyrplageri!
Rosalie Skrevet 14. februar 2009 #29 Skrevet 14. februar 2009 Romantikk er en del av kurtisen. Valentinesday er også en del av den. Helt greie virkemidler for å få fast fisk, Men når jenta sitter og spreller på... øh... kroken, så er det toget gått. Da skal det ganske store brølere, elller mørk samvittighet til før vi menn igjen frivillig ydmyker oss, og speller idioter med roser og rosa vokabular. Du vil da ikke at fyren skal jobbe seg ihjel med deg heller? Vil du? Det er dyrplageri!
Gjest ts Skrevet 14. februar 2009 #30 Skrevet 14. februar 2009 Romantikk er en del av kurtisen. Valentinesday er også en del av den. Helt greie virkemidler for å få fast fisk, Men når jenta sitter og spreller på... øh... kroken, så er det toget gått. Da skal det ganske store brølere, elller mørk samvittighet til før vi menn igjen frivillig ydmyker oss, og speller idioter med roser og rosa vokabular. Du vil da ikke at fyren skal jobbe seg ihjel med deg heller? Vil du? Det er dyrplageri! Hm, nei da, vil jo ikke det! Det var i grunnen bare et sukk, og ikke ment så dypt som enkelte her tolker det. Her kommer aldersargument/barnslig-beskyldninger osv., som om romantikk er aldersbetinget og at Valentines Day kun er for 14-åringer. Det er ikke mitt problem at andre her ikke liker Valentines Day: jeg liker den. Dersom daten min er omtenksom andre dager er det ikke så farlig at han ikke bryr seg om denne. Men om han ikke er så omtenksom ellers, kan det være det samme.
Gjest Tanita Skrevet 14. februar 2009 #31 Skrevet 14. februar 2009 Til ts, det kan jo bare være at han ikke vet hvilken dag det er og ikke alle legger like mye vekt på den dagen, uansett om man er 40 eller 20. Det kunne jo ha vært verre. Tenk om han huska den men ikke gratulerte deg men gratulerte andre f eks.
juliane Skrevet 14. februar 2009 #32 Skrevet 14. februar 2009 Man gratulerer da vel ikke med Valentines Day? Våkner folk om morgenen og sier "Gratulerer med dagen, kjære?". Man kan jo gjerne gi hverandre kort, gaver, gå ut og spise og gjøre romantiske ting, men å gratulere noen med Valentines Day? Aldri hørt om.
Gjest Tanita Skrevet 14. februar 2009 #33 Skrevet 14. februar 2009 Gratulere/gi ekstra oppmerksomhet.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #34 Skrevet 14. februar 2009 Jeg hadde vikelig blitt mistenksom om min mann hadde gratulert meg med valentines dagen. Jeg synes du skal prise deg lykkelig over at du ikke har større problemer
Piper Skrevet 14. februar 2009 #35 Skrevet 14. februar 2009 Eh, jeg er i alder et sted mellom 30 og 40 og har feiret Valentines Day med tidligere samboer fra da jeg var rundt 26 til 30. Men de siste årene har jeg ikke feiret den dagen. Herregud...trolling fordi jeg "sannsynligvis ikke har feiret den før". Jeezz. Men jeg registrerer at dere her på KG ikke feirer Valentines Day, at dere ikke har sett "Sleepless in Seattle" og at dere synes slikt er fjolleri. Ja ja...dere om det. ar du spurt daten din om han feirer valentinsdagen? Kanskje man burde begynne der, før man forventer både det ene og det andre. Tror nok de færreste feirer den, og derfor kan det være greit å spørre nye dater hva de syns om den dagen. Og jeg elsker den type film, men feirer fortsatt ikke valentinsdag.
onyx Skrevet 14. februar 2009 #36 Skrevet 14. februar 2009 Man gratulerer da vel ikke med Valentines Day? Våkner folk om morgenen og sier "Gratulerer med dagen, kjære?". Man kan jo gjerne gi hverandre kort, gaver, gå ut og spise og gjøre romantiske ting, men å gratulere noen med Valentines Day? Aldri hørt om. Tenkte akkurat det samme. Man gratulerer da ikke med Valentinedagen? :klø:
Jade Skrevet 14. februar 2009 #37 Skrevet 14. februar 2009 Jeg er sikker på at daten din sitter oppløst i tårer på "manneguiden" el.l. og syter om at du ikke "gratulerte" han med Valentines Day... :O
Mona-Lisa Skrevet 15. februar 2009 #38 Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns Valentines dagen er noe fordømt tull, noe handelsindustrien har innført for å selge mer. Jeg er så i mot at vi skal innføre alle høytidene de feirer i USA, Valentinesdagen og Halloween, ønsker jeg en viss plass. Jeg har ikke gratulert kjæresten min med valentinsdagen, og han heller ikke meg. Betyr overhodet ikke at vi ikke bryr oss om hverandre, det viser vi hverandre hver dag uansett. Viser det litt ekstra på bursdager og datoen for da vi traff hverandre for første gang. Egentlig syns jeg du virker overfladisk hvis kjæresten din må gratulere deg med valentinsdagen for å vise at han bryr seg om deg.... Amen! + hvor står det at bare menn skal gratulære med den dagen? men, jeg hadde skjønt hvis du ble sur over at han glemte tannbørstebyttingdagen...Den er faktisk viktig:P
ilcrappo Skrevet 15. februar 2009 #39 Skrevet 15. februar 2009 Er godt over 30. Mulig jeg er kravstor men trodde menn var ekstra oppmerksomme på denne dagen. Synes mannen skal være ekstra romantisk overfor kvinnen, men det er tydeligvis gammeldags på dette forumet. Det er jo bare latterlig! Hva er det som er så spesielt med 14. februar? Det er en dag som alle andre dager. Jeg har ikke det minste behov for at utenforstående skal sette av en bestemt dag i året der jeg liksom skal danse etter deres pipe. Det eneste som er spesielt med "Valentine's day" er at den kommer etter 13. februar og før 15. februar. Det er det faktisk den eneste dagen i året som gjør.
Frøken eple Skrevet 15. februar 2009 #40 Skrevet 15. februar 2009 Det betyr vel at han ikke bryr seg da. Om Valentines day hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå