Gå til innhold

13-åring har fått en datter.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Maria_*

Men det er ikke sikkert han er faren. Fra VG:

"Alfie Patten (13) vil ta en farskapstest for å bevise at han virkelig er faren til nyfødte Maisie. Tre andre unge gutter hevder nå at de er kan være faren til barnet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trist_*

Det verste med hele historien er vel foreldrene til disse tenåringene. Som først lar dem seile sin egen sjø og siden skor seg selv på det uten å løfte en finger for å skjerme dem... TRAGISK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel strengt tatt ikke la ungene seile sin egen sjø, for at de skal kunne ha sex? Man sitter ikke på barna sine 24/7, gjør man vel?

Seksuell lek og utforsking tror jeg er nokså vanlig, og helt uten at foreldre vet en døyt om det. Noen ganger går det galt. Da blir det barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke sikkert han er faren. Fra VG:

"Alfie Patten (13) vil ta en farskapstest for å bevise at han virkelig er faren til nyfødte Maisie. Tre andre unge gutter hevder nå at de er kan være faren til barnet."

Kanskje ikke så rart når the Sun betaler disse gutta i dyre dommer for å få høre dered tragiske historie? Hvis jeg hadde vært fattig unggutt ville jeg også meldt meg som faren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/17766...o-prove-it.html

"And amazingly the News Of The World has uncovered claims that Chantelle was sleeping with as many as EIGHT teenage boys around the time the baby was conceived on the Old Town estate in Eastbourne, Sussex."

Jeg alt dette er ren uthenging av både Chantelle og Alfie. Hvordan kunne han forresten befruktet henne om han ikke var kjønnsmoden? Hvor tidlig blir gutter egentlig kjønnsmodne?

De respektive foreldrene er kanskje det som sjokkerer meg mest.

"Both boys and their parents have made sworn statements in front of a solicitor detailing their nights of sex with Chantelle."

Er denne saken virkelig noe å komme i media for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle man gjort utenom å støtte dem? Tvunget jenta til å ta abort? Hva tror dere 12-13-åringer holder på med her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell lek og utforsking tror jeg er nokså vanlig, og helt uten at foreldre vet en døyt om det. Noen ganger går det galt. Da blir det barn.

Absolutt.

Desverre er det trist at foreldre er naive ovenfor sånt, hadde det kanskje ikke gått galt så ofte? Tror nok det er mange britiske tenåringer som ikke får det dugg av seksualopplysning, hverken fra foreldre eller skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/17766...o-prove-it.html

"And amazingly the News Of The World has uncovered claims that Chantelle was sleeping with as many as EIGHT teenage boys around the time the baby was conceived on the Old Town estate in Eastbourne, Sussex."

Jeg alt dette er ren uthenging av både Chantelle og Alfie. Hvordan kunne han forresten befruktet henne om han ikke var kjønnsmoden? Hvor tidlig blir gutter egentlig kjønnsmodne?

De respektive foreldrene er kanskje det som sjokkerer meg mest.

"Both boys and their parents have made sworn statements in front of a solicitor detailing their nights of sex with Chantelle."

Er denne saken virkelig noe å komme i media for?

Det er nettopp det! Siden media hauser det så veldig opp og betaler i hytt og pine for å få høre alle historiene fra alles synspunkter, er det ikke rart det "plutselig" melder seg åtte potensielle fedre! Hvis ikke media hadde vært så fordømt interessert i denne saken hadde denne tiden vært langt mindre tramatiserende for moren og den potensielle faren. Og stakkars ungen. Nei, media burde la dem være i fred og finne ut av dette sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det knyter seg i magen. Ja, det er veldig synd i babyen, men det er også veldig synd i barna. For det her er snakk om BARN!

Selvfølgelig kan alle barn gjøre ting som foreldre ikke vet om, men som foreldre så kommer man langt med å følge opp barna sine. Hvem de henger sammen med, hva slags mennesker er de, hva synes barnet ditt er ok å gjøre, hva kan de om egen grensesetting og lignende. Det er faktisk fullt mulig å være bortmot 100% sikker på at ens barn ikke driver med sex, vold, rus. Det krever bare at man involverer seg litt i sitt eget barn. Å bedrive tilnærmet fri barneoppdragelse med det unntak at man en sjelden gang i blant kjefter på de, eller å gi de litt juling, er en typisk barneoppdragelse i visse miljøer i Storbritannia. Da blir det ikke så rart at man ser slike ting.

Ikke bare tror jeg at foreldrene ser ut som å ha null interesse i å følge med barna sine, de har funnet ut de kan tjene penger på de ulykksalige barna sine:

Tjener penger på sønnen

Men foreldrene har stort sett vært opptatt av å sko seg på den unge farens historie. I dagene siden saken kom på trykk, har de skilte foreldrene forhandlet intenst med medier og forlag, og sikret seg lukurative sekssifrede avtaler for å stå frem med historien om Alfie.

Moren Nicola (43) har dessuten beskyldt guttens far for å selge saken til The Sun uten hennes vitende, ifølge Daily Mail.

Faren Dennis skal ha sagt til en reporter at han ønsker å tjene så mye penger som mulig på historien. Han innrømmet at sønnen var fortvilet etter fødselen, men skal ha lovet ham en gave hvis han ble med på The Sun-intervjuet.

Viser at samfunnet har brutt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_majen_*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Jeg synes ikke synd på han. Er man dum nok til å ha sex når man er 13 så får han ha det så godt.

***

Hehe, om man kan skrive slikt er man så dum at man får ha det så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er feil at barn får barn. Jeg håper disse to får støtte og hjelp fra foreldrene slik at både de og barnet får en bra fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...