Gå til innhold

13-åring har fått en datter.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver virkelig å ikke bli provosert av innleggene her, men det er fryktelig vanskelig.

Jeg håper de unge foreldrene får den hjelpen de behøver og at babyen får en god oppvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er crazy er hu dama som har hatt sex med en som ser ut som kunne vært hennes sønn. Jees, når skal folk lære at tiss i tiss uten beskyttelse kan bli barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk lar jo barna sine gjøre alt mulig nå til dags da.

Jeg kjenner mange 14-15 åringer som har sex, og da funkere ikke det normale abortgreien som folk sier "du visste konsekvensene av sex, da må du betale prisen"

Tror ikke at 14 åringer vet i det hele tatt hva det betyr.

Mye av dette er foreldrenes feil..Og samfunnets..jepp..jeg syns det.

Ble ikke sjokka engang lengre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars gutt.

Huff og huff....håper de får mye hjelp og oppfølging (mest på vegne av baby) men også pga guttens alder).

Vanvittig, dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik går det når frilynte og sløve foreldre lar sine BARN ha sex. Tar barn på 13-16 år valget om å ha barnesex fremfor å leke ute får de jammen ta konsekvensene også. Tenåringer som har seg fortjener alle å bli gravide - gjerne med trillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik går det når frilynte og sløve foreldre lar sine BARN ha sex. Tar barn på 13-16 år valget om å ha barnesex fremfor å leke ute får de jammen ta konsekvensene også. Tenåringer som har seg fortjener alle å bli gravide - gjerne med trillinger.

Frilynt er nok ikke akkurat et ord jeg ville brukt for aa beskrive britene. Jeg tror det ville vaert faerre tenaaringsgraviditeter her (bor i UK) om de ble mer frilynte.

Et av problemene i Storbritannia er at sex er fryktelig tabubelagt og de faerreste foreldre vil prate med barna sine om det. Det er en liten skandale paagaaende fordi foreldre ikke vil at barna skal faa seksualundervisning paa skolen (noe politikerne oensker aa innfoere for aa gjoere noe med et vanvittig problem med tenaaringsgraviditetet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke synd på han. Er man dum nok til å ha sex når man er 13 så får han ha det så godt.

Du må være født uten antenner, og innsikt. Null peiling på barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Han ser livende redd ut:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

Når man ser på familiebakgrunnen til han og barnets mor, la sjokket seg litt. Jeg kjenner britisk samfunn godt og vet at tenåringsfødsler dessverre er vanlige hos slike typiske council flat-familier. Håper uansett den unge familien klarer seg.

Kjenner til en del i Uk selv. Tenåringsgraviditeter er ganske vanlig. De arver foreldrenes liv. Arbeiderklassen, lite utdanning, lite eller ingen jobb. Barna blir ike fulgt opp.

At 15 åringer slutter skolen er vanlig pga gravditet. I uk er det mange folk som enda bor dårlig. De hr ikke mere å leve for enn hva enn hva sosialklienter har.

Et sånt liv tærer på, og sprer seg til barna.

Det jeg reagerer på er at gutten på 13 ikke er skjermet. Her har tv, aviser vert på besøk. Han har vert omringet, han s barnslige uttalelser kommer på trykk. Om foreldrene ikke skjønner alvoret, så måtte myndighetene kjermet han.

I Norge ville dette vert et grovt overtramp.

Hans far uttaler: utrolig å se hvordan han takler dette! Far(bestefar) burde vert skjermet mot seg selv.

I uk går alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringer som har seg fortjener alle å bli gravide

:slår:

Fjott! Nå er det gjerne ikke foreldrene det går mest ut over, men barna som blir født oinn i slike familier! Men de fortjener det kanskje de og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten rart at sånt ikke sjokkerer lenger.

Men jeg fikk et ganske stort sjokk da jeg hørte om ei jente fra her jeg bor som er 13 år og akkurat har fått en liten sønn. Med stebroren sin på 17 år. Og at mora til den 13 år gamle jenta gikk ut i media og fortalte at hun ikke var det minste skuffa, sint eller noe sånt. Hun var stolt og glad for å bli bestemor i en alder av 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er crazy er hu dama som har hatt sex med en som ser ut som kunne vært hennes sønn. Jees, når skal folk lære at tiss i tiss uten beskyttelse kan bli barn?

utseende skal da ikke være relevant i den saken. Er det greit om en voksen ligger med en jente på 12 som ser ut som hun er 18 da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er bare negativt dette. Ungen vil jo være garantert lekekamerater i oppveksten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at gutten på 13 ikke er skjermet. Her har tv, aviser vert på besøk. Han har vert omringet, han s barnslige uttalelser kommer på trykk. Om foreldrene ikke skjønner alvoret, så måtte myndighetene kjermet han.

Det er tross alt The Sun det er snakk i. Kan tenke meg Alfies far, med ni barn å forsørge, ikke hadde et nei i sin munn da dritt-tabloidene kom med klekkelige honorarer. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står i den engelske versjonen at han var 12 når hun ble gravid..var nå 13..så han var bare barnet...og er fortsatt det...helt forferdelig..

Er vel i avisa og får litt betalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Alfies far nå lovet å snakke med sønnen om blomster og bier.

Noe sent kanskje?

Synes jeg hører det:

-Sønn! Sett deg her litt. Far har noe å fortelle. Ehkremt! Øh...

Jooooo, altså. Husker du den dagen du og Chantelle lekte mor og far? Og så ble det plutselig alvor?

-Ja, fattern?!

-Husker du hva du gjorde med henne da?

-Hmp hmf hmp, joa, pappa. Åssen det? (bløsh)

-Sånn min sønn, akkurat på samme måten driver biene og blomstene på, også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...