Gå til innhold

Dette er sannheten

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hallo_*
Den store kjærligheten finnes ikke. Så slutt å gnål etter noe som ikke eksisterer. Gå ut å nyt livet

Den fins. Men det er mange mennesker som kan fungere som objekt for den store kjærligheten.

Folk som gnåler etter den store kjærligheten, har andre problemer, som gjør at de ikke får seg kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store kjærligheten finnes ikke. Så slutt å gnål etter noe som ikke eksisterer. Gå ut å nyt livet

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg opplever mitt livs store kjærlighet nå, så det så :)

TS er sikkert nettopp blitt dumpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at den ikke finnes? Hvor gammel er du egentlig?

Ja det lurer jeg også på...... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ikke "en" sannhet, men mange...Den store kjærligheten finnes kanskje ikke i ditt liv, men i våres liv så gjør den det:) Heldige oss... Ja vi får alle nyte livet, med eller uten den store Kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes, den finnes, jeg fant, jeg fant :fnise::roser::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte nyter livet ganske greit med en annen person, om de vil kalle det ekte kjærlighet så gjør det ikke meg så mye. Men minst en av de som har skrevet i denne tråden at de har funnet den store kjærligheten vil ikke være sammen med den personen om 20 år. Kanskje ikke 20 måneder en gang. Men det er håpløst å fortelle dem det, så det er like greit å bare la det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke "en" sannhet, men mange...Den store kjærligheten finnes kanskje ikke i ditt liv, men i våres liv så gjør den det:) Heldige oss... Ja vi får alle nyte livet, med eller uten den store Kjærligheten!

:glare: det var jo virkleig oppløftende for alle oss som er single da, takk skal du ha! Ja jøss, heldige du *himle med øynene* sannsynligvis er det slutt mellom deg og den store kjærsligheten om ikke så altfor mange år uansett.. jeg trodde jeg hadde funnet han med stor H jeg oxo.. for å si det sånn..

Enkelte nyter livet ganske greit med en annen person, om de vil kalle det ekte kjærlighet så gjør det ikke meg så mye. Men minst en av de som har skrevet i denne tråden at de har funnet den store kjærligheten vil ikke være sammen med den personen om 20 år. Kanskje ikke 20 måneder en gang. Men det er håpløst å fortelle dem det, så det er like greit å bare la det ligge.

det er så sant som det kan bli sagt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det finnes flere med stor H og at man ikke trenger å binde seg til EN stor kjærlighet? Kanskje den store kjærligheten skal gjøres om til flertall? Alt er vel greit, så lenge man har det bra og nyter livet i mellomtiden.

Det eneste jeg anser som et skår i gleden er å til stadighet bli sitert skilsmissestatistikken. De fleste av oss er veldig klar over den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om å styrte i flykræsj og at det er 1 i en million sjanse for at det skal skje, så kan en som skal til å hoppe på et fly trygt si "Slapp av, det skjer ikke med meg". Når to stykker gifter seg og får høre den statistikken (annethvert forhold ryker) og sier "Det skjer aldri med meg fordi vi elsker hverandre og det er annerledes enn alle andre forhold" så er det klart man tenker at de fremstår som naive. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror du at den ikke finnes? Hvor gammel er du egentlig?

Hva har alder med det og gjøre ?. Har alderen noe å si om jeg tror på kjærlighet eller ikke ?.

Svaret er nei

uansett jeg er 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen enig. Om den finnes, så varer den ikke i lengden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når man snakker om å styrte i flykræsj og at det er 1 i en million sjanse for at det skal skje, så kan en som skal til å hoppe på et fly trygt si "Slapp av, det skjer ikke med meg". Når to stykker gifter seg og får høre den statistikken (annethvert forhold ryker) og sier "Det skjer aldri med meg fordi vi elsker hverandre og det er annerledes enn alle andre forhold" så er det klart man tenker at de fremstår som naive. ^^

Det er bare et spørsmål om definisjon. "Den store kjærligheten" trenger ikke for meg å være noe som varer evig. Jeg tror det er noe man kan finne flere ganger. Jeg er naiv, du er kyniker. Enda godt vi er forskjellige.

(Ellers er en 50% sjanse for at "den store kjærligheten" holder en mye bedre sjanse enn jeg hadde forstilt meg ;) )

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...