linny Skrevet 16. april 2002 #1 Del Skrevet 16. april 2002 jeg har farga håret mitt lyseblondt for noen måneder siden,jeg vil ha min naturlige hårfarge tilbake og det er brunt.kotid går fargen av,jeg venter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 17. april 2002 #2 Del Skrevet 17. april 2002 Permanent farge går *ikke* av. Og hvis du har fått det lysere enn det det er, så må du ha bleket det, og da får du din naturlige farge i hvertfall ikke tilbake... Beste tips er å vente til du får litt naturlige røtter, og gå til frisøren og få dem til å farge håret ditt til det nærmeste de kommer din naturlige farge. (Farger man håret hjemme, så må man enten innhente informasjon om farging selv først, så man har litt peil på det man driver med, ellers vil man få diverse overraskelser. ) Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Men hvordan fungerer avfarging?? Jeg har mørkere hår nå (farget) enn det jeg har naturlig. Kan jeg da bruke avfarging, og få tilbake min naturlige hårfarge? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 du får ikke tilbake din naturlige hårfarge av avfarging. avfarging kan ikke 'skrelle av' den kunstige fargen, den bleker all farge i håret. fordi fargemolekylene har forskjellig størrelse, er de ikke like lette å 'trekke ut' av håret. for eksempel er de røde molekylene størst, og vanskeligst å få ut av håret. dvs. at når du bleker/avfarger håret blir resultatet som regel mer rødt/orange enn den naturlige fargen. hvis du fortsetter å bleke håret for å få ut rødfargen, må du være klar over at resultatet kan bli at håret blir så ødelagt at det knekker bare du tar på det. IKKE å anbefale, derfor er det best å la frisøren ta seg av avfarging, med mindre du har skikkelig peiling på hva du driver med. det beste hvis du har farget håret lyst og vil tilbake til din egen hårfarge, får du også hos frisøren. et generelt råd er å unngå drastiske forandringer i utgangspunktet hvis du planlegger langt hår, og heller satse på glansvasker med kortere varighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå