Gå til innhold

Er livet lettere for pene?

Gjest Gjest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Henning_*
Jeg har aldri sagt at jeg er " fantastisk vakker " , jeg går ikke rundt å tenker over hvordan jeg ser ut vanligvis - men kanskje andre synes det ? Er nok mer tilfellet at andre studerer meg - hvordan jeg ser ut .Enn jeg gjør selv .Vet ikke . Jeg blir i hvertfall nedrent av mannfolk når jeg eks går ut , får masse tilbud og tlf nummer osv

Andre damer på byen bruker å " dytte " meg litt uvennlig når de eks går forbi meg - og gi meg litt fiendtlige blikk - uvennlig ...fremmede kvinner . Jeg skjønner jeg ikke er i veien , de bare irriterer seg over meg kanskje .Blir som oftest sjekket opp - Og det av de kjekkeste og peneste mennene - vanligvis .Men også mer " vanlige " .

Vanligvis får jeg de mennene jeg vil ha .Om de ikke allerede er opptatt da selvfølgelig .

Hvem jeg ligner på ? Vanskelig å si . Jeg er blondine med langt hår , blåøyd , slank og bitte- litt over snittet høy .Spesielt om jeg går med høyhælte sko ...hi hi Men det har jo alle de andre damene også når de går ut ...likevell er de mye lavere enn meg .Jeg er spe- bygd og ikke kraftig .

Jeg ligner kanskje bitte litt på dama til Brad Pitt : ) Bare i lys BLOND utgave : )

"Vanligvis får jeg de mennene jeg vil ha"

Sorry pus, må nok skuffe deg. Det er alltid gutta som velger hvilke kvinner de vil ha sex med. Er de bra nok på det sosiale spillet så er det alltid gutta som velger. Det er også likegyldig hvordan de ser ut bare de er gode.

Du tror vel kanskje at det er du som er selektiv, men ta deg en kikk i all literatur om emnet så ser du kjapt at det ikke stemmer. Lite rettferdig for kvinnene kanskje, men slik er det nå engang. Søk litt social interactions på nettet så vil du se hvordan det hele utfolder seg.

Dette vil kanskje ikke du som kvinne være enig i, men det betyr ikke at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry pus, må nok skuffe deg. Det er alltid gutta som velger hvilke kvinner de vil ha sex med. Er de bra nok på det sosiale spillet så er det alltid gutta som velger. Det er også likegyldig hvordan de ser ut bare de er gode.

Du tror vel kanskje at det er du som er selektiv, men ta deg en kikk i all literatur om emnet så ser du kjapt at det ikke stemmer. Lite rettferdig for kvinnene kanskje, men slik er det nå engang. Søk litt social interactions på nettet så vil du se hvordan det hele utfolder seg.

Dette vil kanskje ikke du som kvinne være enig i, men det betyr ikke at det ikke er sant.

Når jeg hører om dette PUA søppelet så blir jeg kvalm!! :kjefte:

Mennesker som spekulerer i å manipulere og utnytte andre - hvilken verdi har de?

Minner meg ubehagelig om Narsissistisk personlighetsforstyrrelse ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er det slik at både stygge, middels og pene damer generelt kan velge og vrake når det gjelder sex, mens menn flest tar hva som helst fordi de har færre tilbud. Ikke er de avhengig på noen som helst måte av følelser heller men det er en annen historie.

Du kan forresten banne på at gutten vil skryte hemningsløst (men også slemt og nedsettende) om han får seg et ligg med byens snelle, mens han helst holder det for seg selv om han må ta til takke med byens takras, noe som ofte forekommer i det skjulte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Nå snakker ikke jeg om bare sex - men også tilbud om forhold fra et hav av menn .

Ja det er sikkert sant at det er gutta som velger hvilken kvinner de vil ha sex med .

MEN - jeg klarer nå å få MIN utkårede likevell - i og med at de jeg ønsker velger meg .Og jeg klarer å få dem til å " løpe " etter meg... . Jeg kan det der spillet .Og jeg trenger ingen opplæring takk . Jeg bruker alltid å si - at det er mannen som er jegeren til syvende og sist .MEN -det er JEG som bestemmer om jeg faktisk ØNSKER å bli byttet hans ...DET ER OPP TIL MEG ! Så du kan si - jeg har absolutt litt jeg skulle sagt jeg og .En mann jeg ikke vil ha - kan jakte i evigheter uten å lykkes !

Så vær nå ikke så innbildsk - menn ! Dere har ikke mer kontroll - enn jeg GIR dere over dette spillet ! Men menn er så overbevist om at de er allmektige på alle plan - og tror de styrer hele spillet .Og tar æren selv ....he he

Jeg VET når jeg får det jeg vil ha : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker ikke jeg om bare sex - men også tilbud om forhold fra et hav av menn .

Ja det er sikkert sant at det er gutta som velger hvilken kvinner de vil ha sex med .

MEN - jeg klarer nå å få MIN utkårede likevell - i og med at de jeg ønsker velger meg .Og jeg klarer å få dem til å " løpe " etter meg... . Jeg kan det der spillet .Og jeg trenger ingen opplæring takk . Jeg bruker alltid å si - at det er mannen som er jegeren til syvende og sist .MEN -det er JEG som bestemmer om jeg faktisk ØNSKER å bli byttet hans ...DET ER OPP TIL MEG ! Så du kan si - jeg har absolutt litt jeg skulle sagt jeg og .En mann jeg ikke vil ha - kan jakte i evigheter uten å lykkes !

Så vær nå ikke så innbildsk - menn ! Dere har ikke mer kontroll - enn jeg GIR dere over dette spillet ! Men menn er så overbevist om at de er allmektige på alle plan - og tror de styrer hele spillet .Og tar æren selv ....he he

Kvinnelist? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Henning_*

Hehe, som sagt, jeg regnet ikke med at du ville forstå det, men selv om du ikke tror på det så betyr ikke det at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er så morsomt ? Hvorfor bare den lattern ...på innlegget mitt ?

Fordi du gjør meg målløs, og når noen gjør meg målløs så ler jeg - en nervøs latter. :fnise: Jeg beklager :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Nå er det slik at både stygge, middels og pene damer generelt kan velge og vrake når det gjelder sex, mens menn flest tar hva som helst fordi de har færre tilbud. Ikke er de avhengig på noen som helst måte av følelser heller men det er en annen historie.

Du kan forresten banne på at gutten vil skryte hemningsløst (men også slemt og nedsettende) om han får seg et ligg med byens snelle, mens han helst holder det for seg selv om han må ta til takke med byens takras, noe som ofte forekommer i det skjulte.

Signerer ! Helt enig .

Flere menn har rett og slett jugd om at jeg har liksom ligget med dem ...-og jeg har fått høre det av andre ...

Og de jeg har faktisk ligget med - har sikkert fortalt det til hele jævla byen .

En stund var jeg nok bekymret for ryktet mitt ja . Men regner med det er glemt nå .Da jeg har vært i forhold i masse år nå .Og ikke vært ute på lenge .

Menn er ganske fæl å lyve om SEX ! For å imponere kompisene - sier de at de har ligget med den og den .Enda det ikke var mer enn et suss ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Fordi du gjør meg målløs, og når noen gjør meg målløs så ler jeg - en nervøs latter. :fnise: Jeg beklager :gjeiper:

Skjønner nå fortsatt ikke hvorfor jeg gjør deg målløs ? Forklar gjerne .

Er det et sjokk å oppdage at du ikke har så mye kontroll som mann , som du gjerne ønsker å tro du har ? Derfor de blir nervøs nå ? he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langballe
Når jeg hører om dette PUA søppelet så blir jeg kvalm!! :kjefte:

Mennesker som spekulerer i å manipulere og utnytte andre - hvilken verdi har de?

Minner meg ubehagelig om Narsissistisk personlighetsforstyrrelse ....

Hvorfor er det som oftest de gutta som sliter mest med sitt forhold kvinner som disser menn som fixer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Skjønner nå fortsatt ikke hvorfor jeg gjør deg målløs ? Forklar gjerne .

Er det et sjokk å oppdage at du ikke har så mye kontroll som mann , som du gjerne ønsker å tro du har ? Derfor de blir nervøs nå ? he he

NB ! Du er ikke den eneste mann som blir nervøs ...

Menn bruker bli litt nervøs når de treffer meg .Aner ikke hvorfor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB ! Du er ikke den eneste mann som blir nervøs ...

Du hadde uten tvil - om du snakket - klart å få meg til å le ukontrollert og nervøst ja. Men det er ikke ment som noe pluss da. Jeg ler også ukontrollert og nervøst om f.eks. onkelen min i et juleselskap drikker seg drita full og begynner å fortelle groviser og flørte med dama jeg har tatt med i selskapet. Blir jo pinlig berørt på hans vegne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det som oftest de gutta som sliter mest med sitt forhold kvinner som disser menn som fixer det.

Hva mener du egentlig? Setningen over gir ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fordi du ser farlig ut kanskje? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Er det fordi du ser farlig ut kanskje? ;) hehe

Jeg tror de ser at jeg er veldig selvsikker - dermed reagerer de med å bli nervøs .

Selv den mest drevne skjørtejeger -har jeg fått nervøs .Nesten så jeg blir litt forfær selv - over at en slik godt voksen kjekk mann - virkelig kan være så nervøs : )

Jeg er jo overhodet ikke nervøs .Og jeg er DAMA ... hadde sikkert " kledd " meg bedre - litt nervøsitet , enn det kler en mann ...Menn skal liksom ikke være usikkre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de ser at jeg er veldig selvsikker - dermed reagerer de med å bli nervøs .

Selv den mest drevne skjørtejeger -har jeg fått nervøs .Nesten så jeg blir litt forfær selv - over at en slik godt voksen kjekk mann - virkelig kan være så nervøs : )

Jeg er jo overhodet ikke nervøs .Og jeg er DAMA ... hadde sikkert " kledd " meg bedre - litt nervøsitet , enn det kler en mann ...Menn skal liksom ikke være usikkre ...

Og hvorfor skal ikke menn også kunne være nervøse og usikre?

Er ikke både kvinner og menn mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Og hvorfor skal ikke menn også kunne være nervøse og usikre?

Er ikke både kvinner og menn mennesker?

Joda - bare menneskelig det sikkert .

De ser vell at jeg ser på dem med lyst i blikket og store forventninger til dem ..

DA - blir alle menn nervøs ....hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...