Gå til innhold

Er livet lettere for pene?

Gjest Gjest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Jeg har hørt at pene jenter faktisk har større vanskeligheter for å få venninner :gjeiper:

Veldig merkelig hvis dette stemmer, for alle pene jenter jeg kjenner har massevis av venninner rundt seg hele tiden.

Det er helt sikkert noen pene jenter som har vanskeligheter for å få venniner, men det er like mange mindre pene jenter som har vanskeligheter med å få venninner. Forskjellen er at er man mindre pen får blyghet skylden, og er man veldig pen får utseendet skylden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Veldig merkelig hvis dette stemmer, for alle pene jenter jeg kjenner har massevis av venninner rundt seg hele tiden.

Det er helt sikkert noen pene jenter som har vanskeligheter for å få venniner, men det er like mange mindre pene jenter som har vanskeligheter med å få venninner. Forskjellen er at er man mindre pen får blyghet skylden, og er man veldig pen får utseendet skylden.

Jeg har opplevd og ikke få venner pga utseendet mitt, spesiellt siden jeg er naturlig tynn ( veldig mye drittkommentarer og fordømmelse pga det. " Hun der bor sikkert på treningsstudiet."

Mennesker som føler seg truet av meg har også en tendens til å disse meg, dette er faktisk reelt og det UTEN at jeg er inbilsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg har opplevd og ikke få venner pga utseendet mitt, spesiellt siden jeg er naturlig tynn ( veldig mye drittkommentarer og fordømmelse pga det. " Hun der bor sikkert på treningsstudiet."

Mennesker som føler seg truet av meg har også en tendens til å disse meg, dette er faktisk reelt og det UTEN at jeg er inbilsk.

Signerer ! Lubne jenter som føler de sliter tungt med vekta og må avstå fra god mat i kampen mot uønskede kilo - tåler ikke å se oss som kan stappe i oss masse sjokolade og brus , kaker og potetgull - uten å legge på oss ! Men være like slank og lekker likevell ... he he Det der har jeg opplevd selv kjempemisunnelse for -sånne jenter HATER meg og sånne som oss .Er deilig med søtsaker og godsaker - så skjønner dem godt jeg ! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Folka som sier dette er sjalu og har issues. Det som er kjekt her er at det er de det er noe gale med =) og ikkje deg. Gi en stor faen i ka de sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Folka som sier dette er sjalu og har issues. Det som er kjekt her er at det er de det er noe gale med =) og ikkje deg. Gi en stor faen i ka de sier..

Takk for forståelse, har nemlig ikke hatt det så lett;)

" du ser ut som ett skjelett" den kommentaren er brendt inn i minnet-men men .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tamta

Livet lettere.. på hvilken måte da?

Jeg kan vel defineres som pen/vakker, you name it, men kan ikke si at jeg slipper unna ting som: kjærlighetssorg, eksamen, jobb, bekymringer, osv. Så hva er lettere? Tiltrekke seg menn? Ja. Og kan faktisk signere under på at det er vanskeligere å få venninner enn kamerater, da mange jenter er ekstremt sjalu eller misunnelig. Det morsomme er at jeg var veldig sjenert og usikker i tenårene og var aldri "populær", jeg hadde venninner som var populære men var hele tiden i skyggen. Nå når jeg har selvtilliten merker jeg at når jeg treffer folk som gikk på samme skole som meg og som aldri snakket til meg før, plutselig har blitt så mye mer vennlig. Skjønner egentlig ikke greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel si at personlighet og utseende går hånd i hånd jeg...

Selv om jeg synes at jeg har et pent utseende og er fornøyd, så går jeg ikke rundt i troen om at jeg er "All that"...Jeg har en sterk personlighet, har egne meninger og lar meg ikke pille på nesa...kombinert med et bra utseende så vet jeg at mange ser på meg som en trussel og ikke liker meg. Det bryr jeg meg fint lite om, da jeg har høy selvtillit og er trygg på meg selv.

Om det er fordeler å være pen? Ja, det er faktisk det...men jeg vet at jeg kan være veldig sjarmerende også, og jeg tror det er kombinasjonen av sjarm og utseende(ikke bare utseende) som har gjort at brikkene i livet mitt har falt som jeg har ønsket at de skal falle...I jobbsammenheng så har sterke ledere(gode ledere) alltid likt meg med en gang...gjerne sammenlignet meg med en ung versjon av seg selv. Svake ledere derimot, liker meg ikke...det er fordi de er usikre og ikke er vant med å bli sagt imot, og jeg er kjapp i replikken og svarer for meg om jeg føler meg urettferdig behandlet.

Om livet er lettere? Nei...jeg har hatt en tøff barndom, har måtte kjempe for det jeg har oppnådd og jeg må ha tatt noen vanskelige valg i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann_21_aar

Hei. Jeg vet at dette ikke akkurat svarer på spørsmålet, men jeg ble fascinert av en jente en gang, og det som slo meg var at hun var akkurat passe pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Så rart. Jeg er nemlig også naturlig tynn. Har fått mange kommentarer som "Du er heldig som er tynn" osv, men aldri noe negativt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest brutal_mann
Siden jeg selv ikke er den som gutta løper etter, så har jeg alltid tenkt at "bare jeg hadde vært pen, da..." Er livet en dans på roser for dere pene? Lever dere et lettere og lykkeligere liv, får dere de guttene dere vil ha ++. Jeg vet at alle sliter med sitt, men alikevel, det hjelper vel på å være pen? Eller?

Ikke for min del i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_annabanana_*

Det hjelper iallefall IKKE å være stygg, sjenert og deprimert, da får man overhodet ingenting... Ikke om man engang jobber hardt og iherdig for saken en gang. I løpet av mitt 22 år lange liv har jeg aldri fått noe gratis. ALDRI, på noen som helst måte. Ingen tror deg, eller gidder å høre på det du har å si, for stygge folk er jo en gjeng med løgnere, alle sammen. Jeg har aldri hatt kjæreste, blir aldri sjekket opp, får aldri høre noe som helst. Annet enn stygge slengbemerkninger fra folk man ikke kjenner, OVERALT. Men jeg har pene venninner... Og av og til føler jeg at den eneste grunnen til at de er mine venninner, er nettopp det; jeg stjeler ikke den oppmerksomheten de får av guttene. Så de får alle, jeg får ingenting. Annet enn preiket om hvor kjekk og flink i senga han fyren vi møtte i går var. Mhm. Jeg er for snill, og gjør ingen motstand om de tråkker på meg. Jeg er en såkalt venninne som alltid er der. Enten jeg vil det eller ei... De guttevenne jeg har, er ikke egentlig mine. De har bare dukket opp fordi de ønsker å komme i buksene på mine pene venninner (dette er kalde fakta jeg har erfart). Så for meg virker et liv som pen mye mer fristende enn det meningsløse, stygge livet jeg lever nå. MEN, jeg kan også veldig godt forstå at pene folk får problemer nettopp på grunn av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestehavn

Jeg har adlri følt meg spesiellt pen eller slikt, men fått høre at jeg er den kjekkeste i venneflokken. Og være pen føles jo veldig godt, når man ser seg i speilet, men det hjelper jo jævlig lite når man 70% av liovet er mer eller mindre ullykelig forelska.

Jeg kan virkelig ikke se at utseende gjør ting enklere, men det er kansje fordi jeg vet at det ikke betyr så mye når alt kommer til alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kari_*

Dere menn som ikke har så høye krv til utseendet på jenta....det må være fordi dere ikke ser så bra ut selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn som ikke har så høye krv til utseendet på jenta....det må være fordi dere ikke ser så bra ut selv?

Epic fail snuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann

Nei, det er fordi vi ikke har inntekt til å tilfredstille de pene jentene. Mindre pene jenter nøyer seg med mindre luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel si at personlighet og utseende går hånd i hånd jeg...

Selv om jeg synes at jeg har et pent utseende og er fornøyd, så går jeg ikke rundt i troen om at jeg er "All that"...Jeg har en sterk personlighet, har egne meninger og lar meg ikke pille på nesa...kombinert med et bra utseende så vet jeg at mange ser på meg som en trussel og ikke liker meg. Det bryr jeg meg fint lite om, da jeg har høy selvtillit og er trygg på meg selv.

Om det er fordeler å være pen? Ja, det er faktisk det...men jeg vet at jeg kan være veldig sjarmerende også, og jeg tror det er kombinasjonen av sjarm og utseende(ikke bare utseende) som har gjort at brikkene i livet mitt har falt som jeg har ønsket at de skal falle...I jobbsammenheng så har sterke ledere(gode ledere) alltid likt meg med en gang...gjerne sammenlignet meg med en ung versjon av seg selv. Svake ledere derimot, liker meg ikke...det er fordi de er usikre og ikke er vant med å bli sagt imot, og jeg er kjapp i replikken og svarer for meg om jeg føler meg urettferdig behandlet.

Om livet er lettere? Nei...jeg har hatt en tøff barndom, har måtte kjempe for det jeg har oppnådd og jeg må ha tatt noen vanskelige valg i livet.

Det er bra med selvtillit, men litt falsk beskjedenhet kan også ha sine fordeler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det hjelper iallefall IKKE å være stygg, sjenert og deprimert, da får man overhodet ingenting... Ikke om man engang jobber hardt og iherdig for saken en gang. I løpet av mitt 22 år lange liv har jeg aldri fått noe gratis. ALDRI, på noen som helst måte. Ingen tror deg, eller gidder å høre på det du har å si, for stygge folk er jo en gjeng med løgnere, alle sammen. Jeg har aldri hatt kjæreste, blir aldri sjekket opp, får aldri høre noe som helst. Annet enn stygge slengbemerkninger fra folk man ikke kjenner, OVERALT. Men jeg har pene venninner... Og av og til føler jeg at den eneste grunnen til at de er mine venninner, er nettopp det; jeg stjeler ikke den oppmerksomheten de får av guttene. Så de får alle, jeg får ingenting. Annet enn preiket om hvor kjekk og flink i senga han fyren vi møtte i går var. Mhm. Jeg er for snill, og gjør ingen motstand om de tråkker på meg. Jeg er en såkalt venninne som alltid er der. Enten jeg vil det eller ei... De guttevenne jeg har, er ikke egentlig mine. De har bare dukket opp fordi de ønsker å komme i buksene på mine pene venninner (dette er kalde fakta jeg har erfart). Så for meg virker et liv som pen mye mer fristende enn det meningsløse, stygge livet jeg lever nå. MEN, jeg kan også veldig godt forstå at pene folk får problemer nettopp på grunn av utseende.

Hvorfor ikke gjøre noe med utseendet ditt da ? Er sikkert mye du kan gjøre for å forbedre ditt utseendet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil
Hvorfor ikke gjøre noe med utseendet ditt da ? Er sikkert mye du kan gjøre for å forbedre ditt utseendet .

Jeg er ingen typisk pen mann, men alikevell har jeg hatt og har ofte sex og forhold til kvinner som ofte er meget flotte. Hvordan har det seg at jeg som er veldig lite klassisk pen tiltrekker meg disse flotte kvinnene? Ene og alene en grunn til det:...SELVTILLIT. Til deg som ikke føler deg attraktiv: ta tak i livet ditt. Er du tykk tren hver dag og spis riktig. Jeg sier det igjen: SELVTILLIT. Skaff deg et tonn av det.

Å være uatraktiv går hånd i hånd med dårlig selvtillit. Så, ta deg sammen gjør alt du kan for å forbedre deg innvendig og utvendig. Det du hvertfall burde gjøre så fort som mulig er å kvitte deg med de vennene du har som ikke bygger deg opp, men som river deg ned. Skaff deg nye venner som du føler deg vel med g booster selvtilliten. Dette vil ikke skje over natten eller på kort tid. Dette vil ta lang tid. Ikke gi opp underveis.

Ikke la det være opp til guttene om du skal bli skjekket opp. Skaff deg selvtillit til å gjøre det du selv vil.(menn har måtte gjøre dette fra de er unge)

Til de som tror at man må være pen for å få det enkelt dere tar virkelig feil.

Ofte så er pene mennesker lite gjennomtenkte, litt dumme og ganske kjedelige (viser til hun som "sterke sjefer leker meg")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...