Gjest womenwomen Skrevet 11. mars 2009 #101 Del Skrevet 11. mars 2009 Womanwoman har en artig (og noe spesiell) måte å ordlegge og fremstå på, men er faktisk veldig enig i masse av det du skriver om dette emnet WW, selv om det er satt litt på spissen. Ihvertfall det du skrev om hvordan grå mus kan hore seg ihjel uten å få en eneste ondsinnet omtale mens vi som blir mer eller mindre lagt merke til enten vi vil eller ei blir behandlet som tøser, omtalt som tøser og ryktenedlagt som tøser. Har enda til gode å møte på den mannen som har klart å holde kjeft etter et samleie, så holder meg fint unna det nå. Selv om ryktene florèrer om deg samme f hva du foretar deg. En vet hvem du er så han kjenner deg. En har snakket med deg så du har prøvd deg på han. Et kyss blir til ligg... And so on! Nå ordlegger du deg litt vell - utenfor min smak i allefall . Jeg har ALDRI blitt omtalt som tøs eller behandlet som tøs av menn forde jeg er pen - mer som et varp , ei prinsesse - kan du kalle det ! Ja menn har ikke klart å holde hemmelig en natt med meg , sant nok så MÅ de SKRYTE LITT , eller lyve at de har hatt sex med meg til andre - og jeg er intetanende , men får høre at de har sagt det likevell - men de har aldri omtalt meg nedsettende . Bare at hu er vill i senga osv Er forøvrig stolt av det - så bryr meg ikke ! Mens de grå mus - enten blir de holdt hemmelig at de har hatt ONS med de forde mennene hadde øl brillene på den natta - eller de snakker nedsettende om de etterpå til kompisene ! Har hørt det selv ! Men slik har ingen menn omtalt meg - heldigvis . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #102 Del Skrevet 11. mars 2009 Du tar helt feil ! Selv er jeg nokk litt over snittet pen . Jeg får gratis masse ting når jeg går ut .Gratis drinker , kaffe og taxi , kebab ja you name I`t ! Av mannfolk blir jeg invitert hit og dit .Enda jeg er opptatt ! Er det lang kø på utested - blir jeg vinket inn av vakta så jeg fort kommer inn .Jeg får gratis stempel på hånda på uteplass , FØRST SERVERING i baren - går gratis inn selv om jeg ikke kjenner dem ! Da jeg tok buss - vinket sjåføren meg inn - og ville ikke ha betaling ! Herregud - alle vil da ikke knulle meg ??????? Er det derfor ? Mine veninner får IKKE samme oppmerksomhet eller så mye gratis som jeg får .Men er de ute sammen med meg - drypper det ofte litt på dem også gratis ! Jeg er glad jeg ikke ble født mindre pen .Må være grusomt å være jente og ikke ha utseende med seg . Ja livet er litt enklere om en er pen på noen måter ! Eneste som kan være litt komplisert - er andre kvinner ...men jeg bare overser dem om dem stirrer for mye på meg - later som jegbikke ser . sjalusi , litt usikkerhet fra dem etc . Men det bryr man seg ikke om .Andre kvinner er ikke viktige uansett. Har få - men gode venner uansett . .Er mannlige bekjentskaper som er viktigst .Er de som er mest nyttige og hjelpsomme - uansett , hva det enn skal være man trenger hjelp til ! Så er de der : ) Flott ! Går man ut - er man alltid omringet av nyskjerrige vennlige fjes .Alle snakker med deg og folk tar kontakt ukjente og kjente som påstår de har sett meg før ...yeah right he he ! Har aldri sett dem jeg : ) Er gøy å være attraktiv - absolutt ! Ekstra gøy å gå ut da og pynte seg . Extra gøy å ha SEX også faktisk .En blir alltid behandlet utrolig bra - uansett . Og jeg har en vakker PERSONLIGHET også . Jeg er utrolig snill , ekte og vennlig selv .Snakker aldri stygt om noen , slarver ikke , er til å stole på alltid , jeg utnytter aldri noen - har masse samvittighet - og den MÅ være god . osv . Stygge jenter - har litt ekkel personlighet syns jeg ofte .De er ikke snille rett og slett ! De er fæle til å opptre falskt - men egentlig snakker de dritt om deg - selv om de femstår vennlig og SMISKENDE .. Jeg stoler selv kunn på vakre mennesker med god selvtillitt .De trenger ikke være stygg i kjeften og rakke ned på andre - for å selv føle seg " bedre " og mer vellykka . Så du tar FEIL GUTT ! De har lett for å snakke dritt om andre - har hørt det mange gang . Beklager men dette er det dummeste jeg har lest. Folk som har så utrolig behov for å understreke hvor fantastisk pene de er og hvor utrolig mye de får pga dette lever i en fantasiverden hvor de ønsker å være pen. Men underholdende, det er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #103 Del Skrevet 12. mars 2009 nei, det er ikke lettere, det er ett helt sinnsykt liv, folk som baksnakker deg og er missunnelig på deg ( glimrende eksempel hun over der ) uff nei... stakkars meg.. where is the world going to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 12. mars 2009 #104 Del Skrevet 12. mars 2009 Du tar helt feil ! Selv er jeg nokk litt over snittet pen . Jeg får gratis masse ting når jeg går ut .Gratis drinker , kaffe og taxi , kebab ja you name I`t ! Av mannfolk blir jeg invitert hit og dit .Enda jeg er opptatt ! Er det lang kø på utested - blir jeg vinket inn av vakta så jeg fort kommer inn .Jeg får gratis stempel på hånda på uteplass , FØRST SERVERING i baren - går gratis inn selv om jeg ikke kjenner dem ! Da jeg tok buss - vinket sjåføren meg inn - og ville ikke ha betaling ! Herregud - alle vil da ikke knulle meg ??????? Er det derfor ? Mine veninner får IKKE samme oppmerksomhet eller så mye gratis som jeg får .Men er de ute sammen med meg - drypper det ofte litt på dem også gratis ! Jeg er glad jeg ikke ble født mindre pen .Må være grusomt å være jente og ikke ha utseende med seg . Ja livet er litt enklere om en er pen på noen måter ! Eneste som kan være litt komplisert - er andre kvinner ...men jeg bare overser dem om dem stirrer for mye på meg - later som jegbikke ser . sjalusi , litt usikkerhet fra dem etc . Men det bryr man seg ikke om .Andre kvinner er ikke viktige uansett. Har få - men gode venner uansett . .Er mannlige bekjentskaper som er viktigst .Er de som er mest nyttige og hjelpsomme - uansett , hva det enn skal være man trenger hjelp til ! Så er de der : ) Flott ! Går man ut - er man alltid omringet av nyskjerrige vennlige fjes .Alle snakker med deg og folk tar kontakt ukjente og kjente som påstår de har sett meg før ...yeah right he he ! Har aldri sett dem jeg : ) Enkelte har et utseende som "alle" beskriver som vakkert. Men selv om man ikke blir beskrevet som en 10er på en skala, kan man være vakker. Utseende og personlighet henger sammen. Snakker man med en 5er, kan denne bli en 10er når man ser personligheten, altså ikke kun går ut fra utseendet. På meg virker det som om det viktigste med å være ute for deg, er å være midtpunktet på utestedet, en slags kjendis som alle vil ha en bit av. For noen pene er dette en ulempe og noe slitsomt ved å være pen. Er gøy å være attraktiv - absolutt ! Ekstra gøy å gå ut da og pynte seg . Extra gøy å ha SEX også faktisk .En blir alltid behandlet utrolig bra - uansett . Og jeg har en vakker PERSONLIGHET også . Jeg er utrolig snill , ekte og vennlig selv .Snakker aldri stygt om noen , slarver ikke , er til å stole på alltid , jeg utnytter aldri noen - har masse samvittighet - og den MÅ være god . osv . Stygge jenter - har litt ekkel personlighet syns jeg ofte .De er ikke snille rett og slett ! De er fæle til å opptre falskt - men egentlig snakker de dritt om deg - selv om de femstår vennlig og SMISKENDE .. Jeg stoler selv kunn på vakre mennesker med god selvtillitt .De trenger ikke være stygg i kjeften og rakke ned på andre - for å selv føle seg " bedre " og mer vellykka . Så du tar FEIL GUTT ! De har lett for å snakke dritt om andre - har hørt det mange gang . Det du skriver her kan stemme på noen. Men det kan og hende de du nevner merker hvordan du ser på dem, at du mener du er bedre enn dem på grunn av ditt utseende. Da er det ikke rart du får slike reaksjoner. Da er det heller din personlighet de synes er ufordragelig. Dere kjerringer er så artig inne på KG ! Flott dere ble provosert og forbannet på meg nå , og viser deres sanne ansikt skriftlig frem her på KG he he ovenfor oss pene : ) - Spesielt når dere har lest andre innlegg også - ikke er jeg bare pen - jeg får lett masse orgasmer også ... hjelp - nå vil alle kvinner helst kverke meg ..he he . Jeg vet som sagt ikke om alle bare vil knulle meg - derfor jeg får så mye gratis og de legger inn aksjer i meg i rent håp om å få komme i buksa på meg en vakker dag ! Eller om jeg er så pen at jeg er for fin til å måtte betale selv av egen lommebok ..he he Hvorfor folk stirrer så jævlig - aner jeg heller ikke . Kanskje de syns jeg er pen ? Jeg har oppfattet det slik , sorry om jeg har oppfattet det helt feil - pga at jeg får særbehandling .Hvorfor særbehandles jeg da når jeg ikke har fortjent det syns jeg ? Alle kvinner har jo en MUS - er jo ikke KUNN JEG SOM HAR DET ? Hvorfor særbehandles ikke ABSOLUTT ALLE med mus da ? Av de som har pikk ? Deilig å være anonym - det syns sikkert DU også nå . he he Tror nok mindre pene kan få orgasmer også Du har altså ingen problemer med at folk behandler deg på en bestemt måte fordi de kun ønsker å komme i buksa på deg? Hvorfor sier du hmm ! Jeg har erfart at mennesker som har vært uheldige eller ikke har det godt med seg selv og sitt liv - etterhvert kan utvikle seg til å bli både bittre og ondskapsfulle mot andre .- selv om det i hvertfall ikke hjelper DEM ! Observasjoner jeg har gjordt . Mennesker som er blide og glade og har det godt med seg selv - er ofte motsatt - ikke ondskapsfulle - ikke bittre og unner andre fremgang og lykke uten selv å bli misunnelig .Irritert , bitter eller ondskapsfull i verste fall . MISUNNELSE KAN VÆRE FARLIG eller SKADELIG FOR DEN SOM BLIR UTSATT FOR DET ! Folk begår mord - i ren hevngjerrighet og misunnelse - TENK PÅ DET ? Utrolig hva negative følelser - kan resultere i ....blant folk og få dem til å gjøre av fæle ting . Det stemmer. Men det trenger ikke henge sammen med utseende. Både vakre og mindre pene mennesker kan bli bitre. Både rike og fattige kan bli deprimerte. Man kan ha det godt med seg selv både som pen og ikke så pen. Nå ordlegger du deg litt vell - utenfor min smak i allefall . Jeg har ALDRI blitt omtalt som tøs eller behandlet som tøs av menn forde jeg er pen - mer som et varp , ei prinsesse - kan du kalle det ! Ja menn har ikke klart å holde hemmelig en natt med meg , sant nok så MÅ de SKRYTE LITT , eller lyve at de har hatt sex med meg til andre - og jeg er intetanende , men får høre at de har sagt det likevell - men de har aldri omtalt meg nedsettende . Bare at hu er vill i senga osv Er forøvrig stolt av det - så bryr meg ikke ! Mens de grå mus - enten blir de holdt hemmelig at de har hatt ONS med de forde mennene hadde øl brillene på den natta - eller de snakker nedsettende om de etterpå til kompisene ! Har hørt det selv ! Men slik har ingen menn omtalt meg - heldigvis . Hvordan kan du være så sikker på at de ikke har snakket nedsettende om deg selv om du ikke har hørt det? Har hørt mange menn snakke stygt om pene jenter etter å ha ligget med dem. Faktisk oftere enn de snakker stygt om jenter midt på treet. Mulig jeg misforstår deg. For jeg har inntrykk av at du måler din grad av vellykkethet ut fra hvordan menn behandler deg. Og da spesielt med tanke på seksuelle tilnærmelser. Du blir stolt når en mann skryter på seg å ha hatt sex med deg. Er det fordi du synes det er en kompliment å bli betegnet som vill i senga? Selv sier du du har en vakker personlighet, men alt du trekker frem er jo hvordan du blir behandlet på grunn av ditt ytre, hvordan du blir behandlet som et seksuelt vesen. Alt dette er ting jeg synes er problematisk med å være vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Lane Skrevet 12. mars 2009 #105 Del Skrevet 12. mars 2009 Du har altså ingen problemer med at folk behandler deg på en bestemt måte fordi de kun ønsker å komme i buksa på deg? Det stemmer. Men det trenger ikke henge sammen med utseende. Både vakre og mindre pene mennesker kan bli bitre. Både rike og fattige kan bli deprimerte. Man kan ha det godt med seg selv både som pen og ikke så pen. Hvordan kan du være så sikker på at de ikke har snakket nedsettende om deg selv om du ikke har hørt det? Har hørt mange menn snakke stygt om pene jenter etter å ha ligget med dem. Faktisk oftere enn de snakker stygt om jenter midt på treet. Mulig jeg misforstår deg. For jeg har inntrykk av at du måler din grad av vellykkethet ut fra hvordan menn behandler deg. Og da spesielt med tanke på seksuelle tilnærmelser. Du blir stolt når en mann skryter på seg å ha hatt sex med deg. Er det fordi du synes det er en kompliment å bli betegnet som vill i senga? Selv sier du du har en vakker personlighet, men alt du trekker frem er jo hvordan du blir behandlet på grunn av ditt ytre, hvordan du blir behandlet som et seksuelt vesen. Alt dette er ting jeg synes er problematisk med å være vakker. Det er jo bare helt kvalmt, hva er det med dagens gutter egentlig? De har nesten utilstrekkelige krav om hvordan jenter skal se ut, sparer ikke på kruttet når det gjelder å dele disse meningene med omverdenen heller. Så når noen er velsignet med et pent utseende som er nogelunde det som disse guttene trakter etter går de å slenger dritt om jenta etter hyrdestunden? Mens midt på treet jenter som muligens har et par for mange hakk i sengestolpen ikke blir nevnt en gang. Fryktelig irriterende og fryktelig urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~banshee Skrevet 12. mars 2009 #106 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg vil si ja, mange ting er lett når man er pen. Kanskje ubevisst, vil folk være hyggelig og interessert i deg, og jeg kjenner noen som sier de - egentlig uten grunn - lurer seg selv ved å tillegge en person med pent utseende positive personlige egenskaper. DA er det ihvertfall lurt å ha de positive personlige egenskapene på plass - ikke gå og være luremus for så å stå der som et null. Men jeg har opplevd å se at folk jeg kjenner som er ekstremt vakre av utseende - som endrer personlighet til det verre - virker mindre vakre på meg, sikkert på grunn av den nye forestillingen jeg fikk om dem. Det er litt rart, men jeg synes på den måten at et vakkert ytre ofte er ensbetydende med personligheten. Sånn rent overfladisk er det en selvtillitsboost å gå ut på byen hvis man får komplimenter og blikk, kanskje noen gratis drinker og god oppmerksomhet. Jeg takker som regel nei til den drinken med mindre jeg vil sende signaler om at jeg vil noe mer. Noe annet er kanskje litt slemt. Men, når jeg har vært litt full på byen har jeg ikke tenkt på det og bare tatt imot. Men da angrer man når man får en sint fyr etter seg som naturligvis føler seg snytt... Jeg synes det er viktig å trives med seg selv, og å elske seg selv før man kan elske noen andre er et godt utgangspunkt. Jeg faller ikke for den perfekte, glætte hollywoodkisen du ser på fjortisplakater - jeg mener at et visst særpreg gjør en person vakker. Og sjarm! Ikke minst. Utstråling... Hvis man er fornøyd med seg selv som person, vil det vises på utsiden og man vil stråle... Jeg har vært stygg, jeg. Jeg har blitt ertet av gutter og jenter, baksnakket. På ungdomsskolen, midt i den mest usikre perioden hvor det skjer så mye med kroppen og hodet. Jeg har vært langt nede og misfornøyd med meg selv. Jeg hadde kviser, tannregulering og manglet stil. Og så ble jeg stille og sjenert, ergo manglet jeg vel utstråling, også. Jeg trodde på alt alle sa, og jeg lot meg tråkke på. Nå er jeg en annen person, jeg føler at jeg er vakker, jeg kan påstå at jeg er det. Men grunnen til at jeg sier alt dette, kan vel oppsummeres i den klisjeen at skjønnhet kommer innenfra og blablabla... Nå kan jeg stå foran speilet og tenke for meg selv at jeg har perfekt kropp, jeg elsker kroppen min. Og jeg elsker ansiktet mitt. Alt... Og med bakgrunnen min føler jeg at jeg har all rett til å tenke "damn, jeg er hot :D" Endret 12. mars 2009 av ~banshee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 12. mars 2009 #107 Del Skrevet 12. mars 2009 Enkelte har et utseende som "alle" beskriver som vakkert. Men selv om man ikke blir beskrevet som en 10er på en skala, kan man være vakker. Utseende og personlighet henger sammen. Snakker man med en 5er, kan denne bli en 10er når man ser personligheten, altså ikke kun går ut fra utseendet. På meg virker det som om det viktigste med å være ute for deg, er å være midtpunktet på utestedet, en slags kjendis som alle vil ha en bit av. For noen pene er dette en ulempe og noe slitsomt ved å være pen. Det du skriver her kan stemme på noen. Men det kan og hende de du nevner merker hvordan du ser på dem, at du mener du er bedre enn dem på grunn av ditt utseende. Da er det ikke rart du får slike reaksjoner. Da er det heller din personlighet de synes er ufordragelig. Tror nok mindre pene kan få orgasmer også Du har altså ingen problemer med at folk behandler deg på en bestemt måte fordi de kun ønsker å komme i buksa på deg? Det stemmer. Men det trenger ikke henge sammen med utseende. Både vakre og mindre pene mennesker kan bli bitre. Både rike og fattige kan bli deprimerte. Man kan ha det godt med seg selv både som pen og ikke så pen. Hvordan kan du være så sikker på at de ikke har snakket nedsettende om deg selv om du ikke har hørt det? Har hørt mange menn snakke stygt om pene jenter etter å ha ligget med dem. Faktisk oftere enn de snakker stygt om jenter midt på treet. Mulig jeg misforstår deg. For jeg har inntrykk av at du måler din grad av vellykkethet ut fra hvordan menn behandler deg. Og da spesielt med tanke på seksuelle tilnærmelser. Du blir stolt når en mann skryter på seg å ha hatt sex med deg. Er det fordi du synes det er en kompliment å bli betegnet som vill i senga? Selv sier du du har en vakker personlighet, men alt du trekker frem er jo hvordan du blir behandlet på grunn av ditt ytre, hvordan du blir behandlet som et seksuelt vesen. Alt dette er ting jeg synes er problematisk med å være vakker. NB ! Min grad av vellykkethet måler jeg ikke ut ifra hvordan menn behandler meg - men ut ifra min nåværende økonomiske situasjon og jobbsituasjon og inntektspotensialet mitt fremover og hvor lykkelig parforholdet mitt er - er alt toppers der - føler jeg det går riktig vei ! - Så den der var ikke særlig gjennomtenkt påstand . - Er ikke avhengig av menn - for å føle meg vellykket - har karriere selv faktisk! En føler seg neppe vellykka om man er pen men f.eks fattig eller arbeidsløs eller har en dritt jobb man ikke trives med selv ? Skal nok mer til en utseende - for å føle seg vellykka for de fleste folk - menn eller kvinner . - Ellers syns jeg ikke det er problematisk å bli behandlet som et sexuelt vesen av menn - forde jeg ER jo det selv . For meg er det en del av spenningen med menn . Syns du ikke det hadde vært kjedlig om de ikke fant deg også sexuelt attraktiv ...i tillegg til pen og se på ? - NEI - jeg skjemmes ikke over om jeg blir omtalt for å være " vill i senga " - syns det er bare et flott kompliment til meg - og er stolt av det faktisk . Mye bedre å bli omtalt som vill i senga ... enn som en potetsekk i senga .. ? he he Ikke sant - syns du ikke ? I dag er det ingen skam for kvinner å være kåt eller ivrig på å ha sex med menn etc I dag kan sexuelt frigjordte kvinner være like stolt som menn - over å få seg et ligg med en person man finner sexy og tiltrekkende selv - selv om det bare er et ONS . Her er jeg i hvertfall 100 % likestilt ! Og jeg er stolt av min sexualitet faktisk - stolt av at jeg er såpass frigjordt at jeg nyter sex minst like bra og enda bedre - en mennene - forde jeg er multi orgasmisk ! Er fortsatt i dag alltfor mange sjenerte kvinner som ikke er sexuelt frigjordte ! Men jeg er stolt av å være det i hvertfall ! Forøvrig har alle mine ONS vært vakre opplevelser for meg - da jeg har vært nøye med hvem jeg hadde de med og ofte kjente de litt på forhånd over lang tid - med masse beiling osv - og de ble mer elsker forhold til slutt eller seriøse forhold . De mennene som LYVER om at de har hatt sex med meg - gjør meg dritt flau ! Forde disse mennene ville aldri ha hatt sjangs på meg i utgangspunktet - og er ikke akkurat hunks å regne for - er litt flaut om de blir trodd på ! At jeg virkelig LIKSOM skulle ha ligget med den tjukkasen der eller den flintskalla typen der - ohh hjelp så FLAUT ! Jeg tar da ikke hva som helst med til køys .. Men folk skjønner det er løgn - derfor de spør om det er virkelig sant ! he he Vakre menn derimot - er jeg stolt av at jeg har ligge med og kjenner veldig godt ... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chris_* Skrevet 13. mars 2009 #108 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er vel egentlig over gjennsomsnittlig pen, og ikke redd for å innrømme det. og jeg må oxo innrømme at jeg bruker utseende mitt tils tadighet til min fordel, så lenge en sak har med menn å gjøre fårjeg som regel viljen min, samme om det skulle være i finansielle sammenhenger, så jobb eller rent privat. menn kan ikke motstå meg, og det er selvfølgelig helt supert det! MEN! får jeg noe seriøst forhold? nei! hvorfor? fordi nr 1: jeg er forholdsvis arrogant og ovenpå, jeg mener, jeg blir bare så bitter. fatter virkleig ikke hvorfor det ikke finnes en eneste en der ute som vil ha meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chris_* Skrevet 13. mars 2009 #109 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er vel egentlig over gjennsomsnittlig pen, og ikke redd for å innrømme det. og jeg må oxo innrømme at jeg bruker utseende mitt tils tadighet til min fordel, så lenge en sak har med menn å gjøre fårjeg som regel viljen min, samme om det skulle være i finansielle sammenhenger, så jobb eller rent privat. menn kan ikke motstå meg, og det er selvfølgelig helt supert det! MEN! får jeg noe seriøst forhold? nei! hvorfor? fordi nr 1: jeg er forholdsvis arrogant og ovenpå, jeg mener, jeg blir bare så bitter. fatter virkleig ikke hvorfor det ikke finnes en eneste en der ute som vil ha meg Herregud. Det kan kanskje ha noe med arroganse og oppblåsthet å gjøre ja... Dette er et godt eksempel på at utseende ikke er alt. Hvordan du forholder deg til deg selv, andre og til disse kvalitetene er mye viktigere. Jeg skjønner godt at det er vanskelig for deg å få en mann interessert med sånne uttalelser som det der... Altså, dette var sitering av Itsy eller Ivvy eller hva det var på første side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2009 #110 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er godt over gjennomsnittet pen, og har også en kropp mange drømmer om; slank, høy, store pupper, veltrent osv. Men jeg bruker da ikke utseendet mitt til å oppnå goder! Jeg vil ikke bli påspandert drinker, få gratisbillett på bussen, komme først i køen eller andre ting. For meg handler det om integritet, ikke om man er pen nok til å oppnå disse tingene. Jeg tar det ikke som en kompliment eller som en bekreftelse på at jeg er pen, men som et signal om man blir sett på som enkel hvis man godtar disse tilbudene. Som en annen sa her inne, hun opplever å få veldig god service, men trodde mest det var for at hun alltid var hyggelig og blid mot de som utfører service. Det opplever jeg også. Jeg tror det har mye med hvordan man framstår som person, er man blid og hyggelig mot andre, får man det samme tilbake. Jeg er i et fast, langvarig forhold, og jeg får masse oppmerksomhet fra andre menn, enten det er på byen, i butikken, på ferie eller whatever. Det har for min del ført til at jeg ikke er så "lettsjarmert". Mannen min trenger ikke å bekymre seg om at jeg lett kan falle for en annen om jeg får litt oppmerksomhet, jeg er rett og slett så vant til det at det preller av. Så han er faktisk fint lite sjalu. En annen ting er at både han og jeg vet at det ikke er vanskelig å finne en ny mann om det skulle skjære seg mellom oss, for tilbudene er så absolutt der, og det betyr at jeg finner meg ikke i noe tull fra hans side heller. Jeg har heller ikke noe problem med å få jentevenner. Er man utadvendt og gir litt av seg selv, så får man da fort god kontakt med andre, uansett kjønn. Men jeg opplever at for meg er det verre å være venner med menn, av erfaring vil de alltid etterhvert være mer enn venner. Så der er jeg selv mer skeptisk. Jeg tror man lykkes best i relasjoner hvis man er blid, hyggelig og ærlig, uansett om man er pen eller ikke. Tror ikke livet er vanskeligere for en som ikke er pen, heller ikke for en som er penere enn de fleste, for det meste kommer an på "attitude". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #111 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg forstår at d må være utrolig iritærende at folk lyger om å ha sex med noen for å åpnå bedre "status" som dere sier, men hallo? det er jo faktisk disse folkene sitt problem at de går å sier sånt, det er de som må skryte på seg sex for å føle seg bedre. Skal si en liten hemmelighet hva andre sier om deg har du ikkje noe med noe med . Hadde gjort livet deres 10x lettere om dere bare hadde gitt en STOR faen i hva de andre sier. Så lenge DU vet hva som er riktig og du har venner som stoler på deg og vet at d ikke er sant.... burde d holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 13. mars 2009 #112 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er vel egentlig over gjennsomsnittlig pen, og ikke redd for å innrømme det. og jeg må oxo innrømme at jeg bruker utseende mitt tils tadighet til min fordel, så lenge en sak har med menn å gjøre fårjeg som regel viljen min, samme om det skulle være i finansielle sammenhenger, så jobb eller rent privat. menn kan ikke motstå meg, og det er selvfølgelig helt supert det! MEN! får jeg noe seriøst forhold? nei! hvorfor? fordi nr 1: jeg er forholdsvis arrogant og ovenpå, jeg mener, jeg blir bare så bitter. fatter virkleig ikke hvorfor det ikke finnes en eneste en der ute som vil ha meg Herregud. Det kan kanskje ha noe med arroganse og oppblåsthet å gjøre ja... Dette er et godt eksempel på at utseende ikke er alt. Hvordan du forholder deg til deg selv, andre og til disse kvalitetene er mye viktigere. Jeg skjønner godt at det er vanskelig for deg å få en mann interessert med sånne uttalelser som det der... Tenk over hvorfor folk tror du er arrogant eller hva det er med din adferd som gjør at du virker arrogant ? Er du innesluttet og stille og inisiativ løs - når det gjelder å ta kontakt og snakke med " alle " - kan være noe med ditt kroppsspråk som sender ut signaler om at du er utilgjengelig for kontakt ovenfor andre ? Jeg har aldri hatt problemer med å få varige forhold eller at folk tar kontakt med meg - sikkert forde jeg ser åpen ut og tilgjengelig ut og er veldig sosial og prater med alle .Har nesten alltid vært opptatt eller i et forhold .Eller hatt gutter etter meg som ønsket forhold - men som jeg ikke følte det samme for - og dermed ikke kunne ha noe forhold med dem .Mine single perioder var ikke så lange . Mulig du ser selv etter kunn feil type menn ? Playerne som lever og ånder for å erobre kvinner - men ikke er ute etter forhold ? Forde du er så pen selv - ønsker du en minst like pen mann -skjønner deg godt ? Er ikke mange kjekke menn - men det er mindre utvalg av kjekke menn enn de mer grå mus av menn - de er det jo mange av .Selv traff jeg nå en veldig kjekk mann etter min smak - men jeg knuste nok endel mannehjerter før jeg fant han .... Jeg ville som sagt ikke heller ha forhold med de andre mennene , kunn ha de til rene " selskapsmenn" SMILE - kunn overnattingsbesøk og drikke/ fest - kompiser - det var nok for meg - inntil jeg fant " den rette " .En orker jo ikke leve i sølibat - kunn forde man er singel - derfor blir det slik . Samme gjelder nok for menn . Råd til deg er at du får prøve å jobbe med attituden din og være mer bevisst over ditt eget kroppsspråk og adferd blant andre mennesker ! Står du stiv pyntet for deg selv gjemt inni et hjørne - redd for oppmerksomhet - DET SER MAN STRAX - kroppsspråket ditt avslører deg uansett . Mulig du er for anspent i sosiale sammenhenger - at gutter blir skremt vekk fra deg da de merker det . Er ubehagelig med slike folk . Lettere å omgås veldig omgjengelige avslappede folk , som smiler og prater og virker " ufarlige " og som er mer behagelige og morro å være sammens med / prate med ! Jeg har av og til fått komplimenter fra helt fremmede menn ute på byen og også kvinner - som går kunn på kroppsspråket mitt faktisk - ikke utseendet .De har sagt jeg ser så avslappet ut - ser ut som jeg har bra god selvtillitt der jeg går , selvsikker holdning - men blid og glad , omgjengelig attitude . Attituden er number 1 . En skjønnhets dronning / Miss univers kvinne kan lett bli danket ut av en som bare er en 8 er på skjønnhetsskala - om de har virkelig strålende tiltrekkende sjarm og adferd og omgjengelig kroppsspråk ! Så utseendet er ikke alt ? Jeg kjenner faktisk en god del tidligere foto modeller i dag - som ikke har sjarm faktisk i virkeligheten ? De mangler det fullstendig .Men ser bra ut på bilder .Men i virkeligheten er de INGENTING å se på faktisk for øyet ! Tross x - modell tittel SMILE - forde de mangler SJARM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. mars 2009 #113 Del Skrevet 13. mars 2009 Tråden er ryddet. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 13. mars 2009 #114 Del Skrevet 13. mars 2009 Tenk over hvorfor folk tror du er arrogant eller hva det er med din adferd som gjør at du virker arrogant ? Er du innesluttet og stille og inisiativ løs - når det gjelder å ta kontakt og snakke med " alle " - kan være noe med ditt kroppsspråk som sender ut signaler om at du er utilgjengelig for kontakt ovenfor andre ? Jeg har aldri hatt problemer med å få varige forhold eller at folk tar kontakt med meg - sikkert forde jeg ser åpen ut og tilgjengelig ut og er veldig sosial og prater med alle .Har nesten alltid vært opptatt eller i et forhold .Eller hatt gutter etter meg som ønsket forhold - men som jeg ikke følte det samme for - og dermed ikke kunne ha noe forhold med dem .Mine single perioder var ikke så lange . Mulig du ser selv etter kunn feil type menn ? Playerne som lever og ånder for å erobre kvinner - men ikke er ute etter forhold ? Forde du er så pen selv - ønsker du en minst like pen mann -skjønner deg godt ? Er ikke mange kjekke menn - men det er mindre utvalg av kjekke menn enn de mer grå mus av menn - de er det jo mange av .Selv traff jeg nå en veldig kjekk mann etter min smak - men jeg knuste nok endel mannehjerter før jeg fant han .... Jeg ville som sagt ikke heller ha forhold med de andre mennene , kunn ha de til rene " selskapsmenn" SMILE - kunn overnattingsbesøk og drikke/ fest - kompiser - det var nok for meg - inntil jeg fant " den rette " .En orker jo ikke leve i sølibat - kunn forde man er singel - derfor blir det slik . Samme gjelder nok for menn . Råd til deg er at du får prøve å jobbe med attituden din og være mer bevisst over ditt eget kroppsspråk og adferd blant andre mennesker ! Står du stiv pyntet for deg selv gjemt inni et hjørne - redd for oppmerksomhet - DET SER MAN STRAX - kroppsspråket ditt avslører deg uansett . Mulig du er for anspent i sosiale sammenhenger - at gutter blir skremt vekk fra deg da de merker det . Er ubehagelig med slike folk . Lettere å omgås veldig omgjengelige avslappede folk , som smiler og prater og virker " ufarlige " og som er mer behagelige og morro å være sammens med / prate med ! Jeg har av og til fått komplimenter fra helt fremmede menn ute på byen og også kvinner - som går kunn på kroppsspråket mitt faktisk - ikke utseendet .De har sagt jeg ser så avslappet ut - ser ut som jeg har bra god selvtillitt der jeg går , selvsikker holdning - men blid og glad , omgjengelig attitude . Attituden er number 1 . En skjønnhets dronning / Miss univers kvinne kan lett bli danket ut av en som bare er en 8 er på skjønnhetsskala - om de har virkelig strålende tiltrekkende sjarm og adferd og omgjengelig kroppsspråk ! Så utseendet er ikke alt ? Jeg kjenner faktisk en god del tidligere foto modeller i dag - som ikke har sjarm faktisk i virkeligheten ? De mangler det fullstendig .Men ser bra ut på bilder .Men i virkeligheten er de INGENTING å se på faktisk for øyet ! Tross x - modell tittel SMILE - forde de mangler SJARM Til Chris sitt innlegg : Bet meg veldig merke i at du selv skrev at du brukte ditt utseende til stadighet til din egen fordel ! DET syns jeg høres fryktelig ekkelt ut -tydelig du er veldig fokusert på hvordan du selv ser ut , litt vell mye da - når du kan si noe slikt ! Selv har jeg aldri bevisst brukt utseendet mitt til å oppnå fordeler -jeg har bare uventet og automatisk fått en del små fordeler og særbehandling . Forde jeg er mer en sånn type som ikke aner eller tenker over at jeg er pen .Jeg er mer uskyldig sånn sett og ikke spesielt bevisst over hvordan jeg ser ut . Du virker til å ikke takle å se bra ut . Akkurat som det har gått helt til hodet på deg - og du skal utnytte dine fordeler med det - når du skriver slikt . Å utnytte fordeler med et godt utseende - forteller meg at du har UTNYTTET vennlige folk bevisst og uten samvittighet . Selv har jeg for mye samvittighet til å utnytte vennlige folk , selv om de ser ut som et takras av noen menn osv - til å opptrå med en slik adferd som krever ditt og datt og spør om å få ditt eller datt av tjenester osv . Det ligger ikke i min natur .Da jeg er en dame MED STOLTHETEN i behold .Syns det ser nedverdigende ut - av pene jenter å oppføre seg slik ovenfor menn - prøve å utnytte dem osv ... Jeg er for stolt til å oppføre meg slik . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 13. mars 2009 #115 Del Skrevet 13. mars 2009 Når jeg ser "stygge" jenter med kjærste blir jeg så msunnelig at jeg holder på å sprekke. og tenker alltid "hvorfor har hun som ikke ser ut kjærste og ikke jeg?" .. jeg mener, jeg blir bare så bitter. fatter virkleig ikke hvorfor det ikke finnes en eneste en der ute som vil ha meg Selv om du synes de er stygge, så synes nok kjærestene til disse jentene at de er verdens vakreste, så da faller vel det argumentet litt i grus. Personlighet, vet du. Man må ha litt av det også. Jeg synes ikke jeg er spesielt pen, og er nok en av de jentene som synes jeg må sminke meg for å være pen, men møter en del som snur hoder eller smiler til meg når jeg er ute, så er vel ikke så verst. Men få ting gratis? Nei, den har jeg aldri hørt om/erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. mars 2009 #116 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror kanskje jeg har den type utseende som generer best personlighet. Jeg får nok komplimenter til å få god selvtillit, jeg sklir inn i mengden så jeg må jobbe litt for å få oppmerksomhet eller at folk skal like meg, jeg blir sjekket opp ganske ofte, men ikke så mye at jeg selv slipper å ta initiativ. Jeg får ting gratis kun en sjelden gang, og da er det en veldig positiv overraskelse, så jeg har lært meg å jobbe for det jeg vil ha her i livet. Så alt i alt er jeg vel egentlig ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. mars 2009 #117 Del Skrevet 14. mars 2009 Tråden er delt. Det fradelte innlegget finner dere her. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evol Skrevet 14. mars 2009 #118 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Noen av de beste venninnene mine opp gjennom årene har vært/er veldig pene, og de har fått mye oppmerksomhet når vi har vært på fester eller ute på byen (og fått meg til å føle meg usynlig). Så de har i alle fall kommet lett i kontakt med gutter, og ikke trengt å ta mye initiativ. Jeg tror også at det kan være motsatt, at folk ikke tør ta kontakt med en som er "for pen", og det er jo synd. Jeg tror livet er lettere for de som er åpne, utadvendte, selvsikre og ikke sjenerte. Og jeg tror det er lettest om man ikke skiller seg for mye ut fra gjennomsnittet, både i utseende og personlighet, spesielt når man er ung. Men når jeg liker personligheten til noen, synes jeg også de blir penere av utseende. Utseende påvirkes også av trening, sminke, hårfrisyre, klær osv, og det kan man jo gjøre noe med selv. Endret 14. mars 2009 av evol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #119 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen av de beste venninnene mine opp gjennom årene har vært/er veldig pene, og de har fått mye oppmerksomhet når vi har vært på fester eller ute på byen (og fått meg til å føle meg usynlig). Så de har i alle fall kommet lett i kontakt med gutter, og ikke trengt å ta mye initiativ. Jeg tror også at det kan være motsatt, at folk ikke tør ta kontakt med en som er "for pen", og det er jo synd. Jeg tror livet er lettere for de som er åpne, utadvendte, selvsikre og ikke sjenerte. Og jeg tror det er lettest om man ikke skiller seg for mye ut fra gjennomsnittet, både i utseende og personlighet, spesielt når man er ung. Men når jeg liker personligheten til noen, synes jeg også de blir penere av utseende. Utseende påvirkes også av trening, sminke, hårfrisyre, klær osv, og det kan man jo gjøre noe med selv. Jeg er bare så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 2. april 2009 #120 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har hørt at pene jenter faktisk har større vanskeligheter for å få venninner :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå