EmmaW Skrevet 10. mars 2009 #81 Del Skrevet 10. mars 2009 For en ekkel tråd. Handler det om å rake til seg mest mulig oppmerksomhet og gratis greier?? Selv om det er vitenskapelig bevist at mennesker av begge kjønn og i alle aldre vier mer oppmerksomhet til såkalt "pene" mennesker. Men generaliseringen må slutte der. De fleste av oss har møtt pene mennesker med et nattsvart indre, og mindre pene mennesker som er verd sin vekt i gull. Omverdenen oppfatter også personlighet, verden er ikke et glossy magasin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #82 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var virkelig overflatisk og egoistisk sagt av deg. Usikre menn med manglende selvtillitt OG som mangler baller og PIKK - vil ikke ha pene damer ... de vil ha et roligere liv uten bekymringer .De orker ikke konkurransen og usikkerheten med det - redd andre menn som er " bedre " skal gjøre fremstøt og prøve seg på henne osv - og redd for å miste henne da kanskje .Redd for at de blir å slite med sjalusi osv Det orker de ikke .De vil ha en grå mus ingen legger merke til - ei som de får ha i fred - mildt sagt . En mer selvsikker mann som vet hva han er verdt - våger satse på en vakker dame som ekteskaps matriale - spesielt om han er velstående eller har nok selvtillitt - og stoler på han greier å beholde henne - da han faktisk er en SUPER ELSKER og litt av et mannfolk selv ... Han tror ikke han blir utdanket - med det første uansett Så ikke vær lei deg du som mangler kjæreste .Når du først får en - så er det en BRA en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 10. mars 2009 #83 Del Skrevet 10. mars 2009 Snakker aldri stygt om noen Stygge jenter - har litt ekkel personlighet syns jeg ofte .De er ikke snille rett og slett ! De er fæle til å opptre falskt - men egentlig snakker de dritt om deg - selv om de femstår vennlig og SMISKENDE .. Jeg stoler selv kunn på vakre mennesker med god selvtillitt .De trenger ikke være stygg i kjeften og rakke ned på andre - for å selv føle seg " bedre " og mer vellykka . Hmm, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #84 Del Skrevet 10. mars 2009 For en ekkel tråd. Handler det om å rake til seg mest mulig oppmerksomhet og gratis greier?? Selv om det er vitenskapelig bevist at mennesker av begge kjønn og i alle aldre vier mer oppmerksomhet til såkalt "pene" mennesker. Men generaliseringen må slutte der. De fleste av oss har møtt pene mennesker med et nattsvart indre, og mindre pene mennesker som er verd sin vekt i gull. Omverdenen oppfatter også personlighet, verden er ikke et glossy magasin. Når TS spør rett ut hvordan pene folk har det og oppfatter verden - så må folk tåle ærlige svar uten å bli ufin ...gjøre narr osv Men enig - denne tråden blir litt vell støtende og ekkel på de som ikke føler seg som medlem i denne klubben - men står utenfor .Livet er tøfft for alle uansett noen ganger - men det skader ikke å være pen selvsagt ! En får det ikke akkurat verre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. mars 2009 #85 Del Skrevet 10. mars 2009 Dere kjerringer er så artig inne på KG ! Flott dere ble provosert og forbannet på meg nå , og viser deres sanne ansikt skriftlig frem her på KG he he ovenfor oss pene : ) - Spesielt når dere har lest andre innlegg også - ikke er jeg bare pen - jeg får lett masse orgasmer også ... hjelp - nå vil alle kvinner helst kverke meg ..he he . Jeg vet som sagt ikke om alle bare vil knulle meg - derfor jeg får så mye gratis og de legger inn aksjer i meg i rent håp om å få komme i buksa på meg en vakker dag ! Eller om jeg er så pen at jeg er for fin til å måtte betale selv av egen lommebok ..he he Hvorfor folk stirrer så jævlig - aner jeg heller ikke . Kanskje de syns jeg er pen ? Jeg har oppfattet det slik , sorry om jeg har oppfattet det helt feil - pga at jeg får særbehandling .Hvorfor særbehandles jeg da når jeg ikke har fortjent det syns jeg ? Alle kvinner har jo en MUS - er jo ikke KUNN JEG SOM HAR DET ? Hvorfor særbehandles ikke ABSOLUTT ALLE med mus da ? Av de som har pikk ? Deilig å være anonym - det syns sikkert DU også nå . he he Vel, spiller ingen rolle for meg hvordan du ser ut, jeg missliker deg uansett. Jeg trenger ikke å være anonym for å si det, møter jeg folk som deg i virkeligheten forteller deg det gladelig til dem. Nå tror jeg ikke du representerer den gjennomsnittlige pene kvinne heller. De fleste pene jeg kjenner er i hvertfall både hyggelige, greie og omgjengelige og det samme gjelder mindre pene mennesker jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #86 Del Skrevet 10. mars 2009 Hmm, ja. Hvorfor sier du hmm ! Jeg har erfart at mennesker som har vært uheldige eller ikke har det godt med seg selv og sitt liv - etterhvert kan utvikle seg til å bli både bittre og ondskapsfulle mot andre .- selv om det i hvertfall ikke hjelper DEM ! Observasjoner jeg har gjordt . Mennesker som er blide og glade og har det godt med seg selv - er ofte motsatt - ikke ondskapsfulle - ikke bittre og unner andre fremgang og lykke uten selv å bli misunnelig .Irritert , bitter eller ondskapsfull i verste fall . MISUNNELSE KAN VÆRE FARLIG eller SKADELIG FOR DEN SOM BLIR UTSATT FOR DET ! Folk begår mord - i ren hevngjerrighet og misunnelse - TENK PÅ DET ? Utrolig hva negative følelser - kan resultere i ....blant folk og få dem til å gjøre av fæle ting . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #87 Del Skrevet 10. mars 2009 Vel, spiller ingen rolle for meg hvordan du ser ut, jeg missliker deg uansett. Jeg trenger ikke å være anonym for å si det, møter jeg folk som deg i virkeligheten forteller deg det gladelig til dem. Nå tror jeg ikke du representerer den gjennomsnittlige pene kvinne heller. De fleste pene jeg kjenner er i hvertfall både hyggelige, greie og omgjengelige og det samme gjelder mindre pene mennesker jeg kjenner. Hvordan kan du bare bestemme deg for å mislike en du ikke vet hvem er og aldri har møtt ? Om du hadde truffet meg - kunne du ha fått et helt annet inntrykk . Kanskje hadde jeg smigret deg voldsomt og slikket skosålene dine - ja , gjordt allt for at du skal like meg . Hva da ? Tror du ikke du kunne ombestemt deg da og blitt helt rørt over min innsats for at du skal like meg ? Jeg kan snu den siden til også - vet du . Alt etter som hvilken situasjon man er i : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. mars 2009 #88 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvordan kan du bare bestemme deg for å mislike en du ikke vet hvem er og aldri har møtt ? Om du hadde truffet meg - kunne du ha fått et helt annet inntrykk . Kanskje hadde jeg smigret deg voldsomt og slikket skosålene dine - ja , gjordt allt for at du skal like meg . Hva da ? Tror du ikke du kunne ombestemt deg da og blitt helt rørt over min innsats for at du skal like meg ? Jeg kan snu den siden til også - vet du . Alt etter som hvilken situasjon man er i : ) Nå kjenner jeg din sanne side, så da hadde du i alle fall ikke klart å lure meg. Det å ha positive sider veier ikke opp for de onde vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #89 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå kjenner jeg din sanne side, så da hadde du i alle fall ikke klart å lure meg. Det å ha positive sider veier ikke opp for de onde vet du. Jeg har aldri vist onde sider . Aldri vært ondskapsfull . Er tull å påstå noe sånt .Er sjokkert over deg nå - hvordan du kan tillegge meg egenskaper jeg aldri har hatt ! Kunn forde jeg er pen og lett får orgasmer ! Hvilken andre logiske grunner har jeg til å være ondskapsfull og ha onde sider ? Jeg er jo glad og et lykkelig menneskesom ønsker andre allt bare velstand ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. mars 2009 #90 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har aldri vist onde sider . Aldri vært ondskapsfull . Er tull å påstå noe sånt .Er sjokkert over deg nå - hvordan du kan tillegge meg egenskaper jeg aldri har hatt ! Kunn forde jeg er pen og lett får orgasmer ! Hvilken andre logiske grunner har jeg til å være ondskapsfull og ha onde sider ? Jeg er jo glad og et lykkelig menneskesom ønsker andre allt bare velstand ! Mitt inntrykk av deg har ingenting med hvor pen du er eller hvor lett du får orgasmer, aner forresten ikke hva den siste opplysningen der har med denne saken å gjøre De tingene der interesserer meg fint lite, men som sagt har jeg lest en del innlegg av deg og vet at du ikke akkuratt er kjent for å være sympatisk her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #91 Del Skrevet 10. mars 2009 Mitt inntrykk av deg har ingenting med hvor pen du er eller hvor lett du får orgasmer, aner forresten ikke hva den siste opplysningen der har med denne saken å gjøre De tingene der interesserer meg fint lite, men som sagt har jeg lest en del innlegg av deg og vet at du ikke akkuratt er kjent for å være sympatisk her på KG. Jeg har sterke meninger , kanskje utradisjonelle meninger - men det er ikke det samme som å være usympatisk . Men nå sporer jo tråden helt av - og dreier seg plutselig om meg !!! Og hva du mener om meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2009 #92 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har aldri vist onde sider . Aldri vært ondskapsfull . Er tull å påstå noe sånt .Er sjokkert over deg nå - hvordan du kan tillegge meg egenskaper jeg aldri har hatt ! Kunn forde jeg er pen og lett får orgasmer ! Hvilken andre logiske grunner har jeg til å være ondskapsfull og ha onde sider ? Jeg er jo glad og et lykkelig menneskesom ønsker andre allt bare velstand ! det skal ikke være greit alltid womenwomen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #93 Del Skrevet 10. mars 2009 det skal ikke være greit alltid womenwomen! He he - nei ! Så sant så sant : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #94 Del Skrevet 10. mars 2009 Womanwoman har en artig (og noe spesiell) måte å ordlegge og fremstå på, men er faktisk veldig enig i masse av det du skriver om dette emnet WW, selv om det er satt litt på spissen. Ihvertfall det du skrev om hvordan grå mus kan hore seg ihjel uten å få en eneste ondsinnet omtale mens vi som blir mer eller mindre lagt merke til enten vi vil eller ei blir behandlet som tøser, omtalt som tøser og ryktenedlagt som tøser. Har enda til gode å møte på den mannen som har klart å holde kjeft etter et samleie, så holder meg fint unna det nå. Selv om ryktene florèrer om deg samme f hva du foretar deg. En vet hvem du er så han kjenner deg. En har snakket med deg så du har prøvd deg på han. Et kyss blir til ligg... And so on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. mars 2009 #95 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis du ikke er pen trenger du hvertfall ikke være like i tvil om hvorfor en fyr liker deg. Jeg er ganske pen, har noe på gang med en som er utrolig pen. Han er egentlig for pen synes jeg. Og selv om han virker veldig snill etc, blir jeg i tvil, er det kun utseende mitt han liker?? Jeg liker ikke kun utseende hans, men falt like mye for humoren og sjarmen etc, men går dette begge veien....Jeg opplever også et visst "press" (fra meg selv) om at jeg må være pen for han, fordi han er jo så pen...sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. mars 2009 #96 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis du ikke er pen trenger du hvertfall ikke være like i tvil om hvorfor en fyr liker deg. Jeg er ganske pen, har noe på gang med en som er utrolig pen. Han er egentlig for pen synes jeg. Og selv om han virker veldig snill etc, blir jeg i tvil, er det kun utseende mitt han liker?? Jeg liker ikke kun utseende hans, men falt like mye for humoren og sjarmen etc, men går dette begge veien....Jeg opplever også et visst "press" (fra meg selv) om at jeg må være pen for han, fordi han er jo så pen...sukk... Så finn en mindre pen fyr da, hvis du er så bekymret for å ikke være pen eller bra nok for han. Det å være usikkerpå om han virkelig liker deg er neppe noe som følger utseendet ditt, alle jenter opplever dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda Isabelle Skrevet 11. mars 2009 #97 Del Skrevet 11. mars 2009 Det var virkelig overflatisk og egoistisk sagt av deg. Det er ikke rart du ikke har type når du går rundt med slike tanker. Virker helt drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda Isabelle Skrevet 11. mars 2009 #98 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har sterke meninger , kanskje utradisjonelle meninger - men det er ikke det samme som å være usympatisk . Men nå sporer jo tråden helt av - og dreier seg plutselig om meg !!! Og hva du mener om meg ... Hadde jeg møtt deg på byen skulle du fått juling. Unnskyld meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #99 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror ikke jeg har fått gratis mat på restaurant. Men går ikke så ofte på restauranter uansett, så hvem vet Har fått en del gratis øl når bartenderen vet (såvidt) hvem jeg er, samt gratis kaffe ganske ofte av bartendere som ikke kjenner meg. Men jeg tror de er løse med kaffen uansett på barer, spesielt på kveldene. Har fått gratis mat på 7eleven og Deli deluca et par ganger. En gang jeg spiste på en kafé fikk jeg halv pris fordi jeg hadde "kul t-skjorte". Noen ganger når jeg har sittet på kafé alene og bare drukket noe, så har kelneren kommet bort med et kakestykke eller chips eller noe "on the house". Ellers har jeg fått en del avslag og generelt veldig god service i butikker. Har også sluppet unna noen inngangspenger og billetter til offentlig transport i mitt liv. Jeg vet dog ikke om det er fordi jeg er pen? Regner med sånt skjer med alle i blant, og jeg går inn for å være en veldig høflig og hyggelig kunde. Har jobbet i servicebransjen selv og er generelt omgjengelig, og jeg vet det settes pris på. "Regner med at det skjer alle i blant" Det har aldri skjedd med meg, jeg er ogå høflig og hyggelig, over gjennomsnittet pen osv, osv... Så nei, det er ikke slik for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 11. mars 2009 #100 Del Skrevet 11. mars 2009 Hadde jeg møtt deg på byen skulle du fått juling. Unnskyld meg Jeg er aldri ute etter trøbbel - men jeg løper aldri ... Å hvorfor skulle du gitt meg juling ? Hadde vært flott med en forklaring ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå