Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #301 Del Skrevet 16. juli 2009 Javisst, alle prøver å utnytte alle andre til sin egen fordel. Og ingen gidder å kaste bort tiden på noen de ikke kan utnytte. Så enkelt er det bare - litt kynisk sagt da men hehe Ja - er nok slik det er - enkelt og greit egentlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #302 Del Skrevet 16. juli 2009 Sorry, trodde du var jente. Vet du hva? Du har et veldig rigid syn på ting. Hvorfor kaste seg fra oslo plaza? Hallo? Mange mennesker foretar slike operasjoner og jeg har faktisk lyst på det selv (kan tenke meg en spissere nese). Man er ikke en freak om man gjør det Det skal ikke være nødvendig å være "perfekt"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #303 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja - er nok slik det er - enkelt og greit egentlig ! Det er i hvert fall veldig greit å være klar over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #304 Del Skrevet 16. juli 2009 Tja, det koster penger, jeg føler det blir falskt og uekte, og resultatet kan man bli ugjenkallelig misfornøyd med. Ja men du er jo misfornøyd nå allerede ? Tror neppe du blir mer misfornøyd av å rette på litt småting . Jeg ser ingenting galt i at folk fixer ting de er misfornøyd med .Da utseende er veldig urettferdig fordelt blant folk . Men - om jeg ble sammen med en mann som hadde operert nese og ører - ville jeg helst ikke visst om dette . Best å holde det for seg selv kanskje . Ja - en lurer jo omverden litt med plastisk kir . Men hvis du oppnår fordeler med det - så hvorfor ikke ? Det viktigste er jo at du liker deg selv - og trives med deg selv .Da får du nok automatisk også en annen " attitude " enn du har i dag ...Noe folk sikkert vil merke - og noe du får positiv respons på - Folk som i tillegg skjelden smiler og er i godt humør ....blir behandlet deretter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #305 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg jobber selvfølgelig - og er økonomisk selvstendig ! Kunne ikke tenkt meg å bare gå hjemme ... Hva jobber du med - sånn ca? Og er du oppe på 30-tallet ennå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #306 Del Skrevet 16. juli 2009 Ditt utseende trenger ikke bety at du er utilstrekkelig ! Hva med å kjøpe noen nye fine klær og ha litt godlukt på ! Kan gjøre under verker . Velstelte & velduftende folk - blir strax behandlet bedre og mer vennlig ! Enn folk som SER sjuskete ut og går fillete kledd . Du kan nok se stilig ut - i rette antrekket .Du får be kassa dama om hjelp til å kle deg ...og hva du skal kjøpe : ) Merker at jeg også blir behandlet forskjelig- ut ifra hvordan jeg kler meg ! Eks har jeg en svindyr jakke på med pels og greier ...løper kassadamene etter meg og gir meg gjerne rabatter på bagateller ... Kommer jeg i dongeri bukser og ryggsekk ...er de ikke like ivrige selgere : ) Eller med service . Det opplever jeg og det .Selv om jeg er pen ... Stinker du penger ....blir du også automatisk behandlet bedre og lagt merke til . Hehe.. Leste du mitt innlegg først, eller skrev vi akkurat d samme samtidig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #307 Del Skrevet 17. juli 2009 Har fått en del gratis øl når bartenderen vet (såvidt) hvem jeg er, samt gratis kaffe ganske ofte av bartendere som ikke kjenner meg. Men jeg tror de er løse med kaffen uansett på barer, spesielt på kveldene. Har fått gratis mat på 7eleven og Deli deluca et par ganger. Har jobbet i servicebransjen selv og er generelt omgjengelig, og jeg vet det settes pris på. Det har nok lite å gjøre med at man er pen eller ikke. Får jo ofte litt "ekstra" service når man er skikkelig hyggelig og finner en god tone. Disse frynsegodene kan komme spesiellt mot jenter som rene "pene-gaver" men disse tror jeg man gjør lurt i å ikke benytte seg av, ihvertfall se an situasjonen og slesken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeahyeahyeahs Skrevet 17. juli 2009 #308 Del Skrevet 17. juli 2009 D kan være utstrålingen din også - forventningsstyring. Umulig for oss å vite. Folk tror ofte jeg er advokat, eller administrende direktør. Kommer an på klærne jeg går i og anledningen osv. Jeg får veldig grei service og oppmerksomhet da. Andre ganger kler jeg meg i joggeklær, hopper over barberingen noen dager, går en dag uten dusj - en merker fort forskjellen. (Dette gjør jeg selvsagt ikke i arbeidsperioder, men som student står jeg ganske fritt.. Og d å bli antatt å være advokat osv, kan være ganske anstrengende til tider.) Så, faktisk samme hvordan du ser ut - *uansett* - så kan du styre hvordan folk oppfatter deg. Hvis du retter opp ryggen, har hår og ansikt så velstelt som mulig, og kler deg presentabelt, så mangler du bare å kle på deg et ektefølt, hjertelig smil, og kan gå inn hvor som helst med positiv innstilling og få veldig positiv respons. Så det er veldig mye du kan gjøre selv. Og det er FØR eventuell plastisk kirurgi. Din mentale innstilling er også uhyre viktig - altså hva du tror du kan oppnå og hvem du tror du kan få. Har du forresten helsen i orden? Alle armer og bein? Dine egne tenner? I så fall har du et meget godt utgangspunkt. Livet kan smile til deg, min venn - vær du sikker Fett. Og med det ærklerer jeg helgen for startet. GÅ UT OG SMIL, hvis man kan :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. juli 2009 #309 Del Skrevet 17. juli 2009 Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. Det gjør du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #310 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg er for skjønnhet og et mest mulig rynkefritt ansikt, men jeg ville aldri ha brukt botox. Det er en kortsiktig løsning. Jeg tror garantert at dette er den sunneste innstillingen å ha Men hva er den langsiktige løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #311 Del Skrevet 17. juli 2009 Det skal ikke være nødvendig å være "perfekt"! Det er ikke snakk om perfekt, men kvitte seg med noe som plager deg veldig som i hans tilfelle (hvis det virkelig er så gale da, ikke lett å tro at han er objektiv når det er bdd inni bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #312 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er ikke snakk om perfekt, men kvitte seg med noe som plager deg veldig som i hans tilfelle (hvis det virkelig er så gale da, ikke lett å tro at han er objektiv når det er bdd inni bildet) Med diagnose BDD så er det behandling for dette som gjelder - ikke plastisk kirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 17. juli 2009 #313 Del Skrevet 17. juli 2009 hm.. Som det blir sagt her.. både ja og nei! Ofte er det mye uønsket oppmerksomhet, som feks typen til venninna, også får du skylden ( for det pleier jo jenter å gjøre) At du til slutt ikke blir invitert med ut, fordi venninne dine er redde for at du skal "sjele" alle guttene. men men.. alle er jo pene på sin måte! Jeg syns feks at gutter som har humor og sjarm, men som kansje ikke er den peneste i rommet.. over går alle de pene.. Fordi jeg syns at man blir pen av å ha utsråling, ikke bare å se pen ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #314 Del Skrevet 18. juli 2009 Nei desverre ! Det har jeg til gode å prøve : ) Men har etterhvert begynt å verdsette en manns inteligens og evne til å lære - fremfor bare kroppen hans : ) Må da gå an å finne en som er okey på begge måter tror jeg ... Jeg får bare lete og holde øynene åpne : ) Har du lyst til å kontakte meg mer personlig (se profilen), så hadde det bare vært hyggelig det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #315 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har ei venninne som er veldig vakker og har vært modell, får mye oppmerksomhet på byen. Derimot jeg har et vanlig utseende og naturlig rødt hår, men etter at gutta har virmlet rundt venninda som en sauegjeng så er det faktisk jeg som får mest oppmerksomhet til slutt, og de spør meg til og med om å få nummeret mitt. Tror det har mest med sjarm, utstråling og positivitet å gjøre enn utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #316 Del Skrevet 18. juli 2009 Hm. Hva med: "Er livet mindre vanskelig for pene"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MannSåKlart Skrevet 18. juli 2009 #317 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har ei venninne som er veldig vakker og har vært modell, får mye oppmerksomhet på byen. Derimot jeg har et vanlig utseende og naturlig rødt hår, men etter at gutta har virmlet rundt venninda som en sauegjeng så er det faktisk jeg som får mest oppmerksomhet til slutt, og de spør meg til og med om å få nummeret mitt. Tror det har mest med sjarm, utstråling og positivitet å gjøre enn utseende Du tror ikke det kommer av "myten" som eksisterer rundt jenter med rødt hår da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #318 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har ei venninne som er veldig vakker og har vært modell, får mye oppmerksomhet på byen. Derimot jeg har et vanlig utseende og naturlig rødt hår, men etter at gutta har virmlet rundt venninda som en sauegjeng så er det faktisk jeg som får mest oppmerksomhet til slutt, og de spør meg til og med om å få nummeret mitt. Tror det har mest med sjarm, utstråling og positivitet å gjøre enn utseende Eventuelt av venninnen din vet at hun kan få hvem som helst og derfor avviser dem til de går lei. Dog,det finnes en del meget pene rødhårede piker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #319 Del Skrevet 18. juli 2009 Eventuelt av venninnen din vet at hun kan få hvem som helst og derfor avviser dem til de går lei. Dog,det finnes en del meget pene rødhårede piker også Hun avviser dem faktisk ikke, hun liker å bli kjent med nye mennesker. Men er gutter så overfladiske at de bare vil være sammen med et utseende, hva med andre verdier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #320 Del Skrevet 18. juli 2009 Hun avviser dem faktisk ikke, hun liker å bli kjent med nye mennesker. Men er gutter så overfladiske at de bare vil være sammen med et utseende, hva med andre verdier? Du må bare regne med at en stor andel (de aller fleste) av gutter/menn du treffer ute på byen er meget overfladiske. Det er i beste fall naivt å tro noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå