Gå til innhold

Er livet lettere for pene?

Gjest Gjest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Joda - bare menneskelig det sikkert .

De ser vell at jeg ser på dem med lyst i blikket og store forventninger til dem ..

DA - blir alle menn nervøs ....hi hi

Må innrømme at "kravet" om at menn ikke må være usikre og nervøse irriterer meg!

Men som du sier, forventningspress kan være noe dritt hehe

Og der har åpenbart ikke kvinner og menn samme utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Må innrømme at "kravet" om at menn ikke må være usikre og nervøse irriterer meg!

Men som du sier, forventningspress kan være noe dritt hehe

Og der har åpenbart ikke kvinner og menn samme utfordringer.

Enig det !

Men nervøs er de " rett før " vi skal legge oss - og det ligger i " luften " hva vi skal gjøre : ) Men når de er først kommet til sengs - ser det ut som om nervøsiteten forsvinner ...he he Menn er morsomme , spesielt nervøse menn ...ha ha Gøy å studere dem extra da , til de ser bare ned .... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig det !

Men nervøs er de " rett før " vi skal legge oss - og det ligger i " luften " hva vi skal gjøre : ) Men når de er først kommet til sengs - ser det ut som om nervøsiteten forsvinner ...he he Menn er morsomme , spesielt nervøse menn ...ha ha Gøy å studere dem extra da , til de ser bare ned .... : )

Jeg forstår jo at du har kontrollen i hvert fall hehe

Sikkert derfor du er ute etter forelskelse-kicken også - for å miste den litt.

Nei, det er litt sent - natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorthea
Og hvorfor skal ikke menn også kunne være nervøse og usikre?

Er ikke både kvinner og menn mennesker?

Det er ikke spesielt mandig og attraktivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorthea
Må innrømme at "kravet" om at menn ikke må være usikre og nervøse irriterer meg! Men som du sier, forventningspress kan være noe dritt hehe

Mange av oss kvinner liker ikke myke tøfflemenn som er nervøse og ikke takler mannsrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss kvinner liker ikke myke tøfflemenn som er nervøse og ikke takler mannsrollen.

Så i følge kvinner er altså "mannsrollen" at det aldri er lov til å vise seg nervøs og usikker?

Herregud, for en innstilling.

Btw, hva er da "kvinnerollen" - dum og deilig?

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
Nå snakker ikke jeg om bare sex - men også tilbud om forhold fra et hav av menn .

Ja det er sikkert sant at det er gutta som velger hvilken kvinner de vil ha sex med .

MEN - jeg klarer nå å få MIN utkårede likevell - i og med at de jeg ønsker velger meg .Og jeg klarer å få dem til å " løpe " etter meg... . Jeg kan det der spillet .Og jeg trenger ingen opplæring takk . Jeg bruker alltid å si - at det er mannen som er jegeren til syvende og sist .MEN -det er JEG som bestemmer om jeg faktisk ØNSKER å bli byttet hans ...DET ER OPP TIL MEG ! Så du kan si - jeg har absolutt litt jeg skulle sagt jeg og .En mann jeg ikke vil ha - kan jakte i evigheter uten å lykkes !

Så vær nå ikke så innbildsk - menn ! Dere har ikke mer kontroll - enn jeg GIR dere over dette spillet ! Men menn er så overbevist om at de er allmektige på alle plan - og tror de styrer hele spillet .Og tar æren selv ....he he

Jeg VET når jeg får det jeg vil ha : )

Bare så det er sagt, så minner du i skrivestil ekstremt om hun der eksen min - men jeg antar og tror at det bare er en likhet i skrivestil, og at du ikke ER henne.. ;)

Hun har for øvrig ikke et sunt forhold til menn, men alt du skriver kunne for så vidt hun også ha skrevet. Men det er likevel mer skrivestilen enn selve innholdet som minner om henne. Dessuten ville hun neppe ha skrevet på forumet midt om natten, dvs ca 05 om morgenen, slik jeg så deg gjøre - er du i utlandet et sted og skriver, USA, f.eks., eller Australia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Joda - bare menneskelig det sikkert .

De ser vell at jeg ser på dem med lyst i blikket og store forventninger til dem ..

DA - blir alle menn nervøs ....hi hi

Er det så veldig mange dette altså, som du har erfaring med? Jeg mener, hvor stort erfaringsgrunnlag er det du uttaler deg ut i fra? Det er nok nok av menn som ikke blir nervøs, men hvis du lik min eks helst velger deg de litt små og romantiske mennene, og du er veldig deilig, lik henne, så vil nok en del av dem være nervøse, siden de ikke er vant til å stå foran et nyp med en skikkelig lekker dame.

Du vet helt sikkert med deg selv at det finnes nok av råskinn av menn der ute som absolutt ikke ville vært nervøse om de stod rett foran et samleie med deg - det er nok mer du som legger opp til dette, ved typen menn du velger deg ut...

Du velger nok ikke alfahannene, men snarere altså litt forsagte, "snille" menn, lavere enn snittet osv, for å føle at du er den som har kontroll? I så fall kan det jo speile på negative erfaringer du har hatt tidligere i livet, hvor du ikke hadde kontroll, og du var den mindre og mer uerfarne. Det kan også forklare hvorfor du har et behov for å skrive her på forumet om hvor lite nervøs du er, hvor stor kontroll du har osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Jeg har aldri sagt at jeg er " fantastisk vakker " , jeg går ikke rundt å tenker over hvordan jeg ser ut vanligvis - men kanskje andre synes det ? Er nok mer tilfellet at andre studerer meg - hvordan jeg ser ut .Enn jeg gjør selv .Vet ikke . Jeg blir i hvertfall nedrent av mannfolk når jeg eks går ut , får masse tilbud og tlf nummer osv

Andre damer på byen bruker å " dytte " meg litt uvennlig når de eks går forbi meg - og gi meg litt fiendtlige blikk - uvennlig ...fremmede kvinner . Jeg skjønner jeg ikke er i veien , de bare irriterer seg over meg kanskje .Blir som oftest sjekket opp - Og det av de kjekkeste og peneste mennene - vanligvis .Men også mer " vanlige " .

Vanligvis får jeg de mennene jeg vil ha .Om de ikke allerede er opptatt da selvfølgelig .

Hvem jeg ligner på ? Vanskelig å si . Jeg er blondine med langt hår , blåøyd , slank og bitte- litt over snittet høy .Spesielt om jeg går med høyhælte sko ...hi hi Men det har jo alle de andre damene også når de går ut ...likevell er de mye lavere enn meg .Jeg er spe- bygd og ikke kraftig .

Jeg ligner kanskje bitte litt på dama til Brad Pitt : ) Bare i lys BLOND utgave : )

Det er helt utrolig hvordan du minner om eksen min - nå også i hva du faktisk skriver.. Men du ER ikke henne. Hun har grønne øyne. Og håret hennes er rødt, men har vært bleiket blondt i mange år. Kun øyenbrynene avslører henne. Ellers beskriver du deg akkurat lik som hun er. Vever, ca på snittet i høyde, går med høye hæler, nydelig ansikt (ikke helt Angelina Jolie da, men Angelina har jo masse botox i leppene), snakker om plastisk kirurgi som om det var d vanligste i verden osv.

Dette leder meg til å tenke at damer som er litt bimbo og har lite utdannelse, men flott utseende, blir formet omtrent likt av livet, slik at de minner veldig om hverandre i mentalitet ;)

Noe som dessverre leder til vedvarende lite tro på mennesker og menneskeheten fra min side, dvs sjel osv, siden vi alle tydeligvis blir slik livet former oss, og har lite vi skulle ha sagt i forhold til å forme våre egne identiteter. Vi blir den livet skaper oss til og som andre tillater oss å være. Hva sier det om sjel og egen vilje? Vi er avanserte dyr, og det viktigste og beste i livet er å forplante seg. Alt vi gjør er rettet mot det målet. På NHH, norges fremste business school, ble dette forkynt av en besøkende amerikansk professor. Han fortalte alle de som ikke allerede visste det, at grunnen til at de jobbet hardt for å komme inn på den skolen, var for å ha råd til de flotteste bilene og klærne osv, så de kunne få de flotteste damene.

Det er jo litt deprimerende å tenke på, i sær i forhold til alle som tror at vi har sjel, og som liksom skal jobbe politisk for å beskytte oss mot hverandre, skape et "humant" samfunn og alt annet slik vissvass.

Vi er dyr, men har evnen til å tenke selv. Men få bruker den, og selv om de gjør det, så kan det ikke brukes til å endre verden rundt seg. Ikke nå lenger. Ideologienes tid er over. Vi er alle individualister, vår egen lykkes smed, og utseendet ER en svært viktig faktor. Det er tull å tro noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Til de som tror at man må være pen for å få det enkelt dere tar virkelig feil.

Ofte så er pene mennesker lite gjennomtenkte, litt dumme og ganske kjedelige (viser til hun som "sterke sjefer leker meg")

Ja, det viser seg jo ganske tydelig her i forumet.. ;)

Uten å nevne navn/nick selvsagt, hehe :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvilke menn liker du da, single Dorthea? :D

De du ikke finner? Eller finner du dem, men de viser seg å være så Alfa at det ikke er mulig å leve med dem? Mange av "dere kvinner" vil ha i pose og sekk, og blir gående alene fordi dere jager etter noe som nesten ikke fins.

Jeg er følsom, kan oppfattes som forsiktig, har dager som jeg er usikker på meg selv. Dette er i forbindelse med de av "dere kvinner" som jeg har følelser for.

Om jeg bare ønsker å harve over dere, og slippe å se dere igjen, takler jeg fint "mannsrollen", og legger igjen "tøfflene" og nervøsiteten hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Jeg syns det er bare søtt - om de blir litt nervøs i visse situasjoner . Jeg ser på det som et bra tegn jeg . Absolutt ingenting negativt med det . Og alle de mennene takler absolutt mannsrollen - det er bare tull å på stå noe annet . Jeg var i hvertfall veldig fornøyd med dem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er bare søtt - om de blir litt nervøs i visse situasjoner . Jeg ser på det som et bra tegn jeg . Absolutt ingenting negativt med det . Og alle de mennene takler absolutt mannsrollen - det er bare tull å på stå noe annet . Jeg var i hvertfall veldig fornøyd med dem .

Blir man nervøs så har man i hvert fall følelser - burde egentlig ikke være noen ulempe det, nei hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Blir man nervøs så har man i hvert fall følelser - burde egentlig ikke være noen ulempe det, nei hehe

Sex uten følelser ...er ikke det samme nei !

Bare positivt tegn at man har følelser . Det hadde da jeg også . Ellers hadde jeg ikke gått så langt . Vi kvinner er jo heldige - vi slipper jo det meste av prestasjonspresset ...som menn har .

Jeg bare gledet meg til å hoppe til køys ...mens han var nervøs ...

he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex uten følelser ...er ikke det samme nei !

Bare positivt tegn at man har følelser . Det hadde da jeg også . Ellers hadde jeg ikke gått så langt . Vi kvinner er jo heldige - vi slipper jo det meste av prestasjonspresset ...som menn har .

Jeg bare gledet meg til å hoppe til køys ...mens han var nervøs ...

he he

Ja, livet har alltid vært, og kommer alltid til å forbli, urettferdig ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest cybergirl
Siden jeg selv ikke er den som gutta løper etter, så har jeg alltid tenkt at "bare jeg hadde vært pen, da..." Er livet en dans på roser for dere pene? Lever dere et lettere og lykkeligere liv, får dere de guttene dere vil ha ++. Jeg vet at alle sliter med sitt, men alikevel, det hjelper vel på å være pen? Eller?

Ja, det hjelper utrolig mye å ha utseende med seg. Det gjelder i de fleste sammenheng, får mer respekt og god oppmerksomhet fra andre. F.eks kunne jeg ikke hatt den jobben jeg har dersom jeg hadde sett stygg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, det hjelper utrolig mye å ha utseende med seg. Det gjelder i de fleste sammenheng, får mer respekt og god oppmerksomhet fra andre. F.eks kunne jeg ikke hatt den jobben jeg har dersom jeg hadde sett stygg ut.

Mao så jobber du som modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Pene mennesker har det enklere.

Som nevnt tidligere, de har like store problemer med å takle egne sorger som mindre pene mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...