Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #321 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg tror garantert at dette er den sunneste innstillingen å ha Men hva er den langsiktige løsningen? Den langsiktige løsningen krever at man er noe forebyggende - og ligger et skritt foran: - Fysisk mosjon - Ikke røyk - Nok vann - Lite alkohol - Avocado. fet fisk, salater, - Grønn te - Sunt og balansert kosthold - Sunt sjelsliv og trivsel: optimistik innstilling - Eventuelt i verste fall laserpeeling (apparat som peeler cellene i ansiktet) Botox er litt desperat og litt småharry, synes jeg. Men det finnes nok unntak der de som bruker det er fornøyde og lykkelige med det, og som sprøyter inn så lite at det ikke ødelegger mimikken deres, ifølge dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #322 Del Skrevet 18. juli 2009 Den langsiktige løsningen krever at man er noe forebyggende - og ligger et skritt foran: - Fysisk mosjon - Ikke røyk - Nok vann - Lite alkohol - Avocado. fet fisk, salater, - Grønn te - Sunt og balansert kosthold - Sunt sjelsliv og trivsel: optimistik innstilling - Eventuelt i verste fall laserpeeling (apparat som peeler cellene i ansiktet) Botox er litt desperat og litt småharry, synes jeg. Men det finnes nok unntak der de som bruker det er fornøyde og lykkelige med det, og som sprøyter inn så lite at det ikke ødelegger mimikken deres, ifølge dem selv. Og lite sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #323 Del Skrevet 18. juli 2009 Den langsiktige løsningen krever at man er noe forebyggende - og ligger et skritt foran: - Fysisk mosjon - Ikke røyk - Nok vann - Lite alkohol - Avocado. fet fisk, salater, - Grønn te - Sunt og balansert kosthold - Sunt sjelsliv og trivsel: optimistik innstilling - Eventuelt i verste fall laserpeeling (apparat som peeler cellene i ansiktet) Botox er litt desperat og litt småharry, synes jeg. Men det finnes nok unntak der de som bruker det er fornøyde og lykkelige med det, og som sprøyter inn så lite at det ikke ødelegger mimikken deres, ifølge dem selv. Jo, virker fornuftig Og sånn lever altså du? hehe Sollys er faktisk nødvendig for å lage D-vitaminer, men for mye ødelegger jo selvfølgelig huden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #324 Del Skrevet 18. juli 2009 Og et sunt søvnmønster må ikke glemmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #325 Del Skrevet 18. juli 2009 Jo, virker fornuftig Og sånn lever altså du? hehe Sollys er faktisk nødvendig for å lage D-vitaminer, men for mye ødelegger jo selvfølgelig huden da. Nei, har ikke alltid gjort det...;-) Men forsøker så godt jeg kan, og det kan alltid bli bedre. Sollys er helt nødvendig, mente bare "ikke for mye". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #326 Del Skrevet 18. juli 2009 Og et sunt søvnmønster må ikke glemmes. Ja, det er kjempeviktig! Og det må jeg virkelig jobbe med...legger meg for sent og må stå opp tidlig, så det blir for lite søvn over lengre tid. Ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #327 Del Skrevet 18. juli 2009 Nei, har ikke alltid gjort det...;-) Men forsøker så godt jeg kan, og det kan alltid bli bedre. Sollys er helt nødvendig, mente bare "ikke for mye". Ja, en får gjøre så godt en kan, men må ikke glemme at man skal leve også. F.eks er usunn (fet) mat godt innimellom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #328 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Ja, det er kjempeviktig! Og det må jeg virkelig jobbe med...legger meg for sent og må stå opp tidlig, så det blir for lite søvn over lengre tid. Ikke bra. For meg er ferie å stå opp når jeg vil og legge meg når jeg vil Og så gjør jeg jo akkurat som jeg vil ettersom jeg ikke har noen å ta hensyn til. Sikkert ikke helt sunt i lengden det heller da men. Ei kjekk jente å bryne meg på er nok en god idé. Dette høres sikkert ut som verdens verste ungkar men det er ikke så galt i virkeligheten faktisk hehe Endret 18. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 18. juli 2009 #329 Del Skrevet 18. juli 2009 Eventuelt av venninnen din vet at hun kan få hvem som helst og derfor avviser dem til de går lei. Dog,det finnes en del meget pene rødhårede piker også No shit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oppgitt Skrevet 21. juli 2009 #330 Del Skrevet 21. juli 2009 Verden er et eneste stort Hore/Madonna kompleks for kvinner. Det er dobbeltmoralen som rår. Er du pen er du god til sengekos men ikke noe mer. Du må tåle kald imøtekommelse og forhåndsdømming som hverdagskost. Er du alminnelig søt er du generelt godt likt og kjærestemateriale, men må finne deg i at mannen din sender stjålne blikk til skjønnheter på gaten samt helt sikkert tenker på disse når han hygger seg for seg selv. (Selv om han til deg sier at jenta sikkert var både uinteressant og lite lekker). Vet ikke hva som er verst jeg. Samme i guttegjengen. Om en fyr får kapret en skikkelig snelle vil han mest sannsynlig bli utsatt for baksnakking og nedverdigende prat om kjæresten hans - også før noen faktisk har tatt seg tid til å bli kjent med henne. Men du kan banne på at de har lyst på henne i sitt mørke sinn. Like it or not. De pene er "bitchy" og dumme. Tenker ikke selv. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. Pen er ok å feie over, men har kanskje ikke den personligheten osv. man leter etter. Netopp. Søt kan være kjæreste-materiale. Pen er ikke det. Pen/deilig/sexy: Har flott kropp, men ikke nødvendigvis noe mer. Kunne "feiet" over henne, men ikke kjærestemateriale http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t667136.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #331 Del Skrevet 21. juli 2009 Fysj! Man kan altså ikke ha et pent utseende og ha hjerne samtidig? oO Det er visst genetisk umulig, tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oppgitt Skrevet 21. juli 2009 #332 Del Skrevet 21. juli 2009 Fysj! Man kan altså ikke ha et pent utseende og ha hjerne samtidig? oO Det er visst genetisk umulig, tydeligvis.. Nei det kan man altså ikke. Janteloven og verre som er regjerer her til lands som aldri før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #333 Del Skrevet 24. juli 2009 Derfor blir ikke pene damer alltid sjekket opp: http://plus.maths.org/issue51/features/rey/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nn Skrevet 24. juli 2009 #334 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg lider av Carol syndromet. Nå som jeg har blitt 30 er jeg ikke like sjenert lenger, og tør å ta litt intiativ selv. Men vet ikke om jeg skremmer de bort da også, det kan virke litt sånn. Evt så synes de kanskje at jeg virker kjedelig, og at det er derfor de trekker seg unna. Men jeg har ikke lyst til å være skremmende, så hva kan jeg gjøre da? Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 24. juli 2009 #335 Del Skrevet 24. juli 2009 Verden er et eneste stort Hore/Madonna kompleks for kvinner. Det er dobbeltmoralen som rår. Er du pen er du god til sengekos men ikke noe mer. Du må tåle kald imøtekommelse og forhåndsdømming som hverdagskost. Er du alminnelig søt er du generelt godt likt og kjærestemateriale, men må finne deg i at mannen din sender stjålne blikk til skjønnheter på gaten samt helt sikkert tenker på disse når han hygger seg for seg selv. (Selv om han til deg sier at jenta sikkert var både uinteressant og lite lekker). Vet ikke hva som er verst jeg. Samme i guttegjengen. Om en fyr får kapret en skikkelig snelle vil han mest sannsynlig bli utsatt for baksnakking og nedverdigende prat om kjæresten hans - også før noen faktisk har tatt seg tid til å bli kjent med henne. Men du kan banne på at de har lyst på henne i sitt mørke sinn. Like it or not. De pene er "bitchy" og dumme. Tenker ikke selv. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. Pen er ok å feie over, men har kanskje ikke den personligheten osv. man leter etter. Netopp. Søt kan være kjæreste-materiale. Pen er ikke det. Pen/deilig/sexy: Har flott kropp, men ikke nødvendigvis noe mer. Kunne "feiet" over henne, men ikke kjærestemateriale http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t667136.html Mye sunne holdninger der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå