Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg også fått handlet flere! :hoppe:

Mine voksbabyer :ler: : River Valley, Midsummer's Night, Fluffy Towels, Evening Air (som jeg har hatt car jar av og som lukter himmelsk) og Drift Away. Gleder meg! :bolledeig:

• Liker 2
Skrevet

Da har jeg også fått handlet flere! :hoppe:

Mine voksbabyer :ler: : River Valley, Midsummer's Night, Fluffy Towels, Evening Air (som jeg har hatt car jar av og som lukter himmelsk) og Drift Away. Gleder meg! :bolledeig:

Åja, Fluffy Towels er helt fantastisk!! :) Har en krukke på badet for tiden, så det lukter friskt og rent der hele tiden :) Lukter jo selv om jeg mest bare tenner det når vi skal ha gjester. :jepp:

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ok,jeg må bare spørre..Hva er greia med disse lysene i forhold til vanlige duftlys? :klo::sjenert:

Skrevet

Ok,jeg må bare spørre..Hva er greia med disse lysene i forhold til vanlige duftlys? :klo::sjenert:

De lukter autentisk liksom. Også varer de lenge. Selv om de koster mer enn "vanlige" duftlys så får man mer for pengene! :jepp: Og de finnes i vannvittig mange forskjellige dufter og varianter!

Har prøvd ut mange forskjellige duftlysmerker og ingen kan måle seg med yankee candle!

Til og med samboeren min som er veldig sensitiv for dufter liker de :fnise:

Skrevet

Jaa, det er noe med utvalget, altså. :jepp:

...Og så er de jo veldig flinke til markedsføring. Alle vil vel heller ha et lys som lukter som "Nature's Paintbrush" enn "Høst".

Skrevet

Jaa, det er noe med utvalget, altså. :jepp:

...Og så er de jo veldig flinke til markedsføring. Alle vil vel heller ha et lys som lukter som "Nature's Paintbrush" enn "Høst".

Ja, navnene liker jeg også så godt, og bildene på krukkene også! Det skaper så god stemning og assosiasjoner. Men alt dette hadde jo ikke vært noe hvisa ikke selve duftene hadde svart til forventnigene som navnene skaper. Men det gjør de!!! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ja, navnene liker jeg også så godt, og bildene på krukkene også! Det skaper så god stemning og assosiasjoner. Men alt dette hadde jo ikke vært noe hvisa ikke selve duftene hadde svart til forventnigene som navnene skaper. Men det gjør de!!! :jepp:

:jepp: Ja, det er akkurat så bra som det virker! Det lukter ikke bare som et trist f.eks. sitronlys, men som sjø og strand eller høstlige frukter eller bomull :)

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden har jeg blitt overbevist om at dere vet hva dere prater om,så nå har jeg bestillt 9 duftvoks for å teste ut forskjellige lukter :gjeiper:

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden har jeg blitt overbevist om at dere vet hva dere prater om,så nå har jeg bestillt 9 duftvoks for å teste ut forskjellige lukter :gjeiper:

Hahaha, du gjorde akkurat det samme som meg :hoho: Jeg så denne tråden og tenkte "hva ER det her for noe tull??" og ble helt hekta :nigo:

• Liker 1
Skrevet

:jepp: Ja, det er akkurat så bra som det virker! Det lukter ikke bare som et trist f.eks. sitronlys, men som sjø og strand eller høstlige frukter eller bomull :)

Husker tiden da jeg kjøpte duftlys på Nille.. :roll: Triste greier :fnise: brente med fordi det luktet så mugg i leiligheten, men lukta nesten værre etter at jeg brant lysa... :P

Skrevet

Noen som vet hvilket skyllemiddel som lukter akkurat som Fluffy Towels?

Min bestemor hadde nemlig dette skyllemiddelet, det var en stor flaske med gult innhold.

Jeg fikk Fluffy Towel cajar i går og åpnet den ene og lot ligge i stua, samboer syns det luktet dofriskner av den.. :sjenert:

Skrevet

*Fluffy Towel Car Jar, skulle det stå.

Skrevet (endret)

Creamy caramel var første forsøk ut og den likte jeg IKKE! Lukta jo bare krydder og lite karamell av den :kvalm:

Endret av Iza'bella
Skrevet

Wedding day, åååh <3

Skrevet

Teit spm, men har nettopp begynnt å bruke duft voks. Hvor lenge/ mange ganger bruker dere voksen?? Og hvordan kvitter man seg med den? Heller den ut når det er smeltet? :goodbye:

Skrevet

Er det noen som har prøvd noen av disse halloweenlysene?

Jeg har en medium krukke Trick or treat! :) Den er veldig søt, digg hvis du liker søte dufter sånn som meg :) Den svarte med lilla etikett står det at lukter Patchuli da, det høres jo spennende ut. Men jeg kan ikke kjøpe alle, må spare penger til julelysene, som skal handles inn i begynnelsen av november! ;)

Skrevet

Teit spm, men har nettopp begynnt å bruke duft voks. Hvor lenge/ mange ganger bruker dere voksen?? Og hvordan kvitter man seg med den? Heller den ut når det er smeltet? :goodbye:

jeg bruker en sånn ca 5-6 ganger tenker jeg. Eller? 7-8? Er ikke helt sikker. Bruker den hvertfall til lukten er så svak at det ikke er vits mer. Også venter jeg til den er kald, stivna - også stikker en kniv ned langs kanten og liksom vipper opp hele greia.

Skrevet

jeg bruker en sånn ca 5-6 ganger tenker jeg. Eller? 7-8? Er ikke helt sikker. Bruker den hvertfall til lukten er så svak at det ikke er vits mer. Også venter jeg til den er kald, stivna - også stikker en kniv ned langs kanten og liksom vipper opp hele greia.

Aah-- takk :) Det hørtes fornuftig ut. Pirket litt på den igår når det hadde stivnet for å se om jeg kunne få lurt ut hele, er jo absolutt greiest.

Skrevet

Jeg har en medium krukke Trick or treat! :) Den er veldig søt, digg hvis du liker søte dufter sånn som meg :) Den svarte med lilla etikett står det at lukter Patchuli da, det høres jo spennende ut. Men jeg kan ikke kjøpe alle, må spare penger til julelysene, som skal handles inn i begynnelsen av november! ;)

Hmmm,tror jeg står over jeg for synes fort det kan bli for søtt :gjeiper: Ellers kan jeg meddele at "clean cotton" falt bedre i smak enn "creamy caramel" :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...