Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting til... :sjenert: Er det noen som bestiller på ebay? Har dere noen selgere å anbefale? Og hvordan funker combined shipping? :sjenert:

Har bestilt på ebay før, men måtte betale toll :snurt: og da ble det ganske dyrt! :lol:

Husker ikke hvem jeg kjøpte hos.. er lenge siden :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg skikkelig spent på å få lysene levert i morgen eller i hvert fall før helgen! Hvis jeg liker disse, må jeg vel bestille flere til jul. Bra julegavetips også, faktisk!

Noen som vet om den norske nettbutikken oppdaterer vareutvalget ofte? Tror dere de tar inne flere juledufter utover høsten?

Skrevet

Er medlem av nyhetsbrevlisten og facebook-siden deres og virker som at de får inn nyheter ganske ofte!

De skrev dette på facebook-siden sin nylig! :wow::duskedame:

YankeeStore.no: Åh, det er mye!! :) Først og fremst er det Halloween duftlys 1. oktober, så kommer det flere gavesett med nedsatt pris, 4 splitter nye juledufter og 3 forskjellige "collections", alt skal være inne i butikken i god tid før jul. Følg med her på facebooksiden, nyhetsbrev og blogg, så får du med deg alt etterhvert! :)

• Liker 2
Skrevet

Det kommer vel nye juledufter hvert år. Det er jeg spent på hver jul hvilke nyheter Yankee Candle kommer opp med! :) Håper det er noe skikkelig julete :fnise:

^^Belle^^ jeg tor ikke det er meningen at man skal brenne dem opp, altså at de skal forsvinne? jeg har aldri hatt en så lenge at den har forsvunnet i hvertfall. Så du fikk andre svar her også da :) jeg vipper den gamle voksen ut med en kniv. Går fint det :)

• Liker 2
Skrevet

Kom forresten gjerne med flere forslag til pollen! Trenger litt tips til nye dufter å prøve :jepp:

Skrevet

Yankee candle-favoritten min så langt er French Vanilla, men jeg har ikke prøvd så mange ennå.

Liker også rene dufter som Drift Away og Clean Cotton.

• Liker 1
Skrevet

Det her er omtrent det jeg tenkte da jeg så denne tråden: "Hvordan har de klart å skrive 13 sider om noen teite duftlys? Det er jo helt på... Oj, så mange forskjellige lys det var på den nettsida... Tre forskjellige størrelser på krukkene og greier... Autumn Fruit så jo kjempegod ut! Kanskje jeg skulle bestille noen? Fin gaveidé er det også!"

:sjenert: Så, eh... Hvilke burde man absolutt prøve hvis man aldri en gang har hørt om disse lysene før? Har noen prøvd Autumn Fruit?

• Liker 3
Skrevet

ÅÅååå... Lysene kom ikke i dag, jeg som var så optimistisk! Men i morgen kommer de helt sikkert. (bestilte for to dager siden)

Er det mulig å bli så opptatt av noe så uviktig.. :biggrin:

Skrevet

^^Belle^^ jeg tor ikke det er meningen at man skal brenne dem opp, altså at de skal forsvinne? jeg har aldri hatt en så lenge at den har forsvunnet i hvertfall. Så du fikk andre svar her også da :) jeg vipper den gamle voksen ut med en kniv. Går fint det :)

:hoho: Ikke rart jeg ikke har klart det da. :ler:

Nå har jeg fått skiftet og prøvd ut Sun and Sand. Den er kjempegod. :jepp: Jeg har også prøvd Baby Powder og Beachwalk som også er veldig gode. :sikle:

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg bestilt ni smeltelys :nigo: Da finner jeg ut hvilke som er best, så kan jeg evnt. bestille krukker når jeg finner mine favoritter :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Har fått mine lys nå og er fornøyd med begge. Det tok litt tid før duften virkelig kom frem, men nå er den tydelig og god.

Skrevet

Det her er omtrent det jeg tenkte da jeg så denne tråden: "Hvordan har de klart å skrive 13 sider om noen teite duftlys? Det er jo helt på... Oj, så mange forskjellige lys det var på den nettsida... Tre forskjellige størrelser på krukkene og greier... Autumn Fruit så jo kjempegod ut! Kanskje jeg skulle bestille noen? Fin gaveidé er det også!"

:sjenert: Så, eh... Hvilke burde man absolutt prøve hvis man aldri en gang har hørt om disse lysene før? Har noen prøvd Autumn Fruit?

Autumn fruit er kjempegod :) Ellers så er jo clean cotton veldig god, baby powder, cinnamon stick og warm space! Og mange, mange flere... :hjerter: Første gang jeg kjøpte så kjøpte jeg flere duftvoks for å prøve ut forskjellige dufter! Bare husk å kjøpe aromalampe hvis du ikke har det. Duftvoksene har ikke veke ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja, duftvoks virker populært! Jeg syns det ser penere ut med smeltelys, og det var ikke så mye dyrere enn duftvoks. Så da håper jeg det lukter en del av smeltelysene også!

Bra Autumn fruit er god! Jeg endte opp med:

River Valley

Nature's Paintbrush

Midnight Jasmine

Cherry Blossom

Early Sunrise

Autumn Fruit

Sandalwood

Beach Walk

Clean Cotton

Og så tenkte jeg å kjøpe krukke hvis det er en eller to jeg liker bedre enn de andre :) Virker populært å ha clean cotton på badet, f.eks. :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå har jeg fått pakka!! :hoppendeglad: Den fikk plass i postkassa, så da slapp jeg å vente en dag og hente den på posten! Ni små smeltelys :) De var bittelitt mindre enn jeg hadde trodd, men det gjør ikke noe. Nå har jeg bare lukta på dem uten å sette dem på, bortsett fra ett lys som jeg tente på akkurat. Men jeg er kjempefornøyd hittil! Umiddelbart var Beach Walk min favoritt :jepp: Early Sunrise og River Valley virka også gode, og også Clean Cotton. Tror jeg liker de litt mer subtile duftene best. Noen av de andre virka litt voldsomme, men de kan jo være gode når de er påtent likevel :)

Planlegger allerede å kjøpe Beach Walk i krukke :lur:

...Nå har jeg blitt voksen, nå! Når jeg er så entusiastisk på grunn av duftlys!

Endret av Dragonfly84
  • Liker 2
Skrevet

Beach Walk er helt nyyyydelig. Det lukter faktisk...strand og sjø. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Beach Walk er helt nyyyydelig. Det lukter faktisk...strand og sjø. :fnise:

Ja, det synes jeg også! :jepp: Hvis du liker den bør du prøve Beach Escape. Synes nesten den lukter enda bedre... :rodmer: Står "Limited Edition", så det betyr kanskje at den er på vei ut... Heldigvis er krukka stor, men tror jeg må sikre meg en til just in case :fnise:

Skrevet

Nå har jeg fått pakka!! :hoppendeglad: Den fikk plass i postkassa, så da slapp jeg å vente en dag og hente den på posten! Ni små smeltelys :) De var bittelitt mindre enn jeg hadde trodd, men det gjør ikke noe. Nå har jeg bare lukta på dem uten å sette dem på, bortsett fra ett lys som jeg tente på akkurat. Men jeg er kjempefornøyd hittil! Umiddelbart var Beach Walk min favoritt :jepp: Early Sunrise og River Valley virka også gode, og også Clean Cotton. Tror jeg liker de litt mer subtile duftene best. Noen av de andre virka litt voldsomme, men de kan jo være gode når de er påtent likevel :)

Planlegger allerede å kjøpe Beach Walk i krukke :lur:

Hihi, jeg har vært duftlysjunkie i flere år, men var først da jeg oppdaga yankee candle at jeg ble "frelst" :fnise:

Liker også best de friske og mer subtile duftene. Men det er smak og behag. Venninna mi elsker krydderdufter og mamma liker de søte!

Ellers så er cafè au le god! Og hvis du likte Clean cotton så kommer du garantert til å like Fluffy towels :sikle:

Skrevet

Oooh, takk for tipset, skal tenke på Beach Escape! Og fluffy towels høres også veldig bra ut :) Har litt lyat til å prøve noen av de mer julete krydderduftene, men jeg er redd de kanskje blir litt for voldsomme for meg.

Belle: Jaa, det gjør den :fnise: Og også litt søtt og friskt samtidig! :jepp:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...