Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte på onsdag og fikk de idag, fra yankeestore.no. :) Superfornøyd. Åååh så godt de lukter! :rodmer:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd Aromatherapy Spa-duftene? Kjøpte True Bliss Sage and White tea og den lukter himmelsk!!! Har også forelsket med i Soft Blanket... :jepp:

Skrevet

Ja, jeg har prøvd, men ikke den du nevner, jeg har prøvd Vanilla/Tangerine. Og DEN er god den!!!! :) Helt nydelig. Blandingen av syrlig og søtt er bare helt mmmmmmm... :jepp:

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

OMG! Denne her er bare helt vanvittig god, Clean Cotton kan bare gå hjem og legge seg! :)

Ny favoritt! Igjen... ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd den nye serien i Yankee-lysa?

Beach Collection - de ser kjempegode ut da, men finnes bare i store krukker, så da er det litt dumt å velge feil... :gjeiper:

Jeg liker best beige av fargene, kanskje bare velge den? Eller er det noen av Yankee-fansen her som kan gi meg tips? :sjenert:

• 4 uker senere...
Skrevet

Leste på facebooksiden til yankeestore.no at Sweet Strawberry, en av mine all time favorites, skal på tilbud i juli!!! :jepp:

Det er jo helt konge, gjett om jeg skal hamstre! :) :) :)

Noen som har noen nye Yankee favoritter?

Skrevet

Sweet strawberry er i alle fall en av mine favoritter :rodmer: Og clean cotton såklart :)

• Liker 1
Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd den nye serien i Yankee-lysa?

Beach Collection - de ser kjempegode ut da, men finnes bare i store krukker, så da er det litt dumt å velge feil... :gjeiper:

Jeg liker best beige av fargene, kanskje bare velge den? Eller er det noen av Yankee-fansen her som kan gi meg tips? :sjenert:

Kjøpte Beach blue og synes det lukter veldig godt! :) Også er krukka så fin :) Flere av venninnene mine som har kjøpt samme etter at de har vært på besøk ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Da har jeg omsider fått fingern ut og bestilt yankee candles! Skal testes ut litt for å finne ut om det er potensielle julegaver til mamma, svigermor og sånt. Har bestilt fluffy towels og nature's paintbrush. Spennende!

Noen som har erfaringer å dele om høst- eller juleduftene fra yankeestore.no?

Skrevet

Hvis du liker eple dufter så er Natures orchard å anbefale! Kanskje ikke en direkte høstduft, men jeg brenner den i alle fall nå om høsten! Mmmm :)

Skrevet

Powder Fresh er definitvt den beste lukten.

Skrevet

Da har jeg omsider fått fingern ut og bestilt yankee candles! Skal testes ut litt for å finne ut om det er potensielle julegaver til mamma, svigermor og sånt. Har bestilt fluffy towels og nature's paintbrush. Spennende!

Noen som har erfaringer å dele om høst- eller juleduftene fra yankeestore.no?

Utav de nye høstduftene liker jeg Kitchen Spice, men Nature`s Paintbrush har jeg ikke prøvd ennå. Liker bildet på den da! Det er gaske viktig faktisk for hvilke dufter jeg velger, hvordan bildet på dem er! (hvertfall første gangen jeg prøver en ny) :fnise:

Men juledufter, der er jeg erfaren og har mange tips!

Holiday Home sweet Home, Spiced Orange (ELSKER denne!!) Winter Wonderland (mmm...) også må man jo ha litt duft av julette, Silver Bells! Kan nesten ikke vente til desember kommer jeg! :jepp:

Skrevet

Winter Wonderland! Den er julete og lukter godt! :nisseblunk:

Skrevet

Et spørsmål: dere som har sånn duftvoks. Hvordan gjør dere det med å skifte på de ulike duftene? Det tar jo år og dag for å brenne opp én voks liksom... :gjeiper: Har dere mange sånne glassgreier til å ha voksen på? :klo:

Skrevet

Et spørsmål: dere som har sånn duftvoks. Hvordan gjør dere det med å skifte på de ulike duftene? Det tar jo år og dag for å brenne opp én voks liksom... :gjeiper: Har dere mange sånne glassgreier til å ha voksen på? :klo:

Jeg holder aromalampen under varmt vann en stund og deretter bruker jeg en kniv til å vippe opp voksen. Er ikke alltid nødvendig å holde aromalampen under varmt vann heller :)

Har tre aromalamper! En i stua, en i gangen og en på badet :D Liker å brenne forskjellige dufter i forskjellige rom ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder aromalampen under varmt vann en stund og deretter bruker jeg en kniv til å vippe opp voksen. Er ikke alltid nødvendig å holde aromalampen under varmt vann heller :)

Har tre aromalamper! En i stua, en i gangen og en på badet :D Liker å brenne forskjellige dufter i forskjellige rom ;)

Kan noen forklare mer?? Jeg er nysgjerrig!! :goodbye:

Skrevet

Kan noen forklare mer?? Jeg er nysgjerrig!! :goodbye:

Sånne, oppi sånne. :nigo:

Takk for svar forresten. Da skal jeg prøve varmt vann. :jepp:

Skrevet

Synes duftvoks kan vare i eeevigheter så trenger ikke bytte de ut så ofte, men så er det jo så billige at man kan gjøre det med god samvittighet også hvis man vil :fnise:

Skrevet

En ting til... :sjenert: Er det noen som bestiller på ebay? Har dere noen selgere å anbefale? Og hvordan funker combined shipping? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...