Gå til innhold

Han svarer ikke..

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har hatt kontakt med en type via mail i nesten 2 år. Normalt går det 1-3 uker mellom hver mail. Jeg sendte et postkort da jeg var i syden like før jul og han overrasket meg med et håndskrevet brev tilbake. Jeg svarte også med et håndskrevet brev, men det er hele 5 uker siden!! Normalt så hadde jeg tenkt at han har sikkert mye å gjøre (noe jeg vet han også hadde på nyåret), men jeg er bare så stressa!!! Jeg sjekker innboksen nesten hver time og sjekker postkassen flere ganger om dagen, i tilfellet det skulle ha havnet i feil postkasse. Det har også skjedd før når jeg lufter en del tanker og følelser at det har tatt litt lengere tid før han har svart, men aldri så mye som 5 uker!! Kontakten har vært kjempefin hele veien, ikke noe som skulle tilsi at det plutselig blir stille..

Jeg begynner å lurer på om han har fått brevet, kanskje det ikke kom frem...? Kanskje han har skrevet et brev tilbake men at jeg ikke har fått det..? Var det noe jeg skrev han har reagert på? Jeg greier ikke å slappe av!!

Siden vi har hatt kontakt så lenge så føles det ikke riktig å bare blåse i han, når jeg ikke vet hva som har skjedd.

Setter svært stor pris på noen råd eller innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt kontakt med en type via mail i nesten 2 år. Normalt går det 1-3 uker mellom hver mail. Jeg sendte et postkort da jeg var i syden like før jul og han overrasket meg med et håndskrevet brev tilbake. Jeg svarte også med et håndskrevet brev, men det er hele 5 uker siden!! Normalt så hadde jeg tenkt at han har sikkert mye å gjøre (noe jeg vet han også hadde på nyåret), men jeg er bare så stressa!!! Jeg sjekker innboksen nesten hver time og sjekker postkassen flere ganger om dagen, i tilfellet det skulle ha havnet i feil postkasse. Det har også skjedd før når jeg lufter en del tanker og følelser at det har tatt litt lengere tid før han har svart, men aldri så mye som 5 uker!! Kontakten har vært kjempefin hele veien, ikke noe som skulle tilsi at det plutselig blir stille..

Jeg begynner å lurer på om han har fått brevet, kanskje det ikke kom frem...? Kanskje han har skrevet et brev tilbake men at jeg ikke har fått det..? Var det noe jeg skrev han har reagert på? Jeg greier ikke å slappe av!!

Siden vi har hatt kontakt så lenge så føles det ikke riktig å bare blåse i han, når jeg ikke vet hva som har skjedd.

Setter svært stor pris på noen råd eller innspill :)

Uffda..jeg føler med deg..slikt er fælt. Jeg var i en lignende situasjon selv og da jeg etter en stund ikke orket å vente mer på livstegn fra ham sendte jeg en tekstmelding. Ønsket bare god helg og spurte om alt gikk bra. Da viste det seg at han hadde vært veldig syk og så deprimert at han ikke orket å ha kontakt med noen. Kort tid etter gjenopprettet vi vanlig kontakt igjen og sender hverandre nå mail ca.hver 4.uke slik vi gjorde før.

Kanskje noe lignende har skjedd i ditt tilfelle? Jeg ville sendt ham en kort mail eller tekstmelding.

Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda..jeg føler med deg..slikt er fælt. Jeg var i en lignende situasjon selv og da jeg etter en stund ikke orket å vente mer på livstegn fra ham sendte jeg en tekstmelding. Ønsket bare god helg og spurte om alt gikk bra. Da viste det seg at han hadde vært veldig syk og så deprimert at han ikke orket å ha kontakt med noen. Kort tid etter gjenopprettet vi vanlig kontakt igjen og sender hverandre nå mail ca.hver 4.uke slik vi gjorde før.

Kanskje noe lignende har skjedd i ditt tilfelle? Jeg ville sendt ham en kort mail eller tekstmelding.

Håper det ordner seg :)

Ja normalt hadde jeg villet sendt en mail, men det er bare at jeg i dette brevet hadde delt en del følelser og tanker med han som jeg gjerne ville at han skulle "gitt meg respons på". Er litt redd for at samtale emnet blir sporet av om jeg sender en mail. Og han bruker ofte mye lengere tid på å svare når temaet gjelder følelser, og jeg vet han har litt vanskelig for å sette ord følelsene sine. Så derfor har jeg ikke lyst til å "presse" for mye på.

Men takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en du har møtt på "ordentlig", eller et nettbekjentskap?

Jeg vil uansett ikke tro at brev er det beste mediet for umiddelbar respons på følelsesmessige ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest ts
Er dette en du har møtt på "ordentlig", eller et nettbekjentskap?

Jeg vil uansett ikke tro at brev er det beste mediet for umiddelbar respons på følelsesmessige ting...

Jeg møtte ham da han var på rundreise her i norge (han er fra danmark), vi tilbragte noen dager sammen og vekslet e-post adresse. Og siden har vi hatt kontakt. Selv om vi ikke har pratet på tlf eller møttes siden den gang, så har vi hatt en kjempefin kontakt via mail/brev.

Det at jeg har delt en del tanker og følelser går på at jeg har åpnet meg og fortalt ting om meg selv, som jeg har opplevd, men som man gjerne venter litt med å dele med andre. Ikke noe som går direkte på ham.

Det har jeg også gjort tidligere, og vet at det kanskje kan være litt vanskelig å vite hva man skal svare på slike ting. Og i tillegg så har han litt vansker med å uttrykke seg. Men jeg har alltid fått svar, men det uroer meg at det har gått hele 5 uker!!! Og da begynner så klart tankene å svirre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...