Gjest Gjest_pæra_* Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg traff en veldig hyggelig fyr ute på byen for noen uker tilbake. Vi pratet danset og koste oss sammen hele kvelden. Det skjedde ingenting, men han har sendt meg meldinger på mobil og på nettet og vi har pratet om litt av hvert. Virker som vi har mye til felles i grunn Vi har snakket om å ta en kaffe en dag, men det har bare blitt med praten. Han har også hintet frampå at han gjerne vil at jeg skal komme og se på hvordan han har det i leligheten. Ingenting er avtalt enda, men jeg føler at det ligger noe i luften. Det jeg lurer på er om han er oppriktig interessert i meg som person eller om han bare er ute etter et knull? Da vi var ute, var han ikke spesielt frampå fysisk, selv om det virker som om han ikke er av den " rolige" typen. Han har sagt at jeg har et nydelig smil ++ Jeg sitter bare å funderer for meg selv. Har ikke lyst til å bli en av dem som sitter igjen med et vagt minne om et ålreit knull og det var det liksom. Jeg er ikke ute etter en kjæreste heller, jeg har bare fått nok av gutter som bare skal få seg et knull. Hva tror dere? Jeg har ikke lyst til å bli såret, og det er kanskje derfor jeg er litt forsiktig med å foreslå ting vi kan gjøre. Kanskje det er lurt å ta ting litt som de kommer? Hvis han er interessert i meg, så klarer han vel å vente litt ? Hilsen frustrert og betatt jente 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg traff en veldig hyggelig fyr ute på byen for noen uker tilbake. Vi pratet danset og koste oss sammen hele kvelden. Det skjedde ingenting, men han har sendt meg meldinger på mobil og på nettet og vi har pratet om litt av hvert. Virker som vi har mye til felles i grunn Vi har snakket om å ta en kaffe en dag, men det har bare blitt med praten. Han har også hintet frampå at han gjerne vil at jeg skal komme og se på hvordan han har det i leligheten. Ingenting er avtalt enda, men jeg føler at det ligger noe i luften. Det jeg lurer på er om han er oppriktig interessert i meg som person eller om han bare er ute etter et knull? Da vi var ute, var han ikke spesielt frampå fysisk, selv om det virker som om han ikke er av den " rolige" typen. Han har sagt at jeg har et nydelig smil ++ Jeg sitter bare å funderer for meg selv. Har ikke lyst til å bli en av dem som sitter igjen med et vagt minne om et ålreit knull og det var det liksom. Jeg er ikke ute etter en kjæreste heller, jeg har bare fått nok av gutter som bare skal få seg et knull. Hva tror dere? Jeg har ikke lyst til å bli såret, og det er kanskje derfor jeg er litt forsiktig med å foreslå ting vi kan gjøre. Kanskje det er lurt å ta ting litt som de kommer? Hvis han er interessert i meg, så klarer han vel å vente litt ? Hilsen frustrert og betatt jente 24 Hvis du er så usikker, så vent med sexen. Er han interesert i deg som person har du alt å vinne. Har du sex med han for at du er redd for at han mister interessen, tar du en bråtjangs. Hvis han dropper deg etterpå vil du føle deg utrolig sårbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Del Skrevet 13. februar 2009 Hmm.. du er ikke ute etter en kjæreste, og du er ikke ute etter et knull.. Er det en fast fucking friend du vil ha da, eller hva ønsker du egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pæra_* Skrevet 13. februar 2009 #4 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vil ikke ha en knullvenn...Jeg vil bare ta det rolig og bli kjent med han Men det spørs jo hva han ønsker, og det er det jeg lurer på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 13. februar 2009 #5 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er vanskelig å si, men vent med sexen til du har fått mer intrykk av hva han er ute etter. Så kan du ta beslutningen om hva du vil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 14. februar 2009 #6 Del Skrevet 14. februar 2009 Spør ham:) Kanskje du får et ærlig svar, og hva er ikke bedre enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå