godjenta Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har noen arr og er rød på haka etter kviser. Det er ikke så kjempemye, men nok til å gi meg dårlig selvtillit. Jeg går aldri uten sminke, for jeg hater å ha uren hud. Det kan kanskje bli litt for mye sminke til tider... Jeg har prøvd mye for å få det bort, men det blir ikke helt borte.... Jeg tenker en del på dette, det hadde vært deilig å kunne gå uten sminke uten å bekymre seg for hva andre syns om arrene. Jeg liker ihvertfall ikke vise meg for gutter uten sminke. Hva syns dere, både gutter og jenter om dette? Hadde dere tenkt noe over det hvis dere hadde møtt en person som hadde arr på haka? Er litt nysgjerrig på hva andre syns om dette, eller om det bare er meg som tenker sånn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg lover deg at det er INGEN som bryr seg om det. Chin up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 12. februar 2009 #3 Del Skrevet 12. februar 2009 Husk! Det er ingen som studerer deg så nøye som du selv gjør. Derfor ser ikke andre alt du føler de ser. Men skjønner at du synes det er kjipt med kviser. Men det er jo så mye gode behandlinger og kremer som hjelper mot det da. Har du prøvd noe mot kviser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. februar 2009 #4 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er garantert ingen som legger merke til det eller som bryr seg om det!! Jeg har av og til litt kviser rundt mensen, men blir absolutt ikke sjekket mindre opp eller får mindre oppmerksomhet på grunn av det! Prøv å glemm det og ikke tenkt på det, det som er usjarmerende er hvis du prøver å sjule det med håret eller liknende, da legger man mer merke til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Del Skrevet 6. mars 2009 Blås i det, smil og ha det gøy! Husk at alle andre også har komplekser. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå