Gå til innhold

En måned igjen til 2 august


EMMA2

Anbefalte innlegg

Nå er det snart vår tur! Jeg gleder/gruer meg samtidig. :-?

Mest av alt gleder jeg meg til å reise på bryllupsreise og komme vekk med Mannen min. hihi! :D

Har dere alt under kontroll, jenter?

Jeg føler jeg har det, men er spent til siste time før vielsen, tenker jeg. Håper bare jeg har husket alt nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gifter meg også 2 august. :D

Jeg føler at alt er under kontroll... Skal inn til byen i dag og ordne noen småting... Har en del ting som skal kjøpes inn, men det er ting jeg ikke kan kjøpe her i Oslo... Vi gifter oss 55 mil unna her så det er begrenset hvor mye man gidder å drasse på når man skal ta tog sammen med en liten kanin...

Ellers så har jeg og min kjære vært og lært brudevalsen og det gikk kjempebra. Vi gleder oss faktisk til å vise oss frem. Jeg følte meg som en lite prinsesse på ball der min kjære førte meg.

Jeg anbefaler Bjørg Gretes Danseskole på det sterkeste. :D

Kan ikke tro at dagen vi har ventet på er her snart... Har jo ventet på denne dagen siden mars i fjor...

Ønsker alle dere andre bruder Lykke til med de siste forberedelsene. om ikke lenge kan vi også si at vi er gift. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du anbefaler Bjørg Grete! Har time med henne i slutten av juli. Krysser fingrene for at det blir bra!

Lykke til jenter - vi går på lufta noen uker etter dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned er jammen ikke lenge... Begynner å kjenne panikken. Er dere andre ferdig med alt? Føler jeg har så masse igjen

Har ikke: Laget sanghefter

Laget kirkeprogrammet( har valgt innhold, men ikke trykket det)

Valgt brudebukett (skal gjøres i morgen)

Kjøpt undertøy

Ordnet sko til han

Fått noen til å filme festen

Laget endelig bordplassering

Hatt prøvetime hos frisør

mere da..??

Er jeg veldig treig? Har dere andre mye igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi varit gifta i 11 månader! :P

En månad kvar till vår första bröllopsdag.

Jag hoppas att alla ni som gifter er 2 aug i år får en lika vacker, fin och fantastisk dag som vi hade förra året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emma2 - il.

HEISANN!

Da var det vel på tide med en liten oppdatering?

Siden sist har jeg bestilt blomster og hatt prøvetime på kjolen min.

Menyen blir bestemt i møte med selskapslokalet fredag.

Har tatt kontakt med kirken, og vi får ikke vigselssamtale før uken før, pga presten har ferie. Men det går fint!

Også tror jeg vi må lage kirkeprogram, men det er jeg ikke sikker på. Må nok ringe den hyggelige damen på prestekontoret igjen..... :oops:

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Teller nå tre uker igjen dere...*svetter* ...he he...neida, dette går bra. Men har litt nerver nå ja...

Jeg og min kjære skal gifte oss i Stockholm (sjømannskirka). Vi var på "befaring" i helga (kombinert "love weekend" :wink: ) og fikk ordna det meste. Litt småtterier igjen da, bl.a. velge salmer og inngang/utgangsmarsj. Litt treg ja, men presten sa de trengte det sånn ca. to uker før. Ble liksom veldig realistisk mens vi var der, til nå har vi jo styra med det meste over nettet.

Nå er det bare å slappe mest mulig av til den store dagen, og nyte sommerværet! :D

Kos dere og lykke til med de siste forberedelser!

Tussi1(ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...