Gjest henrii Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er i praksis på et sykehjem, jeg jobber der i praksis og i fritiden. Nå skal jeg bestille meg navneskilt, og lurer på hva som burde stå på det? Takker for svar:D
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er i praksis på et sykehjem, jeg jobber der i praksis og i fritiden. Nå skal jeg bestille meg navneskilt, og lurer på hva som burde stå på det? Takker for svar:D Sykepleierstudent? Student? Og så navnet ditt. Når du er ferdig utdannet bytter du skilt, og da står det sykepleier, omsogrsarbeider eller hva det nå er du blir.
Gjest henrii Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er i praksis på et sykehjem, jeg jobber der i praksis og i fritiden. Nå skal jeg bestille meg navneskilt, og lurer på hva som burde stå på det? Takker for svar:D Glemte å skrive at jeg går på vidregående ennå.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Glemte å skrive at jeg går på vidregående ennå. Omsorgsarbeiderstudent, navnet ditt. Eller bare student, navnet ditt. Det trenger ikke stå noe mer enn det.
lovenemo Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er i praksis på et sykehjem, jeg jobber der i praksis og i fritiden. Nå skal jeg bestille meg navneskilt, og lurer på hva som burde stå på det? Takker for svar:D Du har allerede fått svar på det du lurer på ser jeg, men får dere ha praksis på samme sted hvor dere jobber utenom skolen? Eller har du kanskje begynt å jobbe der etter at du begynte der i praksis?
lovenemo Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Ville forresten skrevet navnet ditt først på skiltet, og så "tittelen" din som student.
babord Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Må man kjøpe og betale for navneskilt selv?
lovenemo Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Må man kjøpe og betale for navneskilt selv? Når man er i praksis så må man som regel det. Men det koster fra 49-150 kroner, så det er overkommelig Endret 12. februar 2009 av Aryia
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Glemte å skrive at jeg går på vidregående ennå. Da er du faktisk ikke student engang. Det bør stå navnet ditt og assistent (eller lærling?). Eller BARE navnet ditt.
Gjest henrii Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Du har allerede fått svar på det du lurer på ser jeg, men får dere ha praksis på samme sted hvor dere jobber utenom skolen? Eller har du kanskje begynt å jobbe der etter at du begynte der i praksis? Begynte å jobbe der etter praksis:)
Wildy Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 Siden du nå jobber der etter prkasis er kanskje assisten mest riktig? Du er jo ikke lengre i en opplæringsituasjon hvor du har en veileder, men arbeider selvstendig med de oppgaver du er tildelt? Da jeg gikk sykepleien arbeidet jeg ved flere sykehjem ved siden av studiene. Og de fleste plassene var det faktisk ganske strengt på at jeg måtte bruke tittelen "assistent". Sykepleiestudent var jeg jo kun der jeg var i praksis, hvor en veileder var ansvarlig for meg og det arbeidet jeg utførte.
GlaJenta88 Skrevet 13. februar 2009 #12 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg er i praksis på et sykehjem, jeg jobber der i praksis og i fritiden. Nå skal jeg bestille meg navneskilt, og lurer på hva som burde stå på det? Takker for svar:D Jeg er i nesten samme situasjon selv faktisk! Jeg går ikke helsefag, men arbeider som assistent. Dette har jeg gjort i halvannet år nå, og jeg lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av et navneskilt. Jeg vet ikke om jeg har så lyst på tittelen assistent, og vurderer derfor bare navnet. Men er det mulig å ha f.eks. "Gledespreder" eller "Gladjente" under? Eller blir dette for "flåsete" på arbeidsplassen? Det skal jo hyggelig med litt "show" også på slike institusjoner. Bruker konsekvent veldig fargerike sokker og hårstrikk osv på jobb, for å "sprite opp" det kjedelige, sterile antrekket litt. Er forøvrig enig med de andre i at det ikke burde stå noe om student/lærling etc ettersom du også jobber der som assistent. Endret 13. februar 2009 av GlaJenta88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå