Gå til innhold

utelivet en torsdag

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan utelivet er en torsdag i Oslo?

Mye studenter kanskje? har hørt det er studentenes store utedag...hva med "vanlige" utesteder, har de fullt kjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du sjekke eller oppleve eller begge deler?

Underwater på St.HansHaugen har live opera på torsdager, faktisk veldig kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva slags person du er, det vel. Men sist jeg var der så var det fullt av folk, og så er det proffe operasangere og musikkhogskolestudenter som synger live. Med pauser i mellom så man kan snakke og flørte. Jeg har ofte blitt sjekket opp der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvordan utelivet er en torsdag i Oslo?

Mye studenter kanskje? har hørt det er studentenes store utedag...hva med "vanlige" utesteder, har de fullt kjør?

Torsdager er studentenes utedag men lenge siden jeg har vært ute på en torsdag så jeg vet ikke helt hvor det skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg vet ikke hvor det store skjer, men har gått gjennom sentrum noen ganger torsdag kveld, og har inntrykk av at fler utesteder begynner å rigge opp til kvelden i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hva slags person du er, det vel. Men sist jeg var der så var det fullt av folk, og så er det proffe operasangere og musikkhogskolestudenter som synger live. Med pauser i mellom så man kan snakke og flørte. Jeg har ofte blitt sjekket opp der...

Har fått et inntrykk av at du er veldig populær blant guttene, stemmer det? Kanskje du er veldig pen eller har en tiltrekkende utstråling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du holder deg i sentrum så er det greit med folk ute da.

Vært ute et par torsdager selv, og det er helt greit med liv. Men det kommer jo helt til hva du gjør det til selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...