Miss Pandora Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Kom igjen da folkens!! Endret 12. februar 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
izzie Skrevet 12. februar 2009 #22 Del Skrevet 12. februar 2009 Høres spennende ut. Jeg blir gjerne med. Har sendt deg PM, Miss Pandora:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. februar 2009 #23 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvordan går det folkens? Henger dere med???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 13. februar 2009 #24 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg henger med. Har avtalt med diverse folk, løse avtaler med mannfolk som er klar. Tror det er snakk om 8-10 stykker så langt. De som er 100% bekrefta er en god kompis, and my british friend who does not speak norwegian. Venter i spenning på PM om hvor og når det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #25 Del Skrevet 13. februar 2009 oh, I wanna join! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 14. februar 2009 Treffet på Fridays, Aker Brygge er avlyst pga for få intereserte Hvis noen andre har noen gode forslag for i kveld, så er det bare å poste dem her! Ha en fin Valentinesday alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 14. februar 2009 #27 Del Skrevet 14. februar 2009 Herregud så kult! Jeg hadde kommet hadde jeg bodd i oslo, men det gjør jeg dessverre ikke. Men håper det komme mange, og at dere får det koselig:) Kanskje noen finner tonen?? Hadde vært gøy:) Unner alle vakre single mennesker en fantastisk valentinesday:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå