Gå til innhold

Hva med et singeltreff på Valentinesdag?

Miss Pandora

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva med å gjøre noe sosialt på valentinesday?? Isteden for å sitte hjemme og være "ensom"!

Noen som har lyst å møtes nå på lørdag? Litt kort varsel, men det er vel mange sporty og spontane single her??

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe!

Jeg er bedt på vors med en del gutter som er single. Er det mange nok som melder seg opp her så kan jeg sikkert ta med hele gjengen til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med harryturen din, Seth?

Godt forslag Miss Pandora. Anbefaler deg å avtale de siste detaljene på PM, slik at ikke man blir offer for folk som kommer og titter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir harrytur, men det er jo bare rett over grensa shoppe alt man trenger for å så dra tilbake. Regner med å være tilbake i Oslo rundt 6-7 tiden eller noe.

Og disse gutta er veldig gira på å treffe damer. Alt fra 20-25 år gamle, så unge å spreke gutter til alle sammen. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... bare småtasser, altså. Hvis det blir treff, hadde det faktisk vært greit å vite sånn ca hvilken alder folk har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, anbefaler å ta dette på PM, bestem et sted, bestill bord, og gi alle som kommer info på PM om navn på den som har resertvert bordet. (Det kan selvsagt være et alias)

Dermed kan ikke folk som sitter og leser på KG anonymt titte innom bare for å glane på single rare KG folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra det du skriver ser jeg for meg en haug med single som sitter rundt samme bordet. Altså en blind date med utallig mennesker som ikke kjenner hverandre i det hele tatt.

Bare det burde være nok moro for å faktisk komme :)

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jeg er bedt på vors med en del gutter som er single. Er det mange nok som melder seg opp her så kan jeg sikkert ta med hele gjengen til dere :)

Ja takk! Jeg er med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, anbefaler dere å gjøre det litt organisert. Ingen hører på meg, jeg vet det, men da er det mer forpliktende.

Første KG treff jeg var på var vi over tjue stykker. Middag og stas. Men da la man litt mer i det enn å bare slenge ut det hadde vært kult, på åpent formum. Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!

I hear you. Kunne fiksa det jeg, men jeg er i det store utlandet store deler av lørdagen.

Edit: Fikk akkurat vite at en venninne har bedt folk til meg på vors. Men jeg er oppe i 3 karer så langt. Men vi må vite når og hvor vi skal komme. Send meg PM på det, noen.

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir harrytur, men det er jo bare rett over grensa shoppe alt man trenger for å så dra tilbake. Regner med å være tilbake i Oslo rundt 6-7 tiden eller noe.

Og disse gutta er veldig gira på å treffe damer. Alt fra 20-25 år gamle, så unge å spreke gutter til alle sammen. Haha!

høres gøy ut!:) har utrolig lyst til å komme men det blir for langt å reise, desverre. grip sjansen dere som kan:) Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe!

I hear you. Kunne fiksa det jeg, men jeg er i det store utlandet store deler av lørdagen.

Edit: Fikk akkurat vite at en venninne har bedt folk til meg på vors. Men jeg er oppe i 3 karer så langt. Men vi må vite når og hvor vi skal komme. Send meg PM på det, noen.

Bare tre?? he he vi har skikkelig appetit på karer vi altså...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjen!

Noen som er med på mitt forslag :skravle: ??

Må nesten vite sikkert i løpet av morgendagen slik at jeg kan reservere bord.

Send meg gjerne en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg på 30 er for gammel,he he! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...