thumbalina Skrevet 12. mai 2009 #201 Skrevet 12. mai 2009 Du får prøve igjen om et par dager ! Så lenge tanta ikke har kommet så er det fremdeles håp for denne mnd!
honning Skrevet 12. mai 2009 #202 Skrevet 12. mai 2009 Uff, så kjedelig med negativ test Så lenge tanta holder seg borte så er det hvertfall håp!
Ananan Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #203 Skrevet 13. mai 2009 Vel der kom tanta så det var det.... Nå føler jeg meg skikkelig dum som var så positiv, men jeg hadde liksom en følelse. Nei det er siste gang jeg skal håpe på noenting! Hvorfor skulle det være annerledes denne mnd, nei det er visst ikke meningen at det skal komme noen spire her.... I dag skal det hvertfall bestilles legetime. Noe er det som ikke stemmer inni der, det er helt sikkert. Forresten er det ikke sånn at mensen kommer alltid 14 dager etter el? Jeg testet jo etter el denne mnd og fikk positiv test 16 dager før tanta kom?? En smule forvirret her....
thumbalina Skrevet 13. mai 2009 #204 Skrevet 13. mai 2009 Uff da det var trist! Det er ikke alltid tanta kommer 14 dager etter nei.. jeg hadde bare lutealfase på 11 dager jeg.. hver syklus.. Hadde EL på dag 16/17 - også tante besøk 12 dager etter det.. så det varierer nok veldig fra person til person... det er det som var så genialt med å tempe... da fikk jeg full oversikt over hva som skjedde.. veldig greit! Kanskje ikke så dumt å ta kontakt med lege nei - kan jo være noe veldig enkelt som stopper prosessen nå.. Sender over litt positive vibber jeg! Håper du har bedre lykke neste gang!
Gossip girl Skrevet 13. mai 2009 #205 Skrevet 13. mai 2009 Forresten er det ikke sånn at mensen kommer alltid 14 dager etter el? Jeg testet jo etter el denne mnd og fikk positiv test 16 dager før tanta kom?? En smule forvirret her.... Nei lutefasen kan være på ulike datoer, 18- 9 er de jeg har hørt folk har. Selv pleier jeg å ha 12 dager
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2009 #206 Skrevet 13. mai 2009 Neeeei! :slåss: Er helt forferdelig å bli skuffa gang på gang, føler meg deg! Det er bare til å sette i gang med å få henvisning. Husk at ventetiden kan være veldig lang... Stoooor til deg!
LilleEkorn Skrevet 13. mai 2009 #207 Skrevet 13. mai 2009 (endret) og til deg Ananan!! Dumme som kommer når hun absolutt ikke er ønsket!!! Jeg har selv lutealfase på 13 dager, men som sagt tidligere her så er alt fra 10-18 vanlig.. se http://www.pernille.info/lutealfase.htm Endret 13. mai 2009 av LilleEkorn
Happy Feet Skrevet 13. mai 2009 #208 Skrevet 13. mai 2009 Neimen, så trist å lese... Skjønner godt at du blir lei deg, blir lei meg på dine vegne jeg også. Sikkert lurt å ta seg en tur til lege. Håper jo at det ikke er noe galt, men det er lurt å få sjekket opp, ellers blir det mange tanker om hva det kan være. God til deg! Tenker på deg!
Lucky? Skrevet 13. mai 2009 #209 Skrevet 13. mai 2009 Dumme dumme Trodde hun hadde skjønt at hun ikke var velkommen til deg på leeeenge jeg nå Kanskje ikke så dumt å bestille en legetime nei, har jo vært prøvere ett år dere nå... Lutefasen han variere veldig ja...denne syklusen hadde jeg 12 dager, men pleier å ha 14 da... ikke lett å bli klok nei
Pasjonsblomst Skrevet 13. mai 2009 #210 Skrevet 13. mai 2009 kjipt med tantebesøk... alltid kjipt, noen ganger kjipere enn andre..Håper tanta finner seg en onkel neste måned, og drar på langferie...
Ananan Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #211 Skrevet 14. mai 2009 Da er den verste dagen i mnd over, heldigvis, og det føles ikke lenger helt håpløst. Dagen tanta kommer er definitivt en dag jeg helst skulle hoppet over... Men nå er det på tide å se fremover igjen.. Har fått time hos legen 26mai, så da er det bare til å vente og vente er forberedt på at dette skal ta tid. Jeg har jo lært litt her inne i dagbøkene deres Håper de finner ut av noe. Jeg har forresten lest litt om endometriose og synes jeg har skremmende mange utav de symptomene som var listet opp. Men det vil tiden vise.... uansett skal det bli godt å komme igang. Tusen tusen takk for all trøst og støtte, hva skulle jeg vel gjort uten dere :rødme: Det er så godt å ha et sted man kan øse av seg all frustrasjonen, føler meg til tider veldig alene om denne prøvingen...
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2009 #212 Skrevet 14. mai 2009 Du er ikke alene her inne ihvertfall! Men jeg forstår følelsen din veldig godt. Så gøy med legetime! Håper det ikke tar så lang tid fra timen til henvisning og time hos spesialist. *krysser fingrene* Ha en fin torsdag!
pusilus Skrevet 14. mai 2009 #213 Skrevet 14. mai 2009 Ikke alene nei Så bra at du har fått deg legetime 26 mai. er ikke lenge til kun 12 dager Ang lutealfase så varierer den litt hos meg fra 9-12 dager.. Hovedtyngden er på 10
Lucky? Skrevet 14. mai 2009 #214 Skrevet 14. mai 2009 Godt å ha kg så man ikke føler seg så alene ja Vet til tider ikke hva jeg skulle gjort uten jeg da Så fint du har fått legetime snart da, blir spennende å se hva legen sier Håper ikke det er endu du har da, men hvis det så er, er det jo ikke store inngrepet Kanskje jeg skulle lese litt om det...med min flaks har jeg sikkert det også Ha en super kveld
Ananan Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #215 Skrevet 14. mai 2009 Du er ikke alene her inne ihvertfall! Men jeg forstår følelsen din veldig godt. Så gøy med legetime! Håper det ikke tar så lang tid fra timen til henvisning og time hos spesialist. *krysser fingrene* Ha en fin torsdag! Nei jeg er (u)heldigvis ikke alene. Trist at det er så mange som sliter, men jeg må innrømme at det er godt å ikke være alene. Om du skjønner :gjeiper: Jeg håper heller ikke det tar så lang tid, men er forberedt på det verste. Ikke alene nei Så bra at du har fått deg legetime 26 mai. er ikke lenge til kun 12 dager Ang lutealfase så varierer den litt hos meg fra 9-12 dager.. Hovedtyngden er på 10 Ja tenk bare 12 dager det går fort Godt å ha kg så man ikke føler seg så alene ja Vet til tider ikke hva jeg skulle gjort uten jeg da Så fint du har fått legetime snart da, blir spennende å se hva legen sier Håper ikke det er endu du har da, men hvis det så er, er det jo ikke store inngrepet Kanskje jeg skulle lese litt om det...med min flaks har jeg sikkert det også Ha en super kveld Ja takk og lov for kg Krysser fingrene for at det ikke er endu hverken du eller jeg har nei. Det er igrunn ikke så lurt å drive å lese om sånne ting, man kan jo tro man har det meste - med sånne tullekropper som vi har Håper du har hatt en fin fin kveld
Lucky? Skrevet 14. mai 2009 #216 Skrevet 14. mai 2009 Ja takk og lov for kg Krysser fingrene for at det ikke er endu hverken du eller jeg har nei. Det er igrunn ikke så lurt å drive å lese om sånne ting, man kan jo tro man har det meste - med sånne tullekropper som vi har Håper du har hatt en fin fin kveld Ja får virkelig håpe vi ikke har det Tror egentlig man kan finne symptomer på det aller meste bare man leter litt Jeg har hatt en super kveld, du også håper jeg
Ananan Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #217 Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg har altså hatt en super dag i dag Min kjære søte samboer laget deilig middag til meg, med dessert :rødme: Også har jeg hatt meg en skikkelig god joggetur, det var så deilig å komme seg ut og få tankene vekk fra alt som heter prøving. Så nå har jeg god samvittighet og fått klarnet tankene mine. Jeg har også fått en feita bonus på jobben - Så har blitt litt shopping Neste uke skal jeg kjøpe meg sykkel, så nå gleder jeg meg til mange slitsomme sykkelturer utover sommeren Og i morgen er det FREDAG Så bare to arbeidsdager neste uke også 5 dager fri!! Man kan nesten ikke være lei seg når det finnes så mye å glede seg over. Sprer litt av min nyanskaffede positivitet til alle dere søte kg jenter. Edit: Skulle tro jeg har knasket lykkepiller hele dagen, rart hvor fort dette humøret kan forandre seg Endret 14. mai 2009 av Ananan
pusilus Skrevet 14. mai 2009 #218 Skrevet 14. mai 2009 Det er så herlig med sommersykkelturer Begynte med det i fjor, ble helt hektet Godt å lufte vettet litt Har store planer om å begynne igjen neste uke, har fått meg nytt sete til sykkelen min
Miss I.W. Skrevet 15. mai 2009 #220 Skrevet 15. mai 2009 Det er jo nesten litt bra at humøret går litt opp og ned da! Kjenner veldig godt til det selv. Blir jo bare sånn når en har prøvd en stund, men det er som sagt mye annet å glede seg over! Jeg leste litt om endo og kjente meg igjen før jeg fikk henvisning til gynekolog som mistenkte PCO(S) som jeg også kjente meg igjen i... Blir så en legger litt mye i alle symptomer for en vil så gjerne vite hva som er galt! Samme gjelder rett før IKM, da er alle graviditetssymptomene der... Endo er heller ikke det værste å ha, tror jeg. De vet jo en del om det og lap`en skal ikke være så ille. Håper du finner ut av det og at ventingen ikke tar på for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå