Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2009 #1 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, jeg skjønner altså ikke greia med å være så kostbar bestandig. Føler det er en stadig katt-og-mus-lek både fra den ene og den andre kanten. Ikke så lenge siden jeg ble singel, og blir nå lett sjarmert av gutter/menn jeg møter på min vei. Og så møter man bare frem og tilbake og meldinger og kos og ikke kos og "gode råd" fra venninner om å være KOSTBAR. Og så opplever jeg at den andre også prøver å være kostbar og...arrghh... Lei! Hva skjedde med rett frem? Hva skjedde med "Hei, skal vi være knullekompiser?" Ja, for det er det jeg vil ha nå.. Kunne selvfølgelig stillt det spørsmålet selv, men.. Redd for å få et nei? Vet ikke jeg altså... Huff. Kostbar meg i rævva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. februar 2009 #2 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er ikke sikkert de gjør seg kostbar. De kan jo være drita lei, eller uinteressert... Endret 11. februar 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ikke sikkert de gjør seg kostbar. De kan jo være drita lei, eller uinteressert... Haha, jo, sant det Men da hadde de vel ikke gidda og tatt kontakt nesten hver kveld på Facebook og Msn..? Er ikke masete av meg (tror jeg!). Kanskje jeg er litt ute av gamet etter å ha vært i et forhold i noen år. Klarer ikke å ta signaler? Who knows.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. februar 2009 #4 Del Skrevet 12. februar 2009 Ah, nå skjønte jeg. Har ei liste lang som armen over folk som jeg har slettet fra msn, fordi jeg aldri hørte et pip fra dem. Men når jeg startet tytings, så gjorde de det neste gang. Etter noen uker uten et pip, så sletter jeg inaktive kontakter. Helst hadde jeg sett at messengern gjorde det automatisk. Jeg tror folk som driver med sånn der millimeterjustis blir et helvet å få i hus, uansett: De forlanger fem motjukk, for fem jukk. Og alt hva pokker dere finner på, må det forhandles om. Anbefaler deg å ikke tenke for mye over det, og bare slett dem. Spesielt folk du ikke har hatt i bingen. Folk som er genuint interessert i deg, vil kontakte deg, uten å holde telling på hvem som sist tok initiativet. Er sikkert mange hundretusenvis av mennesker som mister muligheten til å bli hekta sammen med "den store kjærligheten" fordi de følger råd fra uerfarne, men akk så skråsikre "venninner". Typen viste kanskje interesse, men når den forble ubesvart, fant han andre jaktmarker. Hvis to stykker vil ha hverandre, og ikke legger kunstige hindringer i veien for seg selv, vil muligheten være til stede for å dyrke frem gnistrende kjærlighet. Hvis bare en vil ha den andre, og den andre tar til takke, er det kanskje best noen spiller kostbar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 12. februar 2009 #5 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg skjønner altså ikke greia med å være så kostbar bestandig. Føler det er en stadig katt-og-mus-lek både fra den ene og den andre kanten. Ikke så lenge siden jeg ble singel, og blir nå lett sjarmert av gutter/menn jeg møter på min vei. Og så møter man bare frem og tilbake og meldinger og kos og ikke kos og "gode råd" fra venninner om å være KOSTBAR. Og så opplever jeg at den andre også prøver å være kostbar og...arrghh... Lei! Hva skjedde med rett frem? Hva skjedde med "Hei, skal vi være knullekompiser?" Ja, for det er det jeg vil ha nå.. Kunne selvfølgelig stillt det spørsmålet selv, men.. Redd for å få et nei? Vet ikke jeg altså... Huff. Kostbar meg i rævva Enig med deg. Jeg har heller ikke skjønt poenget med å være så kostbar. Gidder ikke å spille sånne leker, og treffer jeg en fyr som spiller sånn, er jeg ikke interessert i det hele tatt. Men mange av fjortis-svarene du får her på KG, sier at man bør spille kostbar. Kanskje greit om man er under 30 år, men er du over det, er det andre ting i livet som er viktigere enn å analysere ord for ord -gjerne sammen med sine fjortisvenninner- hvordan man skal spille kostbar!! Vær heller rett frem. Det er så forfriskende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 12. februar 2009 #6 Del Skrevet 12. februar 2009 Æsj jeg skjønner hva du mener. Men jeg har ikke mot til å si det jeg vil, være rett fram. Jeg tar den vanskeligste veien istedenfor, som alltid fører til blindvei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 12. februar 2009 Enig med deg. Jeg har heller ikke skjønt poenget med å være så kostbar. Gidder ikke å spille sånne leker, og treffer jeg en fyr som spiller sånn, er jeg ikke interessert i det hele tatt. Men mange av fjortis-svarene du får her på KG, sier at man bør spille kostbar. Kanskje greit om man er under 30 år, men er du over det, er det andre ting i livet som er viktigere enn å analysere ord for ord -gjerne sammen med sine fjortisvenninner- hvordan man skal spille kostbar!! Vær heller rett frem. Det er så forfriskende! Jeg ER under 30 år og skulle helst sett at verden var litt mer rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 12. februar 2009 Æsj jeg skjønner hva du mener. Men jeg har ikke mot til å si det jeg vil, være rett fram. Jeg tar den vanskeligste veien istedenfor, som alltid fører til blindvei.. Samme her.. Blindveier sucks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå