Gå til innhold

Erfaringer med kontaktannonser?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli lei av hverdagen, men føler ikke jeg har tid eller overskudd etter lange arbeidsdager å være sosial og lete etter en "perfekt livspartner.."

Nå vurderer jeg kontaktannonser på nettet hvor man får se bilder, lese om personlighet, interesser osv...

Noen her som har prøvd dette og som kan fortelle litt om hvordan det gikk?

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal teste det. Har venner som har møtt hverandre gjennom nettet og testet det selv. Finns jo SÅ mange datingsider å velge mellom. For å finne seriøse mennesker så kanskje du skal velge sidene der man må betale for å være medlem...Laget en profil på en gratisside en gang og fy så mange drittsvar jeg fikk. Så testet jeg E-kontakt.no og betalte, da ble det bedre. Men nå har jeg lagt ned hele datingen...en liten pause bare. Har jo katten, sofaen og tv'n....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_petrine_*

-Har datet en del, men lagt det på hylla. Eller det vil si at jeg er blitt veldig, veldig kresen på hvem jeg orker å bli kjent med eller date. Som regel er det ikke samsvar mellom profilen på nett og virkeligheten. Har tilogmed opplevd at noen får andre til å forfatte profilen sin!

Som om det ikke skulle bli oppdaget når spriket er så til de grader stort. Ellers må man lære seg til å skille "dritt og kanel". Finnes mange som bare er ute etter litt moro for en kveld og som ellers lever i forhold. For ikke å snakke om psykisk ustabile personer.

Syns det går som en rød tråd at de som kommenterer utseendet ditt i første mail, er som regel useriøse. Mulig det finnes unntak her da.

Når de forstår at jeg er seriøs og ute etter en fast kjæreste, forsvinner de som regel som dugg for sola. Men noen skriver også løgnaktig at de er ute etter et forhold - kun for å få napp.

Hvis man begynner å spørre noen spørsmål og går litt dypere, så forsvinner mange. Da er det neste, neste, neste.....slik sett er nettet blitt et skikkelig "bruk- og kast"-opplegg.

Du får prøve deg fram og heller være litt skeptisk. Ikke date alle som er frampå, liksom. Tvertimot, de som er litt mer beskjedne, er kanskje mer å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær kritisk, men møt gjerne folk, og vær klar på en ting: Ikke sex ikveld. Vil de fortsatt møte deg, så kan det være litt mer alvorlig ment enn folk som da plutselig ikke kan møte deg likevel.. De gidder ihvertfall en kveld med "tørrprat", det bør jo bety noe :).

Jeg bor nå på 2.året med han jeg fant på nett. Det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match.com. Det er 4 år og noen måneder siden jeg opprettet annonse der og en kar tok kontakt....

I dag er vi lykkelig gift :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ååå, så morsomt det er å lese om mennesker som har møtt hverandre via nettet. Jeg skal treffe en mann som jeg har chattet med på E-kontakt og jeg håper det går bra....*krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_petrine_*
Ååå, så morsomt det er å lese om mennesker som har møtt hverandre via nettet. Jeg skal treffe en mann som jeg har chattet med på E-kontakt og jeg håper det går bra....*krysse fingrene*

Lykke til da! Vi må få detaljert rapport etterpå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da! Vi må få detaljert rapport etterpå. :fnise:

Det gikk bra...var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nervøs, men det gikk kjempebra! Skal ut og spise middag nå i helgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...