Gå til innhold

Bli med en sosial gutt på fest

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Overskriften sier det meste.

Jeg skal bli med en gutt på fest til helgen... Vi har vært mye sammen i 1 mnd nå, og har vi har jevnlig sex. Han vil møte meg ofte.

Har kun vært på byen med han. Jeg aner ikke hva han føler for meg. Jeg vet at jeg får litt kriblinger i magen av han.....

Men gruer meg til festen! For jeg kjenner ingen der :lete: Og han er utrolig sosial av seg og tenker han blir opptatt mye av kvelden...!

Er redd jeg blir sittende alene.... :sjenert:

Bruker alltid å kjenne noen når jeg er med på vors, så dette blir nytt;)

Jeg er sjenert når det gjelder fremmed folk, ellers er jeg veldig sosial og pratsom selv.

Vet ikke heeeelt hva jeg vil med dette innlegget her, sitter bare å bekymrer meg:P

Vurderer å drikke først å heller komme litt sent.. så han kan "savne meg" og jeg kan slippe å grue meg så jævlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å spør om du kan ta med en venninne?

Han har allerede spurt om jeg kan bli med.. Tror ikke han kjenner han så godt til å ha med seg ei venninne, venninna til venninna osv;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si fra til han at du gruer deg litt da, så tar han sikkert ekstra godt vare på deg :) Kan også være lurt å ha noen som kan hente deg om du synes det blir ubehagelig å være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir mer og mer vanlig dess eldre man blir..

Når man er veldig ung henger man med sine egne..så etter hvert som man blir eldre og i forhold..så blir det ganske så vanlig å dra på slike tilstelninger..venner av venner etc..og møter mange fremmede.

Syntes det var litt uhyggelig selv i starten, mens nå tenker jeg ikke på det en gang : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til ham at du synes det er litt skummelt med masse fremmede, be ham introdusere deg for noen han tror du finner tonen med? Et eller annet dere har tilfelles liksom? Så starter du praten med den personen der, og så går det av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo litt an på hvordan han er som person. Det er forskjell på sosiale/småegoistiske mennesker og sosiale/inkluderende mennesker.

Hvis jeg var deg hadde jeg sagt noe som "det blir kjekt å treffe vennene dine, håper jeg finner tonen med noen, kanskje du kan hjelpe meg litt?" i stedet for "årh, jeg gruer meg, er redd jeg ender opp alene og ikke finner noen å snakke med". Da får han en litt mer kjekk mission, at han skal bidra til at du blir kjent med folk, og ikke at han føler han må være støttekontakten din den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på hvordan han er som person. Det er forskjell på sosiale/småegoistiske mennesker og sosiale/inkluderende mennesker.

Det er sant!

Har ei venninne som er av første typen og hatt en kjæreste som var av den andre. Begge jobber i utelivsbransjen og kjenner ALLE overalt. Venninna mi liker jeg nesten ikke gå ut med lengre, fordi hun ender opp med å skulle snakke med og hilse på alle hun møter og er jeg alene med henne så ender jeg opp med å måtte underholde meg selv. Eksen min derimot passet alltid på at jeg hadde det gøy, og inkluderte meg i alle hilserundene sine.

Si til fyren din at du håper han kan introdusere deg for mange interessante mennesker. Og det er også lov å si at du er litt nervøs og at han må ta vare på deg. I en lett og morsom tone da, ikke angstfylt og desperat.

Men du kan jo også se på det som en sjanse til å vise han hvor morsom og selvstendig du er! Ta på deg det du føler deg best i og ditt største smil og tenk at denne kvelden skal du eie hele festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan jo også se på det som en sjanse til å vise han hvor morsom og selvstendig du er! Ta på deg det du føler deg best i og ditt største smil og tenk at denne kvelden skal du eie hele festen.

Helt enig i denne! Og ikke minst, en kjempefin sjanse til å bli kjent med nye mennesker, evt finne en ny date dersom denne viser seg å være av det egoistiske slaget det refereres til lenger opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette hvar bra skrevet :) og får meg til å tennke på x-en.

Vi skulle på julebord m hans kolegaer for første gang.

Jeg pynntet meg som best jeg kunne, tok med meg min "beste selvtillit :) " og gledet meg til å treffe kolegene han hadde snakket om.

Når vi kom fram til stedet fikk jeg beskjed om å "mingle" og mannen forsvant.

Traff ham så vitt av og til innimellom. Ellers må jeg si jeg følte meg temmelig ensom bla 40 stk som kjennte hverandre fra før :sjenert:

Hadde aldri forestillt meg en slik kveld på det første (og siste) julebordet med den sosiale, utadvennte og trivelige mannen...... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...