majan Skrevet 1. juli 2003 #1 Del Skrevet 1. juli 2003 er det noen som har forslag til meg om god sommermat, jeg er så utrolig lei av og lage mat så noen forslag hadde vært fint og fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 1. juli 2003 #2 Del Skrevet 1. juli 2003 Kyllingsalat, og forsåvidt alle andre typer salater, grillmat, reker (fysjom), restaurantmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 1. juli 2003 #3 Del Skrevet 1. juli 2003 -Spekemat med eggerøre,potet og flatbrød -Reker med loff,majones og sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. juli 2003 #4 Del Skrevet 2. juli 2003 Kyllingsalat Pastasalat Tunfisksalat Grønn salat Kalkunsalat Ost og skinke salat Egg og bacon salat Fruktsalat Hvis du vil ha litt mer variasjon, kan du jo putte salaten i pitabrød da! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. juli 2003 #5 Del Skrevet 2. juli 2003 Åh, nå har vi spist chicken tikka masala to dager på rad og det er jo bare nydelig. Jeg har ris til og salata, og pitabrød. Jeg blir litt lei av grønn salat, så derfor bytter jeg den ut med brokkoli, det er kjempegodt. Ha endel fetaost i, og hel over med basalmico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2003 #6 Del Skrevet 2. juli 2003 Bland rømme eller creme fraiche med litt majones, hvitløk og purre og krydder etter smak. Bland med lunkne poteter, dette passer spesielt godt til grillet fisk. Creme fraiche eller yoghurt naturell blandet med hvitløk og raspet agurk. Passer til all sommermiddager på grillen. Chicken currry. MMMMM, for meg er sommermat salat og grill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 2. juli 2003 #7 Del Skrevet 2. juli 2003 Skinke og melon! Laks og agurksalat! Pangsterk thaiwok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå