Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

Hopper innom bussy-mjau-maju og ønsker deg en strålende uke! :)

Godt å se at du trives bedre på jobben, det gjør ofte ting litt lettere :Nikke:

ha en flott dag! :sol:

:klemmer:

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OI, OI, OI!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:bolledeig: 20 SIDER :bolledeig:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Tusen takk til dere fantastiske damer som holder liv i boka mi når jeg ikke klarer å finne tid til det selv på hektiske dager!! :helen:

Dere er flotte!! :jepp:

Har så utrolig mye å gjøre på jobben for tida og ettermiddagene går med til å skjemme bort :catmilk: og mann :rødme: Og i helgene er det venner og familie som skal pleies - har noen baller i luften for å si det sånn! :ler:

Gleder meg til stille og rolige høstkvelder utover nå. Etter helga som kommer så tror jeg vi har noen uker uten spesielle planer og det skal bli veldig veldig deilig!

I helga skal vi på tur, til København :)

Det blir koselig, gleder meg masse til å komme meg litt vekk!

Vi har kicka igang fårikålsesongen da :sikle:

Det er så fantastisk godt!!

Nå skal jeg straks finne dusjen og krype under dyna med bok nr 2 i Kobberhjerte. Litt sliten etter helgas festligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for 20 sider :danser:

:catmilk: og mann er ikke det verste du kan skjemme bort mjau-mjau, og jeg regner med at du får masse kos igjen :)

Blir koselig med tur til København da, det er fint i København synes jeg.

Har vært der flere ganger :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Mjau-Mjau

:hoppe: for 20 sider :hoppe: Tenk at jeg ikke så det i går.

Fikk kobberhjerte 3 i posten i går jeg, men finner ikke igjen nummer 2. Tror forklaringen er at jeg har klart å kaste den. Har fått maaaaange av serien ildfuglen. En for hver bok. Kan jo ikke spare på alle, så jeg kaster de. Og da har jeg nok tatt feil engang og kastet kobberhjerte. Får vel kjøpe den.

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:vinke:

katt og mann må skjemmes bort av og til de, det er jo bare kos det :rødme: sp koselig med tur til københavn! hørtes ordetnlig romantisk ut igrunn! :Nikke:

må få med samboeren min på sånne turer av og til også :lur: hehe.. kose deg masse der! :)

også er det nok ikke lenge til høstkveldene er her for fult, her er de i godt gang allerede egentlig.. :) i gpr drakk vi høstens første kopp kakao med krem (eller jeg drakk vel egentlig krem med kakao hvor halve kakaoen var igjen :ler: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Mjau-Mjau

Håper alt er bra med deg :) Nå resier vi østover en drøy uke, så jeg ville bare innom deg en liten tur og ønske deg en fin uka. :klem:

Ulvas verden er åpen selv om jeg ikke er der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir koselig med tur til København da, det er fint i København synes jeg.

Har vært der flere ganger :)

:hug:

Ja, det er en kjempefin by! Har vært der flere ganger jeg og, blir aldri lei :ler:

Men en ting som er en uting er at det alltid blåser der! Så jeg kom jo hjem med en kraftig forkjølelse som fortsatt henger i...

Fikk kobberhjerte 3 i posten i går jeg, men finner ikke igjen nummer 2. Tror forklaringen er at jeg har klart å kaste den. Har fått maaaaange av serien ildfuglen. En for hver bok. Kan jo ikke spare på alle, så jeg kaster de. Og da har jeg nok tatt feil engang og kastet kobberhjerte. Får vel kjøpe den.

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Det er fort gjort, jeg fikk plutselig bok nr 2 i Ildfuglen her i "gave"... Men den gikk rett i søpla... Litt dumt å sende bok nr 2 i gave og ikke nr 1... Dessuten leser jeg så mange serier nå så det holder for en liten periode. :ler:

også er det nok ikke lenge til høstkveldene er her for fult, her er de i godt gang allerede egentlig.. :) i gpr drakk vi høstens første kopp kakao med krem (eller jeg drakk vel egentlig krem med kakao hvor halve kakaoen var igjen :ler: )

:klemmer:

Hørtes veldig veldig godt ur ;)

Håper alt er bra med deg :) Nå resier vi østover en drøy uke, så jeg ville bare innom deg en liten tur og ønske deg en fin uka. :klem:

Ulvas verden er åpen selv om jeg ikke er der da :)

Håper du hadde en fin tur Ulva! Jeg har så mye å henge fingra i for tida så er så sjelden jeg rekker innom KG. Og når jeg er innom så er det liksom mine egne 2 dagbøker jeg rekker å oppdatere (har dårlig samvittighet altså)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist har det egentlig ikke skjedd så mye...

Koste oss i København forrige helg, det er en fantastisk flott by! :jepp:

Dro på meg en fryktelig forkjølelse som ennå sitter i, men blir stadig bedre så forhåpentligvis er jeg snart helt fin igjen :jepp:

Ellers er det egentlig bare jobb jobb jobb...

Men dagene går jo fort da og det synes jeg er positivt - for da er det snart jul!! :nisse:

Og jeg gleder meg sånn til jul!!! Det er så koselig med jul syns jeg, har allerede sett meg ut julegardiner jeg har lyst til å kjøpe :rødme:

I helgen skal jeg besøke mammaen min, det tror jeg er på tide. Kom fram til at jeg ikke har sett henne siden februar og det er flaut i og med at vi ikke bor ber enn 1,5-2 timers kjøring fra hverandre... :flau:

I kveld er jeg hjemme alene, eller har jo selskap av :catmilk: da, og kveldens planer er i sofaen, under pleddet foran tv'en :fnise:

Men jeg har vært flink å vært ute og gått en times tur tidligere i dag så SÅ dårlig samvittighet har jeg ikke!

Har prøvd å starte et nytt og bedre liv, og med litt push-hjelp fra skrittellerkonkurransen på jobben ser jeg ut til å ha fått en god start iallefall!

Minimum 10 000 skritt i gjennomsnitt hver dag er målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

nei, er ikke lenge til jul nå nei, jeg gleder meg også til det :Nikke: har dere juletre? vi hadde det i fjor, det var første gang jeg/vi hadde eget tre (var jo første året vi bodde i leiligheten å da :fnise: ) syntes det var utrolig koselig med eget tre og egen pynt, skal garantert ha det i år også, særlig siden det gikk så bra med pusejenta og treet :) sparer på den rosendahl juletre pynten som kommer med en ny utgave hvert år som egentlig bare selges det året.. nei, nå fikk du meg virkelig til å glede meg til julebaking og julepynting..hehe :)

så bra dere hadde en fin tur til køben forrige helg :) men dumt med forskjølelsen da, men bra du blir bedre :)

uff, ja- jeg er heller ikke så flink til sånne besøk, det blir lissom glemt oppi alt det andre, fælt å si det men så blir det bare av og til, noen ganger må man rett og slett bare bestemme seg for en dag og holde seg til det :) selv var vi på rundtur til min familie på søndagen som var, veldig koselig :) prøver også å få ringt regelmessig eller hvertfall sendt en melding i ny og ne for å lissom si ifra om at jeg ikke glemmer de :)

skritttellere er veldig god dra hjelp for dagli morsjon, og 10000 skritt er jo et mål som er ganske riktig egentlig, hadde skritteller før selv også, men glemte den etterhvert :ler:

ha en flott uke videre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mjau-Mjau

Var det du som først snakket om boka Øya tro? Iallefall så har jeg begynt å lese den og den er bare så bra :)

Ha en fin søndag og lykke til med RBK :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

nei, er ikke lenge til jul nå nei, jeg gleder meg også til det :Nikke: har dere juletre? vi hadde det i fjor, det var første gang jeg/vi hadde eget tre (var jo første året vi bodde i leiligheten å da :fnise: ) syntes det var utrolig koselig med eget tre og egen pynt, skal garantert ha det i år også, særlig siden det gikk så bra med pusejenta og treet :) sparer på den rosendahl juletre pynten som kommer med en ny utgave hvert år som egentlig bare selges det året.. nei, nå fikk du meg virkelig til å glede meg til julebaking og julepynting..hehe :)

så bra dere hadde en fin tur til køben forrige helg :) men dumt med forskjølelsen da, men bra du blir bedre :)

uff, ja- jeg er heller ikke så flink til sånne besøk, det blir lissom glemt oppi alt det andre, fælt å si det men så blir det bare av og til, noen ganger må man rett og slett bare bestemme seg for en dag og holde seg til det :) selv var vi på rundtur til min familie på søndagen som var, veldig koselig :) prøver også å få ringt regelmessig eller hvertfall sendt en melding i ny og ne for å lissom si ifra om at jeg ikke glemmer de :)

skritttellere er veldig god dra hjelp for dagli morsjon, og 10000 skritt er jo et mål som er ganske riktig egentlig, hadde skritteller før selv også, men glemte den etterhvert :ler:

ha en flott uke videre!

:klemmer:

:hallo:

Vi pleier å ha eget juletre ja, synes det er koselig jeg. Også samler jeg på julekuler, sånne store håndmalte av glass med motiver fra gammel norsk jul. Og de blir det flere av for hvert år :)

Skritteller-konkurransen går overraskende bra. Holder tritt og har snitt på over 10 000 daglig :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mjau-Mjau

Var det du som først snakket om boka Øya tro? Iallefall så har jeg begynt å lese den og den er bare så bra :)

Ha en fin søndag og lykke til med RBK :klem:

Det er mye mulig, og JA den er kjempefin!! :)

Jeg har forresten nå lest ut bok nr 2 i Sagaen om Sunniva og gleder meg SÅ mye til neste bok kommer!! Så nå i ventetiden har jeg begynt på Storgårdsfolk.

:hallo: mjau-mjau

Håper alt står bra til med deg, og så sier jeg tvi tvi for at RBK tar gull i kveld :hug:

Det ble GULL!! :bolledeig:

:duskedame: GRATULERER MED SERIEGULL :duskedame::roser::klem:

TUSEN TAKK!!! :bolledeig:

:klemmer:

håper ting står bra til i høstmørket og at du får slappet litt av også oppi ting og tang :)

:klemmer:

Jeg har slappet veldig av og godt har det vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...
Gjest Cupcakes

Snuser litt innom boken din for å se om du dukker opp igjen.. har hatt litt pauser selv..

håper alt står bra til med deg og dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

Har vært veldig fraværende ett par måneders tid, OK - litt lengre da...

Alt står bra til! :)

Har bare hatt en liten pause herfra, men har tenkt på dere alle altså! Håper det står bra til med dere også!??!?!

Håper og få til å stikke innom igjen med jevne mellomrom nå.

Siden klokka er så mange nå orker jeg ikke skrive noen oppdatering, men lover å komme tilbake snart.

Ha en fortsatt fin kveld (natt) alle sammen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...