Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2003 #21 Del Skrevet 2. juli 2003 Men hvis jeg hadde et lite toalett så kunne jeg egentlig ha tenkt meg noe som minner om disse sjakkrutede kjøkkengulvene i svart og hvitt (men med mindre ruter hvis rommet var lite). Akkurat det tenkte jeg også på! Kjempelekkert , gjør seg flott til enkle vegger. Kan også kjøpes som vinyl fliser som limes på plass stykkevis og delt. Legger du gulvbelegg bygger dette så lite i høyden, at du sikkert kan skru doen fast med de samme skruene som du hadde fra før. Ang parkett: Vi hadde parkett på doen på landstedet vårt ( som er slik som du beskriver, lite og kun med do og vask). Små tissefanter er ikke alltid under kontroll, og det er heller ikke alltid småskvettingen oppdages med en gang! Resultatet blir lite lekkert, så vi har fjernet parketten og gjenoppdaget et aldeles grusomt grønt og brunt psykedelisk mønstret gulvbelegg fra de frie 70 årene. Skal vekk når mor får ånden over seg! Lykke til Embla. Det er artig å pusse opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. juli 2003 #22 Del Skrevet 2. juli 2003 Helt enig med Mie ang. hennes kommentar om parkett og små tissefanter... For meg hadde det vært helt uaktuelt med parkett på do, men kunne event. hatt malt tregulv (tett) hvis huset hadde vært i den stilen. Ellers tror jeg jeg ville lagt gulvbelegg hvis jeg var deg. Men uansett - doen må opp. Det blir ikke pent ellers og heller ikke tett ( = vanskelig å regjøre). Fliser synes jeg dessuten er et bra alternativ, men som Mie bemerker; Husk at de bygger i høyden! Innebygget sisterne er lekkert, men dyrt og stjeler dessuten en del av rommet da denne naturlig nok må bygges inn i veggen. Hvis badet er lite, kan jo dette by på problemer! Ellers er jeg ikke så glad i brystpanet, men hvis du har et eldre hus synes jeg det kan være pent med en malt brysting i et rom som dette. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. juli 2003 #23 Del Skrevet 2. juli 2003 Vi har noen store rødbrune fliser på do. Jada, de er fine de, i gangen, men de er altså bare fortsatt lagt på do, og der synes jeg de er litt malplassert, kombinert med resten av romemt (når veggene ikke er rette så ser det egetnlig dumt ut med fliser, for da SYNES det så godt at veggen skråer 5-6 cm gjennom rommet...) Men, vi leier bare denne leiligheten, så det gjøres absolutt ikke noe med det nei! Synes det er lit ekkelt å få rent også, for det er grove (altså brede, og med grov fugemasse) fuger mellom flisene, og litt ekstra ehr og der når flisene ikke passer med den skrå veggen, så alt i alt er det litt... litt lite pent og litt ekkelt å vaske. Men, vi skal ikke bo her evig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå