Gjest Zalomine Skrevet 5. juli 2003 #21 Del Skrevet 5. juli 2003 Og det har jeg ikke. Men, jeg tror likevel... Men ja, vi er langt borte fra tema nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. juli 2003 #22 Del Skrevet 10. juli 2003 OK at jomfruhinnen skal være inntakt hos jentene - men hva med gutta da? Er det OK at katolske gutter ikke er "jomfruer" når de gifter seg? Kjenner ikke noen katolske gutter så godt, bare gutter som har vært sammen med katolske jenter Jeg antar at som i de fleste samfunn og religioner kan gutta gjøre hva de vil, for det synes ikke. Ikke blir jomfruhinna brutt, og ikke blir det kul på magen. Da passer man fint under paraplyen "jomfu" da. Ingen bevis = uskyldig. Ser jo på de katolske prestene...de må leve i sølibat, for det har paven bestemt, og så lenge de ikke bor sammen med en kvinne (eller mann) får de godkjent. Samme hva småguttene i menigheten måtte ha å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 18. juli 2003 #23 Del Skrevet 18. juli 2003 Heisann! Tenkte jeg skulle svare på det opprinnelige spørsmålet her jeg... Det ble veldig mange spekulasjoner her... Jeg og min mann er kristne, og ventet med sex til vi var gifte. (Det ene er nok ikke avhengig av det andre her for alle, men for oss var det en sammenheng). For oss betydde det at vi ikke overnattet sammen (i samme seng altså), vi så aldri hverandre nakne, og de områdene som blir dekket av bikinien/badevukse var ikke i fokus, om man kan si det sånn... :D Vi kysset, klemte og koste oss, men det gikk faktisk veldig bra å holde oss innenfor de grensene vi hadde satt oss - tro hva dere vil! Ellers så var vi sammen i 4 år før vi giftet oss, og var 23 og 24 år da, så jeg vil vel ikke si at vi forhastet oss så veldig... (Og det var ikke for sexens skyld vi giftet oss heller). Og, for å ha det på det rene - vi angrer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå