Kris Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei igjen! Jeg vil bare fortelle at vårt elskede menighetsoverhode, Væren, har det utmerket på sin studiereise til de sydlige strøk. Som dere vet har hun i over en uke oppholdt seg pittelitt sør for Drøbak. Jeg kan bekrefte at hun koser seg og stortrives, og hun vil trolig være pittelitt mørkere i ulla når hun vender tilbake etter endte studier. Hun ventes å returnere på fredag, og vil nok i løpet av fredag kveld eller lørdag morgen være på plass på menighetskontoret. Da har jeg allerede på torsdag reist på en kortere studietur for å studere skiferdighetene til vårt broderfolk i øst! Ha en fin kveld! Vennlig hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 God kveld til deg også, og GOD TUR da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2002 Ha en fin kveld du også, Bria! vennlig hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. februar 2002 #4 Del Skrevet 25. februar 2002 ................................ ................................ ................*h I k k*....... ................................ .........*B o I n G*............ ................................. *trallala..*....................... u P Z* ..........U p Z!!!......... H j e l P ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 God tur fra meg også! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. februar 2002 #6 Del Skrevet 25. februar 2002 RaGnA???? Hva zkjedde med deg???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. februar 2002 #7 Del Skrevet 25. februar 2002 .. H e i @lfa!!!...........var på zukletur........ ....ble litt glatt.................. og jeg ramla....heldigviz kom du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. februar 2002 #8 Del Skrevet 25. februar 2002 ......virker ikke zmiletegnene mine????... ..........Tezter..... .........hmmmmm??????? (slo jeg meg i noe hard eller???)1212[ Dette Innlegg er endret av: RaGnA den 2002-02-25 18:22 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. februar 2002 #9 Del Skrevet 25. februar 2002 Upz.... Håper du ikke zlo deg mazze.... Gikk det bra med zukkelen, forezzten? Zom du vet, zå er jo zukkelreperatøren fortzatt på tur Vanzkli å få den reparert, da... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. februar 2002 #10 Del Skrevet 25. februar 2002 ...hmmmm...*bekymre, bekymre...* hva zkal man finne på da, da??????... Hmmm......eee l s k er å zuuukle!!!!......(bare ikke på glatt iz..)... Kriz!!! HVOR ER DU??? (åja..borte han og, hvem zkal/vil ha en ztrøjobb????)1212[ Dette Innlegg er endret av: RaGnA den 2002-02-25 18:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. februar 2002 #11 Del Skrevet 25. februar 2002 ...bekymre....hvolfål folsvinnel...zmilefjez?????? plutzeli dukker em bare opp!....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. februar 2002 #12 Del Skrevet 25. februar 2002 Whatz up???? (zlo meg i hode...fikk en liten..knekk i hode....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. februar 2002 #13 Del Skrevet 25. februar 2002 Du kan få låne glattiz-zykkelen min hviz du vil? Jeg beztilte en zplitter ny fra ztatene... Men ikke zi det til Otti.... Gjorde det bare fordi hun hadde zå mye å gjøre.... Glattiz-zukkelen har eztra bra piggdekk oxzå Veldig bra zukkel Jeg er jo i zuden, zå jeg trenger den ikke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. februar 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg er her fortsatt @lfa, og jeg blir her frem til torsdag. Ja, ja onsdag kveld, siden jeg forsvinner etter jobb på torsdag. Væren er ventet hjem på fredag, og da er jo menigheten i trygge hender! Ha en fin kveld @lfa og RaGnA, og ikke ta for mye ekno! Dere så hvordan det gikk med Muhlegg, Lazutina og Danilova! Det var ekno de brukte! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. februar 2002 #15 Del Skrevet 25. februar 2002 Var det ekno??? Jaggu bra jeg prioriterte Zydn-koffert-tur, og za fra meg den OL-plassen... Hadde blitt litt zmåflaut hadde jeg blitt tatt i eknokontrollen.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. februar 2002 #16 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg kan godt pazze på menigheten torzdag og fredag............ reizer hjem onzdag..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 26. februar 2002 #17 Del Skrevet 26. februar 2002 Gooood tur kris! *finner frem zykkeln jeg fikk låne, og zukler meg en tur*....G l I Z* MIZZ U WeRRY MuzH* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 26. februar 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei @lfa! Det er flott om du kan holde et øye med menigheten fra torsdag og til Væren er tilbake en gang på fredag eller lørdag! Videre må jeg legge til at en av bøssebærerens favoritter "The Man In Black", Johnny Cash er 70 år i dag! *Hurra* Jeg synes alle derfor burde kle seg i sort fra topp til tå og feire en av de store!!!!! hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 26. februar 2002 #19 Del Skrevet 26. februar 2002 Hva er det jeg hoerer? Det gaar rykter om at en av englene har hatt ett sykkeluhell? *Blaaser paa den skadede (falne?) engelen og haaper at alt staar bra til!* Kjaere medzniker til Zuden, @lfa: Hviz du vil at glattiz zukkelen din zkal vaere en hemmelighet, ville det kanzkje vaere greit om du ikke kringkazter det gjennom "grapevinen..." Jeg zov nemlig ikke zlik du trodde, men hoerte alt zammen! Det er en forferdelig god ide med glattiz zukler og vi kunne trenge noen flere zlik at vi zlipper zkadede engler! Kan du ordne med beztilling av flere?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. februar 2002 #20 Del Skrevet 26. februar 2002 Kris, Tuuuz'n takk for at jeg får pazze menigheten Zkal være znill og ikke gjøre noe zprell Er nok helt utzlitt etter den lange flyzzeturen, zå det blir nok teknizk umulig oxzå... Ottilie, Klart jeg kan beztille flere glattiz-zukler! Kan gjøre det i løpet av de nexzte dagene. Ragna, Hvordan virker zukkelen? Går det bra å zukle på den? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå