Gå til innhold

For sent? Trenger svar fort!!

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

a) Ja

B) Nei

c) Vet egentlig ikke

Nå kan du velge det svaret som du synes passer best til det du hadde tenkt å spørre om.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland sammen ingrediensene, rør rundt og smak til. Vanskeligere er det ikke :P . Avslutt gjerne med en skvett rødvin i kokken for kosens skydl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Fått masse bra svar her, gitt... Men det var ingen som passet til spørsmålet mitt..... :ler:

Jeg spurte om en ting, men fant det ut selv allerede et halvt minutt etter jeg hadde laget innlegget. Og da skulle jeg slette, men noen hadde allerede lest og da kunne jeg bare endre... :wink:

Men takk for gode svar! :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:lol:

Fått masse bra svar her, gitt... Men det var ingen som passet til spørsmålet mitt..... :ler:

Jeg spurte om en ting, men fant det ut selv allerede et halvt minutt etter jeg hadde laget innlegget. Og da skulle jeg slette, men noen hadde allerede lest og da kunne jeg bare endre... :wink:

Men takk for gode svar! :ler:

Lillian :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde et ærlig forsøk! Det skal vi i hvert fall ha! Denne tråden kan jo Gry bruke i reklameøyemed; Alle spørsmål får svar på KG!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjorde et ærlig forsøk! Det skal vi i hvert fall ha! Denne tråden kan jo Gry bruke i reklameøyemed; Alle spørsmål får svar på KG!

:ler:

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det...

Så *Lillian* ... hva var det egentlig vi svarte på???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor:

Dere kan jo gjette selv, siden dere hadde så ufattelig mange gode svar! :wink: Dere svarte på: ..

Tror jeg skal teste ut noen av disse svarene, forresten... Se om det funker.... :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...