angeleyes Skrevet 14. februar 2009 #41 Skrevet 14. februar 2009 Jeg leier en leilighet og har ikke stått for møbelemanget. Likevel er jeg egentlig veldig fornøyd. Det eneste jeg gjerne skulle ha byttet ut er sofaen. Den er i det styggeste stoffet jeg noen gang har sett. Ikke er den god å sitte i heller. Når jeg har besøk legger jeg et teppe over den. Funker fint det.
Cata Skrevet 14. februar 2009 #42 Skrevet 14. februar 2009 Kjøkkenstolene mine! Fatter ikke hva jeg tenkte på. De ble innkjøpt på 80 tallet og er i ekstrem furu-hyttestil. Må ha vært bevisstløs i gjerningsøyeblikket da jeg kjøpte dem.
Ciara Skrevet 14. februar 2009 #43 Skrevet 14. februar 2009 Kjøkkenstolene mine! Fatter ikke hva jeg tenkte på. De ble innkjøpt på 80 tallet og er i ekstrem furu-hyttestil. Må ha vært bevisstløs i gjerningsøyeblikket da jeg kjøpte dem. Jeg har malt slike med veldig bra resultat, både i hvitt og med svart bengalakk.
Cata Skrevet 14. februar 2009 #44 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har malt slike med veldig bra resultat, både i hvitt og med svart bengalakk. Takker for tipset - men du skjønner det er ikke bare furua, så maling hjelper bare litt. Fasongen er også ekstremhyttete . De er hinsides redning.
Cuba Skrevet 14. februar 2009 #45 Skrevet 14. februar 2009 Hmm.. Det er vel ikke så mye stygt her. Men de to bambusfatene (eller hva det er) som henger over tv-en vil jeg bli kvitt snart. Og så vil jeg bytte ut alt som er av lyst treverk med mørkt.. Men er greit nok så lenge.
Lienne Skrevet 3. mars 2009 #46 Skrevet 3. mars 2009 Hva ville du kastet ut/pusset opp/byttet ut først om du hadde hatt penger, tid og ork til det? Hva er du nesten flau for å vise frem? Her i huset er det min utrolige evne til å hoppe fra uferdig prosjekt til uferdig prosjekt. Det er umalte lister og sparkelflekker overalt... (Det skal jo bli kjempefiiint en gang, det krever bare et skippertak eller fem.) Etter det er det den gamle, slitne, hvite Ektorp-sofaen min som er for "søt" for stilen jeg liker best. Jeg har også lenge vært mindre fornøyd med at leiligheten min ligner mer på en studenthybel enn et "voksent" hjem (hva nå det måtte bety). Hehe, 2 stk ikea malm kommoder er det styggeste jeg har!!! Prøver desperat å finne en erstatning til disse
*Numi* Skrevet 3. mars 2009 #47 Skrevet 3. mars 2009 Tja, det må være badet vårt. Hadde vi eid og ikke leid, så skulle vi godt ha pusset opp badet. Med hvitt panel og grønt våtromsgulv er det ganske labert. Gammel standard. Men, men, overlever jo det også.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #48 Skrevet 3. mars 2009 Spisebordet som fungerer som arbeidsbord. Det er en hvit bordplate med hvite bordben fra ikea. Den hvite lamineringen på bordplaten har fått skader og pappfyllingen i bordet tyter ut, ikke særlig pent. Grunnen til at vi ikke bytter det ut er at jeg ikke finner noen passende bord jeg har virkelig lyst på så da klarer vi oss med stygt bord som passer veldig godt funksjonsmessig
Ma Ling Skrevet 5. mars 2009 #49 Skrevet 5. mars 2009 Salongbord og skjenk som er midlertidig hvitmalte. De er mer shabby enn chic, men jeg orker ikke bestemme farge på dem før vi flytter om noen måneder. Vet jo ikke engang om de skal stå i samme rom enda.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 5. mars 2009 #50 Skrevet 5. mars 2009 Takker for tipset - men du skjønner det er ikke bare furua, så maling hjelper bare litt. Fasongen er også ekstremhyttete . De er hinsides redning. Ha-ha-ha, den fikk meg til å skratte! Jeg bor i en bitteliten leilighet, så jeg har kvittet meg med alt ræl. Det styggeste akkurat nå er faktisk inngangsdøra...
linel Skrevet 5. mars 2009 #51 Skrevet 5. mars 2009 Vi holder på å bygge hus nå, så får nok kvittet meg med mye rusk og rask når vi flytter inn! Men noe av det verste jeg faktisk har der vi bor nå, (i loftstua heldigvis) er en sånn svær globus med lokk og inni denne kula er det plass til f.eks konjakkflaske og glass, eller whiskey etc.. grusom! Noe sier meg at det skjer et lite uhell med den under flyttesjauen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå