Gå til innhold

Nettdating

Gjest Gjest_gutt25_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt25_*

Nettopp blitt singel. Litt deppa og vurderer å prøve slike nettdatingsider. Har laget en profil på match.com, men det koster jo penger for å gjøre noe der.

Er det vits å betale for slike sider? Merk at jeg er gutt. Er det ikke slik at det er stort flertall av desperate mannfolk der, og bare et lite mindretall seriøse jenter?

Er det verdt å betale for slike sider? Noen erfaringer? Gjerne fra begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Jeg vil tror de fleste jenter der er seriøse, ellers ville de ikke betalt for å være der. Jeg har registrert meg på ulike nettsteder, og har møtt et par stykker. Det har gått bra, men av ulike grunner har det ikke blitt noe mer, men jeg håper i hvertfall på å finne noen interessante. Hvordan det er for gutter i forhold det vet jeg ikke, men av en eller annen grunn er det sånn at jenter mottar flere meldinger enn gutter tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match.com er et seriøst nettsted og jeg møtte en av eksene mine der. Jeg kan absolutt anbefale det stedet. Og det er verdt pengene. Bare vær aktiv og send mld til de du synes er interessante.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se min nettdatetråd på dette forumet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=390551

Foreløpig er ikke erfaringene mine så veldig gode. Har sendt 14 mail, fått svar på én, men det var ikke akkurat noen klaff. I tillegg har jeg fått et blunk fra en dame i italia og en i brasil. Sendte melding på norsk til hun i italia og sa at jeg ikke forsto italiensk (hun hadde italiensk profil). Hun sendte mail tilbake og sa at hun kunne sende meg bilder, eller kanskje jeg ville komme og besøke henne? Hyggelig det, men ganske klart et svindelforsøk...

Det er nok litt lettere for jenter, som får flere meldinger om dagen, og som nærmest kan "velge og vrake". Men på den annen side, så kjenner jeg jo folk som har funnet sitt livs kjærlighet på nettdating, så det er jo absolutt en mulighet! Er bare litt kjipt når man finner en jente som det virker som man er veldig kompatibel med, og så svarer hun ikke engang. Menmen. Er bare å ikke gi opp!

Endret av ty_pennington
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt25_*

Ok. Så det blir litt som å lete etter nåla i høystakken? Føles litt feil å sende mail til en million jenter og få svar på kanskje et par av dem.

Men jaja. Jenter eier jo sjekkemarkedene overalt, ingenting å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ok. Så det blir litt som å lete etter nåla i høystakken? Føles litt feil å sende mail til en million jenter og få svar på kanskje et par av dem.

Men jaja. Jenter eier jo sjekkemarkedene overalt, ingenting å gjøre med det.

Sjekkemarkedet på nettet er vel i grunn veldig likt sjekkemarkedet ellers. Det er jo sånn når man er ute også, men er nødt til å ta kontakt med mange som ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mann på 43
Du kan se min nettdatetråd på dette forumet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=390551

Foreløpig er ikke erfaringene mine så veldig gode. Har sendt 14 mail, fått svar på én, men det var ikke akkurat noen klaff. I tillegg har jeg fått et blunk fra en dame i italia og en i brasil. Sendte melding på norsk til hun i italia og sa at jeg ikke forsto italiensk (hun hadde italiensk profil). Hun sendte mail tilbake og sa at hun kunne sende meg bilder, eller kanskje jeg ville komme og besøke henne? Hyggelig det, men ganske klart et svindelforsøk...

Det er nok litt lettere for jenter, som får flere meldinger om dagen, og som nærmest kan "velge og vrake". Men på den annen side, så kjenner jeg jo folk som har funnet sitt livs kjærlighet på nettdating, så det er jo absolutt en mulighet! Er bare litt kjipt når man finner en jente som det virker som man er veldig kompatibel med, og så svarer hun ikke engang. Menmen. Er bare å ikke gi opp!

Når jeg var singel fikk jeg da masse meldinger fra kvinner. Møtte mange gjorde jeg også. Det var Blink som var det store da og til slutt fant jeg min nåværende samboer også.

Masse hyggelige jenter tilgjengelig. Styr imidlertid unna de som skal bli godt kjent før dere møtes. Der ble jeg alltid skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 43, det kan kanskje ha noe med alderen å gjøre at du fikk masse meldinger fra kvinner? Når kvinner er i den alderen og fremdeles single er det kanskje ikke de som "velger og vraker" lenger... Bare en teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...