Gå til innhold

Fiksa bil på verksted


Gjest MB

Anbefalte innlegg

I går leverte kjæresten min Golfen sin på verksted for å fikse Clutchwiren.

Den var ferdig i dag, og etter vi henta den, kom vi oss et par hundre meter før han la merke til at bensinmåleren og turtelleren og alt i dashbordet ikke funka. Vi dro tilbake, de sto å knota med det i en halvtime-tre kvarter, men fant ikke ut av det, og de hadde mye å gjøre. Så vi måtte bestille time til mandag, og han skal levere den inn da.

Men det som er, er at de var veldig sånn " Ja, det KAN jo være at VI kom borti noe mens vi fiksa det, men det er veeeeldig lite sansynelig", som om de ikke trodde på at det funka før vi leverte bilen ( noe det gjorde ).

Så jeg lurte på det, at om de skal ha oss til å betale for det, hvordan blir det da?

De kan vel umulig mene det at vi skal betale for at de skal fikse det, når det var de som ødela det? Eller?

Er greit å vite hvordan det fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg syntes heller det ikke var så snillt at vi må vente helt til mandag, er jo 6 dager uten bensinmåler, turteller, tempraturmåler eller noe.. Det er litt nedtur om han pluttselig er tom for bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda et brukernavn

Ting kan skje.

Vis ting blir ødelagt av verkstedet så er det de som er ansvarlig.

Det er derfor en i mange tillfeller benytter godkjente verksteder for å få garanti på jobben.

Med ødelagt bensinmåler. Ja... for eks. fylle tanken full og benytte triptelleren.

Beregne 1 liter på mila så har dere god margin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et litt dumt spørsmål, men har dere sjekka sikringene? Bilen min hadde de samme symptomene tidligere i vinter (bensinmåler og turtelleren funka ikke), og problemet med min var at en av sikringene hadde røket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...