Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #61 Skrevet 11. juli 2003 Going Under med Evanescence! og....Crash med 12 Stones! Ahhh...bliss!!
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #62 Skrevet 11. juli 2003 Bør vel også legge til at overstående musikk får meg full av energi, og jeg hopper og skriker til musikken.... =) Herligt!
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #63 Skrevet 12. juli 2003 Hvis jeg vil grine - så gjør Bjørn Eidsvågs " Skyfri himmel" susen ......*snufse* Glad ....tja ....er så mange sanger det ... særlig noe med litt fart i .....
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2003 #65 Skrevet 28. juli 2003 Vil du ha meg til å grine så gjør "Bjørn Eidsvåg - Eg ser" nytten for seg.. Begynner å grine bare jeg ser en reklame med den sangen på jeg.. Ellers så blir jeg veldig trist av Tennis - Angel Tonight og Richard Marx - Right here waiting. En sang som får meg i godt humør er Weezer - Island in the sun.. Og så Barthezz - On the move for å nevne noen.
Golosa Skrevet 29. juli 2003 #66 Skrevet 29. juli 2003 :cry: Peter Gabriel - I Grieve Garbage - Cup Of Coffee Cavatina Bach - Air Mozart - Piano Concerto No. 21 in C Major Stort sett saa faar all annen musikk meg i godt humoer!!
Nala Skrevet 29. juli 2003 #67 Skrevet 29. juli 2003 Bob Carlisles "Butterfly kisses" er bare nyyyyydelig. Eneste sangen som faktisk får meg til å gråte. Er så rørende. Handler om en pappa og hans lille pike i oppveksten. Hun står nå brud, han ser tilbake. Husker alle "butterfly kisses" han har fått. Huff, går ikke an å beskrive. Må bare høres. Og lytt til teksten!
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2003 #68 Skrevet 29. juli 2003 Bjørn Eidsvåg - Eg ser (Det var en av yndlingssangene mine før, men nå har jeg problemer med å høre på den pga den ble brukt i begravelsen til en veldig god venn av meg...blir trist bare ved tanken på sangen...) Clea
Ingeborg Skrevet 30. juli 2003 #69 Skrevet 30. juli 2003 Griner ALLTID av "Kjære Maja" av Halvdan Sivertsen. Den er bare dødstrist! Skal jeg bli glad.... *tenke* Hva som helst med Gypsy Kings, Livin' la vida loca med Ricky Martin eller hva som helst med tradjazz-stjernene Ella Fitzgerald, Duke Ellington eller The Rat Pack... Da blir jeg sånn:
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #71 Skrevet 2. august 2003 Jeg blir glad av blues (logisk, ikke?). Skikkelig blues, utført med sjel og glede. Hører aldri på denne type musikk hjemme - men på konsert derimot. Altså, live blues. Trist blir jeg av Eric Claptons "Tears In Heaven". Masse minner.
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #72 Skrevet 2. august 2003 Glemte "Eg ser" med Eidsvåg, og Eva Cassidy med "Time Is a Healer".
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #73 Skrevet 2. august 2003 Kommer stadig på flere ... Muse med "Cave" får meg i et helt sykt humør. Vilt, rebelsk og befriende!
Skusla Skrevet 2. august 2003 #74 Skrevet 2. august 2003 Jeg blir skikkelig trist når jeg hører You are so beautiful med Joe Cocker... Glad når jeg hører: Room 5 med Make Luv... :D ¨ + Alt med U2. gjør meg både glad og trist.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #75 Skrevet 3. august 2003 "It`s my life" med Bon Jovi er en sang som minner meg på at livet mitt er mitt til å leve og nyte i fulle drag! Og akkurat nå er det låten "The second you sleep" med Saybia som gjør meg trist. Den bringer meg meg til minnene om de siste dagene med min mormor, som døde nylig. Forøvrig en nydelig sang!
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #77 Skrevet 3. august 2003 "Autumn leaves" med Eva Cassidy :cry: "My Immortal" med Evansence :cry: "Eg ser" med Bjørn Eidsvåg :cry: Lillian
Jinx Skrevet 5. august 2003 #78 Skrevet 5. august 2003 Prince - Purple Rain Phil Collins - One More Night Bjørn Eidsvåg – Eg Ser Gary Moore - Empty Rooms Garth Brooks Hits - The Dance Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love Eric Carmen - All By My Self Charlene - I've Never Been To Me Bryan Adams - Please Forgive Me Bonfire - Give It A Try Eagles - Hotell California, Desperado Backstreet Boys – Drowning Helloween - A Tale That Wasn't Right Art Garfunkel-Bright Eyes Jan Johnsen - Se På Mej Jan Johnsen - Jag lever nu DDE - Det fine vi hadd sammen The Moody Blues – Nights In White Satin Nazareth - Where Are You Now ? Goo Goo Dolls – Iris Chicago – Stay The Night Ten Sharp - You Marius Muller - Carmen Led Zeppelin - All Of My Love Sinead O Connor - You Cause As Much Sorrow Pink Floyd – High Hopes Toto – I Will Remember (hele albumet TAMBU egentlig) Stage Dolls – Love Dont Bother Me U2 - One, Pride Dum Dum – Tyven Tyven A-ha – Velvet Puh ! + + +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå