Tjorven Skrevet 8. juli 2003 #41 Skrevet 8. juli 2003 Kom på en sang til jeg synes er trist, og det er en sang som heter "Sola i desember" og er av Halvdan Sivertsen. Her er teksten: http://www.halvdansivertsen.no/tekstdb/tex..._vis.php?id=126
Gjest Scarlet Skrevet 8. juli 2003 #42 Skrevet 8. juli 2003 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir skikkelig følelsesladd når jeg hører Garth Brooks med "The Dance". Den er så utrolig fin!! Guns`n Roses med "Nowember Rain" vekker også en del følelser i meg uten noen spesiell grunn. Litt rart med det, men av og til kan jeg faktisk begynne å gråte av disse låtene uten noen grunn i det hele tatt. De er bare så utrolig fine; melodien, teksten, fremføringen, ALT!!
Gjest Scarlet Skrevet 8. juli 2003 #43 Skrevet 8. juli 2003 Nå kom jeg på flere melankolse sanger jeg synes er fine: - "Wright here waiting", "Hazard" - Richard Marx - "Alone" - Heart - "Tordensky", "Drammen i regn" - Jonas Fjeld - "Fields of Gold" - Sting (KJEMPENYDELIG!!!) - "Sommernatt ved fjorden" - Ketil Bjørnstad - "Foolish Games" - Jewel - "Still got the blues", husker ikke navnet på artisten og det er mulig at tittelen er feil, men refrenget sier i hvertfall: "Still got the blues for you". - "Når du sover", CC Cowboys. - "Eg ser", Bjørn Eidsvåg. - "Heaven", Bryan Adams.
Madison Skrevet 8. juli 2003 #44 Skrevet 8. juli 2003 Still got the blues er vel Garth Brooks er det ikke?!
Felicia Skrevet 8. juli 2003 #45 Skrevet 8. juli 2003 Min triste-sang Nr. 1 er "Lover of mine" med Alannah Myles *snufse*
orakel Skrevet 8. juli 2003 #46 Skrevet 8. juli 2003 Still got the blues er vel Garth Brooks er det ikke?! Nei, det var Gary Moore.
*Lillian* Skrevet 9. juli 2003 #48 Skrevet 9. juli 2003 Tja, det finnes jo tusentvis av sanger som kan få enhvert til å grine... *sukk* * "Crazy" med Patsy Cline * "Crash into me" med Dave Matthews Band, men pga minner er denne sangen god å høre på også, blir litt glad inni meg selv om jeg kan grine av den. * "The space between" med Dave Matthes Band, samme årsak som over * "Deilig er jorden" fordi den ble sunget i begravelsen til venninna mi i jula. Takler ikke høre den sangen etter det, knekker sammen * "How will I know" med Mnoica * "I need you" med Backstreet Boys * "Because I love you" med Stevie B. * Det meste av Scooter får meg til å hoppe og danse * "Hit the road Jack" med Just4Fun ...også kom jeg ikke på flere i dette øyeblikk Det ER flere sanger som gjør meg i godt humør, da, det gjelder bare å komme på dem... Lillian
Olse Skrevet 9. juli 2003 #49 Skrevet 9. juli 2003 Triste: "Jag lever nu" -Christer Sandelin. Nydelig sang men veldig trist. " The river" - Bruce Springsteen. Gamle minner vet du... Humør: HELLBILLIES sanger!!!
Suzy Skrevet 9. juli 2003 #50 Skrevet 9. juli 2003 Griner fælt av slikt som "Vesleblakken" (ja jeg vet det er patetisk!) og "Deilig er Jorden". Blir depp av "Last Love song" m Cat Stevens og "Love is Blind" m Janis Ian - og selvfølgelig "Nothing Compares to You" m Shinead... :cry: Glad av Loudon Wainwright, "Smooth" m Santana og Rob Thomas og masse annet! :D Suz
*M* Skrevet 9. juli 2003 #51 Skrevet 9. juli 2003 Håkan Hellström har for en sang for hvert eneste humør jeg er i..
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #52 Skrevet 9. juli 2003 Gabriels obo - E. Morricone får underlippen til å leve sitt eget liv!
VesleBråka Skrevet 9. juli 2003 #53 Skrevet 9. juli 2003 "you're just to good to be true..can't take my eyes off of you.." Heter det siste, synges av Lauryn Hill. Da blir jeg amorøs
Julie Skrevet 9. juli 2003 #54 Skrevet 9. juli 2003 Still got the blues tror jeg det er Gary Moore som har
Julie Skrevet 9. juli 2003 #55 Skrevet 9. juli 2003 Still got the blues er det vel Gary Moore som har (?)
Barbie Skrevet 9. juli 2003 #56 Skrevet 9. juli 2003 Bonnie Tylers "If I sing you a lovesong". Den er bare SÅ vakker........
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #57 Skrevet 10. juli 2003 Hørte på "No Romance" med Rainmakers i går kveld - det er ei fantastisk låt!!! Suz
Sofia Skrevet 10. juli 2003 #58 Skrevet 10. juli 2003 Blir rørt av og kan grine til: "La mama morta". Arie med Maria Callas. Fantastisk stemme!!! Blir glad av og kan kjenne dansefoten gå til: "Dreamer", med Supertramp. Skikkelig gladlåt. Musikk er medisin for kropp og sjel, jeg kan iallefall ikke leve uten CD'ene mine... de skal reddes nesten på lik linje med ungene i tilfelle brann..
Gjest Zirine Skrevet 10. juli 2003 #59 Skrevet 10. juli 2003 Odd Børretzen er en klasse for seg selv - nydelige sanger har han. Høstsang - vakker.
Trulta Skrevet 11. juli 2003 #60 Skrevet 11. juli 2003 En sang jeg alltid gråter av er Don´t Cry Daddy med Elvis Presley. :cry: Gladsanger: * Proclaimers-I would Walk 500 miles * Idas Sommervise * Rock around the clock * Rodney Carrington- Dozen Roses * + mange fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå