Gå til innhold

Drittsekkfaktor

Gjest Daisy Dean

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy Dean

Jeg er en drittsekkmagnet.

Jeg suger til meg drittsekker som en ku tiltrekker seg fluer.

Drittsekkene står på rekke og rad utenfor døra mi.

Jeg går helhjertet inn i forhold med drittsekker som ikke kan behandle meg pent.

Narkomane.

Forpliktelsesfobikere.

Idioter.

At jeg fortsatt tror på kjærligheta?

Forelskelse nr.1

Den narkomane.

Ja, jeg var ikke så altfor gammel.

Ja, han tok sprøyter og stappa dritt i seg gjennom alle hull i kroppen.

Han kalte meg stygge ting, kunne ta kvelertak på meg hvis jeg ikke var enig, og pulte rundt på andre jenter.

Det varte tre måneder.

Forelskelse nr.2

Forpliktelsesfobikeren.

Han var notorisk utro.

Han ville ha meg, men han ville ikke ha kjæreste.

Han var dum som et brød.

Det varte seks måneder.

Forelskelse nr.3

Den uerfarne.

Han torte ikke la meg hilse på foreldrene.

Han torte ikke å ta på meg.

Han torte ikke å kysse meg.

Han torte ikke å ha sex med meg.

Han torte ikke å fortelle hva han følte.

Han torte ikke å spørre meg hva jeg følte.

Det varte 2 måneder.

Forelskelse nr.4

Den uavhengige frihetselskeren.

Han måtte drikke for å snakke med meg.

Han måtte reise til fjerne land for å finne seg selv, alene.

Han måtte ikke ha noen regler.

Han ville bare ha sex med meg.

Det varte i 2 år.

Revers.

Hva jeg gjorde:

Forelskelse 1:

Den narkomane

Jeg elsket og forgudet ham. Han var den vakreste mannen jeg noensinne hadde møtt,til og med når han kalte meg stygge ting og ble litt vel hardhendt, men det var jo rusen som gjorde det, han var jo uskyldig. Og jeg visste at JEG kunne få ham på rett kjøl.Og da kunne vi leve lykkelig sammen resten av vårt liv, mens alle sprøytene var bare et fjernt minne.

Forelskelse nr.2

Forpliktelsesfobikeren.

Han var også den mest fantastiske mannen jeg hadde møtt, og selv om han pulte rundt, så ville han eeegentlig bare ha meg. Så jeg pulte rundt selv, og så var vi jo fair and square.

Forelskelse nr.3

Den uerfarne.

Jeg sa: "Herregud din idiot, du gir meg ingenting." Og så pulte jeg på forelskelse nr.2.

Forelskelse nr.4

Jeg lekte hore, syntes han var en hore,og synes han var den største drittsekken som vandret på planeten.

Og to år etterpå går det opp for meg at drittsekken faktisk er meg selv...

Det blir bare for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daisy Dean
Du må ha vært veldig uheldig. Jeg har også vært borti drittsekker, men aldri vært i forhold med noen.

Poenget var at selv om de var idioter, så var jeg den største drittsekken pga måten jeg tenkte på...grunnen til at de var drittsekker var fordi mitt eget elsk/hat var for stort...med unntak av han første. der var jeg bare dum. etter det ble jeg en drittsekk på lik linje med han første. Da jeg innså det, kunne jeg endelig ha et normaltfungerende forhold med en snill mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snillgutt_*

Så finn deg en snill gutt da. Er så lei av jenter som deg som klager over slike drittsekker. Som regel lyser det lang vei av slike menn, fatter ikke hvordan dere jenter klarer bli lurt. Tenk deg om to ganger neste gang du blir sammen med noen.

Har slike venninner. "Åå han eksen min behandlet meg som dritt. Hvorfor kan ikke alle gutter være som deg heller?" sier dem. Faen ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Poenget var at selv om de var idioter, så var jeg den største drittsekken pga måten jeg tenkte på...grunnen til at de var drittsekker var fordi mitt eget elsk/hat var for stort...med unntak av han første. der var jeg bare dum. etter det ble jeg en drittsekk på lik linje med han første. Da jeg innså det, kunne jeg endelig ha et normaltfungerende forhold med en snill mann.

Det er bra du innså det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så finn deg en snill gutt da. Er så lei av jenter som deg som klager over slike drittsekker. Som regel lyser det lang vei av slike menn, fatter ikke hvordan dere jenter klarer bli lurt. Tenk deg om to ganger neste gang du blir sammen med noen.

Har slike venninner. "Åå han eksen min behandlet meg som dritt. Hvorfor kan ikke alle gutter være som deg heller?" sier dem. Faen ta.

Du har misforsått. Poenget var at d var jeg som var drittsekk.Jeg skjønte d bare ikke selv. gutta var som gutter flest, og jeg blamer dem ikke. I turned out to be the biggest asshole in the end.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forelskelse nr. 3 var det vel strengt tatt du som var drittsekken mot en som bare var sjenert...

Ja, jeg var drittsekk mot alle, med unntak av nr.1. da var jeg bare ung og naiv. men i mitt hode så ble det til at de var drittsekkene, d var de som gjorde alt galt, jeg så ikke selv hva jeg holdt på med. jeg innså jo det etterhvert, og er den dag i dag i et bra forhold med en herlig mann. det var egentlig en ironisk skildring av mitt forhold til mannfolk, og jeg vil tro det er flere her på kg som henger seg opp i alt d gale mannfolka gjør, og glemmer å se seg selv i speilet og hva en selv driver med...det er lett å skylde på andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg skylder i hvertfall ikke på meg selv for hvordan gutter oppfører seg. Heldigvis kjenner jeg igjen en drittsekk når jeg ser en da, så jeg lar det ikke gå så langt at jeg innleder et forhold med noen. Skjønner heller ikke hvordan noen jenter finner seg i å bli behandlet på den måten. Det finnes mange gutter som er snille også, men jeg tar ikke på meg skylden for at mange er drittsekker likevel. Gutter har like stor grunn til å vise folkeskikk som det vi jenter har. Man kan ikke unskylde noen bare fordi han er gutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skylder i hvertfall ikke på meg selv for hvordan gutter oppfører seg. Heldigvis kjenner jeg igjen en drittsekk når jeg ser en da, så jeg lar det ikke gå så langt at jeg innleder et forhold med noen. Skjønner heller ikke hvordan noen jenter finner seg i å bli behandlet på den måten. Det finnes mange gutter som er snille også, men jeg tar ikke på meg skylden for at mange er drittsekker likevel. Gutter har like stor grunn til å vise folkeskikk som det vi jenter har. Man kan ikke unskylde noen bare fordi han er gutt da.

nei, jeg er enig der, men fra mitt synspunkt følte jeg vel aldri at jeg gjorde noe galt, men i etterkant så ser jeg for et monster jeg var. de var ikke uskyldige, men jeg gjorde d heller ikke lett for dem.

jeg ødela mange forhold som kunne vært bra med min egen elske/hate-faktor...og det er litt synd å tenke på...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
nei, jeg er enig der, men fra mitt synspunkt følte jeg vel aldri at jeg gjorde noe galt, men i etterkant så ser jeg for et monster jeg var. de var ikke uskyldige, men jeg gjorde d heller ikke lett for dem.

jeg ødela mange forhold som kunne vært bra med min egen elske/hate-faktor...og det er litt synd å tenke på...:/

Jeg synes det er ganske lett å skulle ut de som er greie fra de som ikke er jeg. Blandt de guttene jeg har møtt som har vært alrighte så har jeg liksom aldri trengt å spørre meg selv om de var ok, men drittsekkgutter nærmest manipulerer deg til å unskylde dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla TS!

Så brutal du er mot deg selv, da. Men si meg en ting; hva er det som gjorde at du fant ut at du selv var en del av drittsekkforholdene akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla TS!

Så brutal du er mot deg selv, da. Men si meg en ting; hva er det som gjorde at du fant ut at du selv var en del av drittsekkforholdene akkurat nå?

Når jeg prøvde å se meg selv utenfra, innså jeg at jeg hadde et syn på mannfolk som gjorde at de alle var drittsekker. Ingenting de gjorde var bra nok, og de var bare ute etter å være jævlig med meg. Jeg hadde liksom "akseptert" at alle mannfolk var slik. Så jeg selv handlet i forsvar, og gjorde alt for å være verre enn dem,de såra meg.Og det jeg gjorde var sjeldent pent,og de reagerte deretter. Har pratet med noen av disse i etterkant, og da kom det fram at de var blitt like såret som jeg trodde jeg ville bli.

Det er farlig å skylde på alle andre hele tiden, og det viser seg i etterkant at flere(ikke alle) av disse gutta faktisk er snille gutter, som ikke ønsket å gjøre meg noe vondt.

Enhver kvinne er ansvarlig for å gjøre sitt beste for at et forhold skal fungere, og når man da ikke gjør annet enn å synes at den andre parten er en dritt, sier det seg selv at dette ikke er et velfungerende forhold..

Jeg unnskylder ikke det dem gjorde som ikke var pent, men jeg unnskylder for meg selv for det gale jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Når jeg prøvde å se meg selv utenfra, innså jeg at jeg hadde et syn på mannfolk som gjorde at de alle var drittsekker. Ingenting de gjorde var bra nok, og de var bare ute etter å være jævlig med meg. Jeg hadde liksom "akseptert" at alle mannfolk var slik. Så jeg selv handlet i forsvar, og gjorde alt for å være verre enn dem,de såra meg.Og det jeg gjorde var sjeldent pent,og de reagerte deretter. Har pratet med noen av disse i etterkant, og da kom det fram at de var blitt like såret som jeg trodde jeg ville bli.

Det er farlig å skylde på alle andre hele tiden, og det viser seg i etterkant at flere(ikke alle) av disse gutta faktisk er snille gutter, som ikke ønsket å gjøre meg noe vondt.

Enhver kvinne er ansvarlig for å gjøre sitt beste for at et forhold skal fungere, og når man da ikke gjør annet enn å synes at den andre parten er en dritt, sier det seg selv at dette ikke er et velfungerende forhold..

Jeg unnskylder ikke det dem gjorde som ikke var pent, men jeg unnskylder for meg selv for det gale jeg gjorde.

Jeg tror ikke du snakker for flertallet når du sier at du bestemte deg for at alle gutter var drittsekker. Det er i hvertfall ikke sånn jeg kjenner til det. Tvert i mot er jenter alt for flinke til å unskylde gutter de har noe på gang med, mens gutten drar det lenger og lenger og man ender med å bli såret gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der TS. jeg er oxo sånn, at jeg tiltrekker meg drittsekker i alle bauger og kanter. men jeg er vel i bunn og grunn skyld i det selv. alle vennene mine sier jo det de oxo, at jeg alltid faller for de gutta som jeg VET er a-holes, men hver gang tenker idioten som jeg er at "joda, jeg kan fikse så han bare vil ha meg" ..

-gitt opp-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan gi deg creds for at du faktisk tør å falle for noen da, og har opplevd det. Forgudet og elsket. Du har sikkert lært deg hva slags type du burde falle for. Men likevel, jeg har store tillitsproblemer og stoler ikke på noen gutter. Jeg legger meg ut til de, men får som regel tenke-problemer etterpå. Altså jeg tenker for mye og prøver å kutte de ut fra livet mitt før jeg blir såret og et offer. Så jeg synes du er modig sånn sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en drittsekkmagnet.

Jeg suger til meg drittsekker som en ku tiltrekker seg fluer.

Drittsekkene står på rekke og rad utenfor døra mi.

Jeg går helhjertet inn i forhold med drittsekker som ikke kan behandle meg pent.

Narkomane.

Forpliktelsesfobikere.

Idioter.

At jeg fortsatt tror på kjærligheta?

Forelskelse nr.1

Den narkomane.

Ja, jeg var ikke så altfor gammel.

Ja, han tok sprøyter og stappa dritt i seg gjennom alle hull i kroppen.

Han kalte meg stygge ting, kunne ta kvelertak på meg hvis jeg ikke var enig, og pulte rundt på andre jenter.

Det varte tre måneder.

Forelskelse nr.2

Forpliktelsesfobikeren.

Han var notorisk utro.

Han ville ha meg, men han ville ikke ha kjæreste.

Han var dum som et brød.

Det varte seks måneder.

Forelskelse nr.3

Den uerfarne.

Han torte ikke la meg hilse på foreldrene.

Han torte ikke å ta på meg.

Han torte ikke å kysse meg.

Han torte ikke å ha sex med meg.

Han torte ikke å fortelle hva han følte.

Han torte ikke å spørre meg hva jeg følte.

Det varte 2 måneder.

Forelskelse nr.4

Han måtte drikke for å snakke med meg.

Han måtte reise til fjerne land for å finne seg selv, alene.

Han måtte ikke ha noen regler.

Han ville bare ha sex med meg.

Det varte i 2 år.

Revers.

Hva jeg gjorde:

Forelskelse 1:

Den narkomane

Jeg elsket og forgudet ham. Han var den vakreste mannen jeg noensinne hadde møtt,til og med når han kalte meg stygge ting og ble litt vel hardhendt, men det var jo rusen som gjorde det, han var jo uskyldig. Og jeg visste at JEG kunne få ham på rett kjøl.Og da kunne vi leve lykkelig sammen resten av vårt liv, mens alle sprøytene var bare et fjernt minne.

Forelskelse nr.2

Forpliktelsesfobikeren.

Han var også den mest fantastiske mannen jeg hadde møtt, og selv om han pulte rundt, så ville han eeegentlig bare ha meg. Så jeg pulte rundt selv, og så var vi jo fair and square.

Forelskelse nr.3

Den uerfarne.

Jeg sa: "Herregud din idiot, du gir meg ingenting." Og så pulte jeg på forelskelse nr.2.

Forelskelse nr.4

Jeg lekte hore, syntes han var en hore,og synes han var den største drittsekken som vandret på planeten.

Og to år etterpå går det opp for meg at drittsekken faktisk er meg selv...

Det blir bare for dumt...

*Stående applaus* for et utolig godt skrevet innlegg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra skrevet: )

Dessuten hvem du er trenger faktisk ikke endre seg av hvordan andre er..

Spiller ingen rolle for meg hvordan andre oppfører seg, jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for..og jeg blir aldri såret nok av andres oppførsel til å endre min egen..da jeg vet at det har lite med meg å gjøre..kun de selv.

Lykke til med livet..egentlig er du en av de heldige..som har hatt en slik aha opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...