Gå til innhold

Kan jeg invitere han ut?

Gjest Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest gjest

Nå har jeg blitt kjent med en på nettet, som har prøvd å treffe meg (Bor i samme by.) og til nå har jeg sagt nei da jeg ikke har enda følt meg komfortabel... Men så har jeg tenkt og bare shittau, hva er det verste som kan skje? Og bestemt meg for å ta en sjanse... Men kan jeg spørre han om han feks vil bli på med kino og se en film på fredag? Eller skal jeg bare vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg blitt kjent med en på nettet, som har prøvd å treffe meg (Bor i samme by.) og til nå har jeg sagt nei da jeg ikke har enda følt meg komfortabel... Men så har jeg tenkt og bare shittau, hva er det verste som kan skje? Og bestemt meg for å ta en sjanse... Men kan jeg spørre han om han feks vil bli på med kino og se en film på fredag? Eller skal jeg bare vente?

Stikk å ta en pils eller kaffe. Funker det så kan dere jo ta en kino, men er det helt feil så er det lettere å bryte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslå å møtes :)

Men kino er kanskje ikke det beste å begynne med, hva med å avtale en liten spasertur før man setter seg på en kafé/pub? Spaserturen føler jeg gjør at det ikke blir så "kleint" som det ofte kan bli i begynnelsen, og dersom kjemien absolutt ikke stemmer så slipper man å sitte inne på en kafé og føle seg beklemt, bare å dra hvert til sitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...