Gjest Lillilill Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 - så nå må jeg skrive et innlegg her! jeg har så utrolig lyst på en flørt nå! alle har bare kommet og gått... jeg kommer ikke videre enn typ 3-4 dates...jeg er så lei...! nå har jeg sett igjenom telefonlista mi, og ingen er noen kandidater.. jeg burde komme meg ut å få noen nye nummer heheh frustrasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser den.. been there for å si det sånn.. Kom deg ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Eller lag deg en profil en plass der du kan flørte ivei. Få venner til å introdusere deg for kjekke single. (Eller finn en gift en og lag en avtale, det funker visst det også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 9. februar 2009 #4 Del Skrevet 9. februar 2009 Eller lag deg en profil en plass der du kan flørte ivei. Få venner til å introdusere deg for kjekke single. (Eller finn en gift en og lag en avtale, det funker visst det også) jeg har meldt meg av den der nettgreia:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 9. februar 2009 #5 Del Skrevet 9. februar 2009 jeg har meldt meg av den der nettgreia:P Ja, det kan jeg forstå. Du får kunngjøre for venner at du har lyst å treffe noen, eller melde deg på et spennende kurs, da er samtaleemnet sikret også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 10. februar 2009 #6 Del Skrevet 10. februar 2009 Du kan flørte med meg Jeg elsker å flørte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. februar 2009 #7 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, det kan jeg forstå. Du får kunngjøre for venner at du har lyst å treffe noen, eller melde deg på et spennende kurs, da er samtaleemnet sikret også.. Enig! Det gjorde jeg en gang. Sa til venninnene mine at hvis de visste om noen som jeg ville like så måtte de bare si fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2009 #8 Del Skrevet 11. februar 2009 Enig! Det gjorde jeg en gang. Sa til venninnene mine at hvis de visste om noen som jeg ville like så måtte de bare si fra.. Haha, så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #9 Del Skrevet 12. februar 2009 - så nå må jeg skrive et innlegg her! jeg har så utrolig lyst på en flørt nå! alle har bare kommet og gått... jeg kommer ikke videre enn typ 3-4 dates...jeg er så lei...! nå har jeg sett igjenom telefonlista mi, og ingen er noen kandidater.. jeg burde komme meg ut å få noen nye nummer heheh frustrasjon!! Det arangeres en rekke trafikklysfester om dagen da, kanskje det hadde vært noe? se under linken trafikklysfest her på singelforumet, kanskje du kunne blitt med noen og dratt på en av dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå