MarianneE Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Herregud for noen rare greier! Hun ene skal oppsøke samboeren på jobb, utkledd som sexy bie (når ble bier sexy?) og fri rett forran kollegaene hans og sine søstre og mor. Vet lissom ikke helt hva jeg synes om programmet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde mer sansen for han homsen som ordna og styrte med sjokoladehjerter, jordbær og champagne i fine omgivelser. Det var jo elegant. Men det biekostymet, var ikke det litt "overdo"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde mer sansen for han homsen som ordna og styrte med sjokoladehjerter, jordbær og champagne i fine omgivelser. Det var jo elegant. Men det biekostymet, var ikke det litt "overdo"? Synes han gubben så litt flau ut ja. Men det endte jo godt da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2009 De to homoene var jo søte, der var det mer "frierstemning" og det med sjokoladen var søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg ble flau på vegne av bien, i hvert fall... Men har sett programmet to ganger før, og syns det er litt koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 9. februar 2009 #6 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe.. Jeg ble varm og småflau da hun troppet opp utkledd som bie.. Men moro å se hvordan ulike folk løser oppgaven det er å fri! Forøvrig heter programmet Si, ja bli min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 9. februar 2009 #7 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette programmet er flaut, klamt og pinlig. Men allikevel blir jeg rørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 9. februar 2009 #8 Del Skrevet 9. februar 2009 Det tok meg sikkert fem ganger lenger tid å forstå tittelen på innlegget enn det burde ha gjort. Hva frier programmet? Er "frier" i det hele tatt et verb? Hvilket program? Vanvittig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 10. februar 2009 Det tok meg sikkert fem ganger lenger tid å forstå tittelen på innlegget enn det burde ha gjort. Hva frier programmet? Er "frier" i det hele tatt et verb? Hvilket program? Vanvittig irriterende. og allikevell bare måtte du svare? Det syntes jeg var litt irriterende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 10. februar 2009 #10 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Dette programmet er flaut, klamt og pinlig. Men allikevel blir jeg rørt. Enig, bortsett fra at jeg blir overhode ikke rørt! Greit å være romantisk altså, men dette her... Jeg tror jeg rett og slett hadde svart nei på pur f... dersom min frier hadde troppet opp på jobben min, utkledd som en tegneseriefigur, insekt eller whatever, og i tillegg hatt med seg både svigerfamilien og et helt tv-team fra NRK! Endret 10. februar 2009 av NullHull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #11 Del Skrevet 10. februar 2009 Fært så stas det er å kle seg ut når man skal fri da. Fra Max Mekker til en bie. Kanskje fordi man kan late som om det bare er skuespill dersom frieriet går ad undas og man får "Nei". "ÆÆh, det va'kke jeg som fridde, fikk nei og dreit med ut. Det var Max Mekker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bengt M Skrevet 11. februar 2009 #12 Del Skrevet 11. februar 2009 Og ikke minst - hvor har de fått tak i disse menneskene? Selv fridde jeg på morsdagen, men det ble slett ikke tatt godt i mot ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #13 Del Skrevet 12. februar 2009 Syns Max Mekker var herlig, jeg da. Han gjorde noe som passet for ham og sin kjære. Hihi. Men hun unge jenta som fridde til innebandygutten sin i samme program, virket skikkelig tafatt. (Tross initiativet hun tok da hun fridde.) Jaja. Håper da at de blir lykkelige, alle mann, enten de er bier eller harry motorsyklister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke bra Skrevet 13. februar 2009 #14 Del Skrevet 13. februar 2009 Teit. Typisk NRK å lage program som skal favne alle: samen Laila i nord og forretningsmannen Preben på Frogner. Når resultatet blir bikostymer og folk som ler som i "Du skal høre mye" i beste "Tore på sporet"-stil, ja, da blir det trått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #15 Del Skrevet 13. februar 2009 Huff, jeg syns nesten litt synd på hun i biekostymet.... Ble helt flau på hennes vegne, hun så jo skikkelig ille berørt ut og kunne jo IKKE synge i det hele tatt... Hvorfor utsette seg selv for noe sånt? Og, hvor finner NRK disse menneskene hen? Hadde min kjæreste troppet opp på jobben min utkledd som en barne TV figur el lign, så hadde jeg blitt skikkelig flau.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå