mjau-mjau Skrevet 13. februar 2009 #21 Skrevet 13. februar 2009 Har det akkurat på samme måte, ser ikke poenget, d hører ikke til de norske tradisjonene, og nei, jeg feirer ikke halloween heller. Vi koser oss sammen og viser at vi er glade i hverandre hele året, og trenger ikke gi mye penger for det heller. Vi har gjort valentines day til Ballantines day (første året iår), drikker oss fulle på whiskey og går ut på byen Hahahaha Det hørtes ut som noe min kjære hadde satt stor pris på. Han har blitt fryktelig glad i Whisky etter en tur vi hadde til Dublin for et par år siden
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #22 Skrevet 13. februar 2009 Vi skal ut å spise i morgen, noe begge synes er veldig koselig. Men det må spesifiseres (i følge kjæresten) at det IKKE er for å feire Valentines, for det bare-er-noe-teit-amerikansk-greier.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. februar 2009 #23 Skrevet 13. februar 2009 Som de fleste andre her sier så burde man ikke trenge en egen dag for å klare å gjøre noe romantisk, og det er jo en tradisjon som på ingen måte har røtter her i landet. Likevel har jeg kjøpt litt sjokkis til mannen, for det er han så glad i Vi skal i bryllup i morgen (litt kliss hihi) så da blir det uansett ikke vår dag, så da skal han få kose seg med 9 biter luksussjokolade istedet. Koselig å gi bort noe han vil sette pris på, uansett når på året det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå