Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm, har også gått på Loette i mange år nå, hvert fall 5 år. Har aldri tenkt over at jeg har hatt noe bivirkninger. Det eneste jeg merker er vel at jeg kan bli litt deppa av og til, en gang i måneden kanskje, men da har jeg tenkt at det er normalt fordi det hadde jeg vel blitt uansett en gang i måneden om jeg ikke gikk på piller. Begynner og grine veldig lett ved krangler og lignende, men det har jeg gjort hele livet:P Er bare slik som person. Har ellers ikke merket at jeg har vært noe videre deppa om det ikke har vært en god grunn til det selvfølgelig. Kanskje jeg skulle slutte for å se om jeg blir superlykkelig:P hehe. Har jo gått på de så mange år nå at jeg har jo ingen anelse om jeg har slike bivirkninger som dere beskriver:P

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg mye igjen her.. Men det er vanskelig å si om det er P-pillen eller ikke. Begynner egentlig å bli ganske frustrert for kjæresten min klager ofte nå at humøret mitt forandrer seg fra et sekund til et annet.Og jeg vet det er slitsomt for han og redd at han begynner å se på meg negativt. I hodet mitt ser jeg en helt vanlig situasjon negativt selv om jeg i etterkant kan se at kanskje jeg burde ikke reagere sånn... Handler ofte om sjalusi eller liknende. Før jeg begynte på p-pillen var jeg ikke sånn i det hele tatt. Føler meg som et vrak rett og slett og det er utrolig slitsomt å være blid og plutselig sint.. Så sint at jeg har lyst å knuse ting. Og det helt uten grunn! Er det bare meg som det er feil med eller kan det være p-pillen? Ønsker bare å ha et normalt humør... :tristbla:

Anonym poster: 5c41a086af7873c91a63e65458a8ec45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på Loette i ni hele år i strekk og trodde de funket fint. Jeg har alltid vært en følsom person, så jeg tenkte ikke over om p-pillene virket inn på humøret eller ei.

MEN så sluttet jeg på Loette for to mnd siden og det skjedde forandringer i humøret.

Den konstante irritable følelsen forsvant, føler meg mye mer glad og sprudlende, går ikke med klump i halsen lenger osv. Jeg merker nå i ettertid hvordan pillene har gjort meg nedtrykt og gitt meg ustabilt humør, og det er en glede å vite at jeg ikke er slik som person.

Anonym poster: 5e86fec3c65fbd7486e6038e28f9b4a7

Skrevet

Jeg går på Loette og har gått på de e 4 år nå. I starten slet jeg mye med tunge tanker og jeg ble smådeprimert. I det siste har jeg begynt å bli irritert og fly i taket av den minste ting. Dette er ikke slik jeg var før! Jeg har også blitt litt mer likegyldig til ting. Har ikke tenkt på at dette kan være p-pillene sin skyld, men når jeg tenker over det nå kan det godt stemme. Uka før mensen blir jeg nesten suicidal pga hormoner og humørsvingninger. Syns det er skikkelig skummelt :( Er ikke noe alternativ å slutte med dem heller da jeg er i et fast forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...