Drua Skrevet 7. februar 2009 #1 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg er så lei!! Særlig hun der personlig trener dama, Camilla ett-eller-annet. Etter den siste tids bråk rundt produktet, har reklamene nesten blitt enda mer irriterende. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6452240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinka Skrevet 7. februar 2009 #2 Del Skrevet 7. februar 2009 Er alltid like tvilsomt med et produkt som skal virke like bra på alt.. Har likevel hørt om mange som har blitt bedre/kommet seg ut i jobb igjen av dette, og dermed vurdert det. Konkluderte dog med at det var for godt til å være sant. Placeboeffekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 7. februar 2009 #3 Del Skrevet 7. februar 2009 Det var jo en sak om dette på Forbrukerinspektørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica88 Skrevet 8. februar 2009 #4 Del Skrevet 8. februar 2009 Mrs Bond, det der er jo samme som trådstarter linker til ? Men ja, jeg trodde de skulle slutte å sende dem jeg, eller slutte å påstå så mye bra. Merkelig at de fremdeles blir sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. februar 2009 #5 Del Skrevet 8. februar 2009 * Man skulle først klikke på ting før man poster selv ting. For en eller annen grunn overså jeg dette i startinnlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #6 Del Skrevet 14. februar 2009 De må jo selge i bøtter og spann, så mye reklame de har råd til å sende. Regner med at det i gjennomsnitt er 0,8 Vitaepro-reklamer hver reklamepause på alle norske, reklamefinansierte kanaler i løpet av en dag. Forbaska irriterende reklamer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 14. februar 2009 #7 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg er alltid skeptisk til produkter det reklameres så ekstremt mye for. Får litt sånn følelse av at de er desperate, at produktet ikke er godt nok til å selge seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 14. februar 2009 #8 Del Skrevet 14. februar 2009 at produktet ikke er godt nok til å selge seg selv. Hvilke produkter er egentlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2009 #9 Del Skrevet 15. februar 2009 Etter Vitaepro ble "avslørt" synes jeg nesten reklamen har blitt enda mer intens, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. februar 2009 #10 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er alltid skeptisk til produkter det reklameres så ekstremt mye for. Får litt sånn følelse av at de er desperate, at produktet ikke er godt nok til å selge seg selv. Helt enig. Produkter som er noe trenger ikke den ekstrem- reklameringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Del Skrevet 15. februar 2009 hun personlige treneren ser jo bare så kjedelig ut egentlig, hehe gir ikke meg noe lyst til å trene iallefall. null utstråling på henne. ser bare dumt ut!!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå