Gå til innhold

Vitaepro-reklamen

Drua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er alltid like tvilsomt med et produkt som skal virke like bra på alt.. Har likevel hørt om mange som har blitt bedre/kommet seg ut i jobb igjen av dette, og dermed vurdert det.

Konkluderte dog med at det var for godt til å være sant. Placeboeffekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bond, det der er jo samme som trådstarter linker til :)?

Men ja, jeg trodde de skulle slutte å sende dem jeg, eller slutte å påstå så mye bra. Merkelig at de fremdeles blir sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

* Man skulle først klikke på ting før man poster selv ting. For en eller annen grunn overså jeg dette i startinnlegget. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo selge i bøtter og spann, så mye reklame de har råd til å sende. Regner med at det i gjennomsnitt er 0,8 Vitaepro-reklamer hver reklamepause på alle norske, reklamefinansierte kanaler i løpet av en dag. Forbaska irriterende reklamer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alltid skeptisk til produkter det reklameres så ekstremt mye for. Får litt sånn følelse av at de er desperate, at produktet ikke er godt nok til å selge seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Jeg er alltid skeptisk til produkter det reklameres så ekstremt mye for. Får litt sånn følelse av at de er desperate, at produktet ikke er godt nok til å selge seg selv.

Helt enig. Produkter som er noe trenger ikke den ekstrem- reklameringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun personlige treneren ser jo bare så kjedelig ut egentlig, hehe gir ikke meg noe lyst til å trene iallefall. null utstråling på henne. ser bare dumt ut!!! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...